Fra BMI 33 til BMI 25 på kortest forsvarlige tid

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#1851
TILLYKKE - det er bare så dejligt med de første hurtige kg. Det hjælper på motivationen. Og ligeledes at passere en tier. Jeg hepper på fødselsdagsresultatet. Jeg når det nok ikke - jeg har fødselsdag allerede mandag om en uge :)
7 år23. september 2016 kl. 12:57
#1852
Jeg hepper på dig. Du skal nok gå det. Og ja, du kan godt, når du retter ryggen. ;-)
7 år23. september 2016 kl. 20:51
#1853
hehe - jeg kom vist til at gøre mig et helt år yngre!! Det er altså 69 jeg bliver i oktober. Hm... sådan en lapsus digitorie (google oversættelse - da det jo ikke er tungen men fingrene som taster).
Det MÅ simpelthen være mit underbevidste som driller...
Fik et MEGET mærkeligt opkald fra UK - en dame som påstod hun ringede fra Microsoft... og påstod et eller andet om min computer... Jeg sagde hun skulle sende en mail. Og lagde på. Hvorpå hun ringede igen.
Gad vidst hvad det er for en scam. Og hvordan hun har fundet frem til mit telefonnummer...
HVIS det var noget om sagen - så mon ikke det ville være Microsoft Danmark som ringede til en Microsoft bruger i Danmark?

Tjekkede via Google - angivelig er det samtal fra Nigeria koplet via UK - en scam. Så pas på! Ikke ringe tilbage til +44 706731215. Og lad endelig vær med at give nogen som helst slags informationer!
7 år24. september 2016 kl. 14:45
#1854
forts.
Sætter ind link hvor Norges politi advarer mod dette tlf nr - på fjernsynet!
har opfordret Danmarks politi at gøre det samme, anmeldt sagen til Microsoft. Og skrevet en advarsel til delning på min FB væg.

HÅBER at INGEN er så tosset, at de går i fælden!
her er link til den norske politiadvarsel:
tv2.no

PS også min mand blev ringet op af dette nummer! Så nu går de efter danske pensionister!
7 år24. september 2016 kl. 15:44
#1855
I er vel også de eneste på overførselsindkomster, der ikke skæres i denne gang, så I må have masser af penge. ;-)

Godt at du passer på jer og os andre med de her scams. Det er helt vildt som der er penge i det - ellers stoppede det jo brat.
7 år24. september 2016 kl. 20:05
#1856
Ak ja - bare det var så vel! Men nej - pensionister får meget mindre end folk er klar over!
Alle de forspejlinger pensionsselskaberne sender til en en gang per år - passer så ikke alligevel!
FORDI: der modregnes!
Desuden: Vi har jo ENORME så kaldte skjulte skatter. Som - naturligvis, præcis i hh til den nyliberalistiske plan, rammer de svageste og fattigste med MEGET større effekt.
De fattigste, og de "mellemfattige SKAL økonomisk ned med nakken. Så de rige kan blive rigere. Og arbejderne ikke TØR protestere...

Næste skridt fra blå blok inkl. DF bliver vel, at der skal snuppes ENDNU mere fra pensionisterne også...
NATURLIGVIS for at forgylde "vennerne" - som så gør gengæld. (Ref. Corydons smarte trick! I andre så kaldte civilisrde retsstater havde Corydon nok IKKE kommet afsted, uden tiltale og sandsyndlig domfældelse, med dette trick. Men VI har jo - naturligvis en kattelem i lovgivningen... på størrelse med en MAMMUT-lem...)

Nåh - fokus på de ting hvor JEG har magt at gennemføre forandringer! NEMLIG mit helbred.
Er rigtig stolt over resultatet af første uge atter på skrump! På trods af det velkendte opstarts bonus vægttab... 2,4 kg vægttab på en uge. NOT BAD!

Til gengæld har jeg ondt. Mega ondt. Stadig.

I går skulle jeg teste og se hvor langt jeg kan klare at gå (fordi min bil er ved at falde fra hinanden). Og så syntes jeg, at Mik skulle komme lidt ud fra matriklen og ikke kun gå på hesteløbebånd, træne i ridehus og den slags. Heste har jo en tilbøjelighed til at "se spøgelser" hvis de ikke til jævnlig kommer ud i verden...

Mik var - naturligvis cool. Ikke det mindste fjollet.
Gåturen på 40 minutter var - for meget. AV AV!
Plus jeg fik kvalme, blev svimmel. Så Mik måtte fungere som stok den sidste km tilbage til gården.
Og jeg måtte skynde mig at få ham ind i boks sådan, at jeg kunne lægge mig ned på en bænk.
FØJ sådan jeg koldsvedte! Var helt våd og med em på brillerne...

Efter 10 minutter gik det bedre. Tog jakken af og lod aftenluften køle mig ned og friske mig op. Drak en tår vand. Og kørte som hjem i raslekassen... FØJ så den bil er begyndt at larme! Især når jeg bremser...
Håber min mekaniker kan tage sig tid til at lytte og diagnosticere - og rette evt. farlige fejl i starten af næste uge..

7 år25. september 2016 kl. 10:36
#1857
Jeg ved godt at pensionister får mindre end man tror - mine egne forældre er nu i den kategori. De klarer sig ved at dyrke grønt selv, så det ikke er en post på budgettet. De er også begge raske og rørige, så medicinudgifter er også minimalt. Men det bliver næppe ved sådan.

Jeg har ferie i uge 42. Jeg har kort til alle zoner, så jeg kommer gerne på visit og går tur med Mik, hvis du har behov.
7 år25. september 2016 kl. 10:59
#1858
Firkant du kunne jo komme på besøg for HYGGENS skyld!
Miks motion klares HELDIGVIS til største del på heste-løbebåndet - der han klamper godt igennem med 6 km/timen min 20 min og op til 25 minutter. Så ORKER jeg ikke mere - jeg skal jo stå og holde øje! Han bliver ikke bundet, så jeg skal stå og holde i snoren... og bede ham gå bedre frem hvis bagparten begynder at nærme sig bagbommen...

Det er helt vildt hvilken god effekt løbebåndstræningen har haft på Mik! Bedre bagbens aktion. Bedre forbens aktion. Større muskler på forparten - han begynder virkelig at "ligne noget" (= PÆN hest)... bagparten syner jo mindre nu i forhold til forparten!
Maven er blevet lidt opstrammet også!
7 år25. september 2016 kl. 12:04
#1859
Jeg kommer gerne - også for hyggens skyld. :-D

Det lyder rigtigt godt at Mik begynder at ligne en ordentlig hest igen, hvad muskulatur angår.
7 år25. september 2016 kl. 12:31
#1860
Tillykke med skrumpet. Og pas nu på dig! Det er du den nærmeste til. At blive så træt af du svimler lyder bekymrende. Du skal jo være der for Mik :-) så du orker at holde ham på båndet.
7 år25. september 2016 kl. 16:06



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });