Fra BMI 33 til BMI 25 på kortest forsvarlige tid

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#621
re: Fastende fra aftenen før - kan jeg ride! YESS!!
ja, lidt uheldigt det er så sent - husk igen du bliver smertestillet undervejs. Det bliver godt at få det overstået. For mig tog det 1½ time...men jeg er også lidt besværlig...
12 år28. april 2012 kl. 18:20
#622
Positive tanker
Der var du jo!

Endelig fandt jeg din dagbog. Ledte under "personlige dagbøger" og undrede mig over, at sådan en flittig skriver i vores andres dagbøger ikke også selv skulle have en ;-)

Sikke en omgang med dig, Solakka.

Der er desværre ingen ord, der kan ændre din situation, men om ikke andet ville jeg bare lige lade dig vide, at jeg håber, du snart slipper for sygdom i dit liv og at jeg håber på det bedste for dig på mandag.

Sender masser af positive tanker i din retning :-)
12 år28. april 2012 kl. 21:27
#623
re: Positive tanker
Tak for trøst Calcit!!
Men du har vist været heldig!
Den gang for - 8 ? - år siden fik jeg IKKE nogen som helst slags smertestillende... nej du - det var "rå forretning". Hver gang. Og jeg gik jo til kontrol flere gange...
Jeg fandt via Google referat fra en norsk undersøgelse hvor man havde fundet ud af, at alt for mange ikke kommer til kontrol ubndersøgelser... eller ens til en første undersøgelse. pga at det gør ondt hvis man ikke får bedøvelse. Og at man synes der skulle indføres beødevelse så patienterne ikke behøver trygle om det....

Men uanset hvad - ondt eller ej - så SKAL heg jo have det undersøgt... I kan slet ikke forestille jer hvor meget jeg bløder! Så grunden til dette må og SKAL findes.

Jeg er IKKE bange - stålsætter mig kun indfør det som skal ske. Og så HÅBER jeg at de er dyktige på klinikken. Som min læge valgte dordi hun mener de ER dygtige!

Tak Girl next door for de positive tanker!
I kan tro begge to at jeg sætter pris på kommentarer og støtte!
12 år29. april 2012 kl. 08:07
#624
re: Positive tanker
Forstår godt du spekulerer, jeg ved godt det ikke er en selvfølge man bedøver. Men der er ingen grund til at kunne gennemføre det uden bedøvelse....det vil jeg holde på til hver en tid.
12 år29. april 2012 kl. 11:47
#625
re: Positive tanker
Calcit - det var også konklusionen af den norske undersøgelse - bedøvelse SKAL tilbydes!

Læste på netdoktor - der en læge - som sikkert ikke selv har gennemgået kikkertundersøgelse PÅSTOD at den er "smertefri". FRÆKT!!!

Jeg har det sådan, at da jeg ved, at hvis de som udfører undersøgelsen er dygtige, så gør det ikke ondt, så vil jeg lade det komme an på en prøve. Før jeg på forhånd forlanger bedøvelse.

Det er jo en "tidsbegrænset" "tortur"...

Men hvis de IKKE er dygtige, så vil jeg fremover insistere på en eller anden slags smertebehandling..

Fordi: uanset hvad de finder eller ikke finder ved undersøgelsen så tror jeg nok jeg skal regne med at, ligesom sidst, blive indkaldt til kontrol flere gange...

ØV hvad det ærger mig at jeg ikke kan tage en ridetur i skoven idag!
Vejret er jo herligt!

Men jeg stikker da næsen udenfor - lidt! Så jeg kan nyde foråret :)
12 år29. april 2012 kl. 13:14
#626
re: Positive tanker
Håber det bedste for i morgen....
12 år29. april 2012 kl. 16:49
#627
re: Positive tanker
Sender dig også alle de positive tanker jeg kan mønstre!!! Håber at nogle af dem når hele vejen over Atlanten..

Knus Nikomath
12 år29. april 2012 kl. 19:23
#628
re: Positive tanker
Åh altså Solakka, du fortjener så meget at få noget medgang...sender tanker til dig for et godt resultat i morgen og er imponeret over at du virker til at have bevaret den posistive indstilling til trods for bekymringer og kværnende tanker.
12 år29. april 2012 kl. 21:43
#629
re: Positive tanker
Tak hvor er I søde! Det varmer!!

Naturligvis er jeg ret spændt på hvordan det nu kommer at gå i morgen!
Hvad nu hvis dit og dat...
Men det er nu ikke så slemt.... holder fast i tanken:
Let's cross that bridge when we reach it!

Jeg ved jo ikke endnu hvad slags "bro" det drejer sig om! Så det er ganske unødvendig at bekymre sig.

Jeg HAR orienteret mig på nettet om hvad det kan dreje sig om.
Og har brugt min egen "metodik" til at få overblik ...

Det positive er, at jeg aldeles ikke behøver have dårlig samvittighed for dovenskab og ivrig læsning af Sara Paretsky krimier!!
Til og med jeg godkender fuldt ud "Total Oblomov" under forhenværende omstændigheder (griner!)

Så god nat alle dejlige medtabere! Nu skal jeg læse lidt om V.I. Warshawsky og hendes drabelige bedrifter (hvis man er til krimier så kan S. Paretskys bøger varmt anbefales!)

Så vil jeg kigge på en krimi på fjernsynet fra 22.35...
sove lidt
og så gå igang med Phosphoral flaske nr. 2 (ændrede lidt på strategien... efter erfaringerne med flaske nr 1)
...
og så er klokken lige pludseligt 13.10 og vi skal køre..

og lige pludseligt er det overstået og jeg forhåbentlig LIDT klogere!

Tirsdag tager jeg ud til Mik. Og hvis jeg ikke eksplicit er blevet forbudt at ride - så tager vi en herlig tur i skoven!
12 år29. april 2012 kl. 21:59
#630
re: Positive tanker
Hatten af for dig, Solakka.
Sikke et stærkt menneske du er - det er meget beundringsværdigt :-)
12 år29. april 2012 kl. 22:20



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });