Fra BMI 33 til BMI 25 på kortest forsvarlige tid

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#871
re: Læste lige i GND s tråd...
Pas nu på dig selv og sørg for at få hvilet!
Tre dage i træk er jo en hård omgang, så sørg for at planlægge det så du kan få hvilet ind imellem, så du ikke ender med at skulle lægge fladt en uge efter!

(Og så er jeg forresten med i rygrads-mængderabatten, hvis I finder den ;)
11 år20. august 2012 kl. 10:11
#872
re: Læste lige i GND s tråd...
Håber alt er vel med dig ;-)
11 år22. august 2012 kl. 21:52
#873
re: Læste lige i GND s tråd...
Hey Tante Sól....

Savner dig - og sender en masse positiv energi i din retning..... Håber du snart er tilbage igen!!!!

Knus Nikomath
11 år23. august 2012 kl. 23:37
#874
re: Læste lige i GND s tråd...
Også en kærlig hilsen herfra :-)
11 år24. august 2012 kl. 12:19
#875
Tak for alle hilsenerne!
Tak for alle hilsenerne!
Det går ikke så godt for tiden - så jeg orker ikke være aktiv på madital - eller andre sted...
Mega træthed. Muskelssmerter. ledsmerter. Træt træt træt..

Og så taber jeg mit hår! Ih du godeste! Glæder mig IKKE til at være "den skaldede tante"...

Var på hospitalet i går. Vampyrerne tog masser af blodprøver...
Men træthed, smerter og hårtab skyldes nok min sygdom.
OG måske medicinen som holder sygdommen nede!

Så vi prøver med at sætte ned dosis lidt - det er gambling!
Men lægen ved jeg er et fornuftigt og intelligent menneske - som nok selv kan styre det der med at skrue op for medicinen hvis det behøvs.
Under 4,8 g/dag må jeg dog ikke gå. De nærmeste ? antal år....
11 år29. august 2012 kl. 12:28
#876
re: Tak for alle hilsenerne!
Åh, hvor dejligt me dlidt lyd fra dig, Solakka. Du kan tro jeg mangler dig herinde :-)

Er ked af at høre, at det står så skidt til med dig.
Jeg håber du får den hjælp du har brug for.

Kender alt til den ekstremt udmattende og altopædende træthed. Det er nærmest som om den æder hele ens liv.

Håber dog at du er ved godt mod, trods alt. Du er jo en fighter og selvom det er ubehageligt, så skal du nok komme gennem det. Det er jeg sikker på :-)
11 år29. august 2012 kl. 17:27
#877
re: Tak for alle hilsenerne!
Dejligt du er her. Er bestemt også ked af at høre....har selv fællet helt vildt siden den sidste operation. Men vi har rygsækken og veludrustet med en godt forstand - og den er vores trøst og håb og derfor vi stadig er her......der gælder også dig GND ;-)
11 år29. august 2012 kl. 17:43
#878
re: Tak for alle hilsenerne!
Øv at det går skidt, men det er sgu forståeligt, hvis det hele bare gør ondt :(

Jeg håber det bliver bedre, hurtigt!
11 år29. august 2012 kl. 18:23
#879
re: Tak for alle hilsenerne!
Håber snart du kommer i sving igen....de bedste tanker herfra....
11 år30. august 2012 kl. 13:07
#880
re: Tak for alle hilsenerne!
Tak endnu en gang for hilsener!

Det er jo ikke kun min fysik der svigter.

Min datters situation begynder at gå mig så meget på, at jeg går helt i sort...

Jeg aner ikke hvad man kan forvente at fremtiden bringer hende... men realistiskt vurderet - ikke noget godt.

Og dog - hendes ekspert team på hospitalet er der for hende. Enten indtil hun er rask - eller hvis hun ikke bliver rask - for ever... så hun HAR en livline hvis hun akut bliver meget dårlig.
Min datters egen læge er - uduelig.
Faktisk FARLIG, livsfarlig, at have som læge hvis man ikke har et super helbred.
Men der er lægemangel så der findes ikke rigtig nogen man kan skifte til... den eneste som ikke har blevet alvorlig kritiseret - viste sig at være død! (Hvorfor hun så stadig stod på listen er jo lidt svært at kapere).

Nej hvor er jeg bare træt af det hele! VIL INGENTING.

Det er meget nemmere hvis det er en selv som har problemer...
Voksne børns problemer - det er bare det værste!

Nu trækker jeg stikket ud. Igen igen.
11 år31. august 2012 kl. 13:36



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });