Fra BMI 33 til BMI 25 på kortest forsvarlige tid

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#861
re: To dage med masser af motion...
hvad er Mik` s stjernetegn?....tænker om du kunne lave noget om natten så du ikke spiser...du ved vi er ret stædige begge to......jeg har besluttet ikke at spise men at hækle......eller strikke eller noget helt tredje....
11 år16. august 2012 kl. 12:14
#862
re: To dage med masser af motion...
Calcit - Mik er krebs - født den 30 juni 1999. Tidspunkt - ved man ikke... hans mor ville ikke have mennesker med til folingen. Så antagligen er han født natten mellem den 29 og den 30 juni...
Jeg prøver jo at læse når jeg ikke kan sove om natten.. men det forhindrer mig ikke i at gå i pendulfart mellem køkkenet og min seng!
Andet end meget stille aktiviteter er ikke så gode - jeg vil jo helst ikke forstyrre Helten i Mit Liv. Han har brug for masser af skønhedssøvn...

Gå ture alene om natten - vil jeg ikke mere. Har fået mig nogle forskrækkelser = ubehagelige oplevelser. SÅ fredelig er vores by ikke - mere...

Det er også slut med at tage på måneskinstur med kaffe eller te på termokanden...
Eller så skal man være flere - og alle jeg kender er blevet så kedelige! De gider ikke den slags mere...

Det var ellers fede oplevelser at tage på måneskinstur om vinteren med sne - især op til Tegner museum! DET kan anbefales! Det er helt enkelt fantastisk magisk at vandre rundt i Ruslands bakker og kigge på Tegners skulpturer i sne og måneskin!

Hækle eller strikke kan jeg ikke... Sy - involverer symaskinen og så larmer jeg for meget..

Jeg tror jeg skal lære at være fornuftig - tage smerterne i opløbet.. ved at ikke vente i timevis, men tage et par Panodiler. Og så håbe at de virker!

Og måske ikke helt med detsamme lave langture to dage i rap!


11 år16. august 2012 kl. 14:45
#863
re: To dage med masser af motion...
Det var rigtig dejligt at læse om, hvordan du fik sagt nogle ting til din søster og fik slået et slag for, at selvom det er hyggeligt og mere trygt at fantasere, så holder det ikke i længden og sandheden må frem i lyset. Inden det er for sent og de ægte historier er gået tabt.

Skønt at læse om MIk, som er mageligt anlagt :-D Hvem er ikke dét? ;-) Men dejligt at kunne fornemme hans personlighed gennem din måde at fortælle om jeres oplevelser sammen :-)

Sidst men ikke mindst: pas rigtig godt på dig selv, Solakka. Hvordan det så bedst er :-)
11 år16. august 2012 kl. 14:51
#864
re: To dage med masser af motion...
Elsker dine beskrivelser omkring dine oplevelser med Mik.. Bare en lille tanke ;)

Mht. når du ikke kan sove, er det muligt at finde et andet rum at gøre hvad-du-nu-evt-skulle-andet-end-at-læse?
Køkkenet er nok ikke et godt valg, men der kan være en idé i calcit's udsagn, noget med at holde hænderne beskæftiget (på en måde der ikke inkluderer mad)..
Så kan du jo flytte dig, når du kan mærke, at nu er det altså sovetid!
Man siger jo også, at soveværelset helst kun skal benyttes til søvn (og sex) ;)
11 år16. august 2012 kl. 14:57
#865
re: To dage med masser af motion...
Ja det var blot forslag jeg ved godt at spise om natten er ret fristende.....selv orker jeg ikke læse på den tid. Og aftentur kan være hyggeligt har aldrig været bange for en skid....men her fornøjer nogen sig med at forfølge en på tæt hold mens de sidder i en mørk bil med skarpe lygter.....sygt.....

Et kram herfra ;-)
11 år16. august 2012 kl. 21:51
#866
re: To dage med masser af motion...
tak for feed back venner! Det giver lidt "støtte korset" når jeg skal holde mig fra de helt store natlige spiseorgier at jeg VED I følger lidt med i min kamp!
Som godt nok ikke lever op til mine forestillinger om hvad jeg BURDE...

Det var jo ikke sådan helt tilfældig at jeg valgte at tage to "stroppe ture" i rap - den 7, 8 og 9 september SKAL Mik og jeg kunne klare at gå til og fra undervisning plus være fit for undervisning! Tre dage i rap!
Så det er bare at klø på!
Jeg håber det ikke er så varmt de dage... hellere regn! Men aller helst tørvejr..
Nu har jeg ligget brak to dage igen. Det var helt vanvittigt hvor ondt jeg havde alle vejne..
Og så prøvede jeg at lave og spise hummus! Det var rigtigt dumt! Sikken et toilet rænderi det medførte...

Men af og til bliver jeg så frustreret at jeg - mod bedre vidende - prøver hvorvidt jeg alligevel kunne tåle at spise mine gamle favoritter... som hummus!
Jeg lagde jo også ud alt for hidsigt - burde have tilvænnet systemet med små portioner hummus...

Jeg tror jeg skipper hummus helt og holdent. Det er en slem kaloriebombe!

I morgen er atter en dag!
Og så kommer jeg nok ud til Mik.
Regner med at maven holder sig i ro.

Der er ikke så mange muligheder for fredelige nat-aktiviteter her i huset! Gulvene knirker.. lydisoleringen er ikke i top. På trods af at huset som sådan er ret solidt - fra omkring 1920.
Hihi - vi må få et tidsindstillet ur på køleskab og skabe i køkkenet!
Eller - endnu bedre - JEG må få bestilt en ny rygrad!
Håber I alle får en forrygende weekend! Vejret burde da i hvert fald være helt i top!
11 år17. august 2012 kl. 21:42
#867
re: To dage med masser af motion...
Hehe - hvis du finder et sted med rygrad til salg, kan du så ikke høre, om der ermængderabat? Jeg aftager gerne en ;)

Det er bare rigtig ærgerligt, at du har så ondt, øv øv altså! Jeg ville ønske der var noget jeg kunne gøre, for at få det til at holde op, for jeg ved jo fra mig selv hvor helt igennem træls det er, især når det er flere dage. Jeg håber, at weekenden bliver bedre, og at energien kommer tilbage også! :)
11 år17. august 2012 kl. 22:11
#868
re: To dage med masser af motion...
God weekend til jer også ;-)
11 år18. august 2012 kl. 00:17
#869
Læste lige i GND s tråd...
YES!
Jeg stemmer for, at vi STRAKS indfører fedanias virkelighed!
Hvor ville det være dejligt!

Så ville i hvert fald jeg slippe for den knugende bitterhed jeg af og til føler over at jeg har bidragit så kraftigt til dette system - jeg har jo betalt vanvittigt meget i skat.
Jeg gjorde det gerne den gang - fordi jeg troede på fedanias billede af Det Danske Samfund...

Suk suk suk!

Jeg håber i dag bliver en god dag! jeg skal nok gøre hvad jeg kan!
Hold jer muntre!
11 år18. august 2012 kl. 10:14
#870
ØV - det tog flere dage end jeg havde troet..
ØV - det tog flere dage end jeg havde troet.. inden "mavsen" blev medgørlig igen...
Vil IKKE tælle hvor mange spildte "toilet-dage" det blev til i denne omgang!
I DAG kommer jeg ud til Mik - JUBIII!
Og i morgen kl ni får vi undervisning - hvis vores træner ikke svigter igen igen...
11 år20. august 2012 kl. 08:40



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });