Fra BMI 33 til BMI 25 på kortest forsvarlige tid

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+


#2331
Lang tid siden jeg har skrevet i min tråd...
4 år22. maj 2019 kl. 23:41
#2332
Ja, det er det :-) hvordan går det? Dels med dig og dels med Mik?
4 år23. maj 2019 kl. 13:14
#2333
Jeg kunne se på din Facebook historie at det går fremad med Mik. Det er bare sådan en lettelse at læse. Jeg xer fingre for at du snart kan ride igen.
4 år23. maj 2019 kl. 18:58
#2334
Jeg kan ikke få lov at poste..
4 år23. maj 2019 kl. 21:14
#2335
Længere tekst end en sætning giver fejlmelding.
4 år23. maj 2019 kl. 21:15
#2336
Mik har fødselsdag 6 juni. Han bliver 20 år.
4 år23. maj 2019 kl. 21:15
#2337
TILLYKKE med Mik. Der var en serverfejl i går - måske var det derfor. Jeg håber det går fremad også med dig, ikke bare med Mik. I fortjener sådan at nyde forsommeren sammen. Knus, Alinea
4 år25. maj 2019 kl. 10:02
#2338
7-9-13 det går rigtigt fint med Mik! Har købt et Wundermittel aus Deutchland til ham... 2x10 ml Gladiator Plus. Gurkemeje m sort peber, sortkommen... Her gøres alt (og købes ind i dyre domme ) for at styrke immunforsvar og tarmfunktion. Nu græs sæsonen er i gang SKAL Mik motioneres. Alle dage. Det kommer jo også mig til gode!
Vi tager flittigt ud i skoven. Både på gå- og rideture. Distancerne bliver langsomt sat op. Det er min manglende kondi som begrænser. Mine lunger er godt nok slemme. Men selvmedicinerer lidt. Med Mucomyst og 5 dage med Prednisolon.
Mik og jeg har fået nye gymnastik til hest venner! Jeg låner naboens børnebørn. To søde kusiner på 8 og 12 år.
Det er grelt hvad nedskæringerne i skolerne plus computerspil har medført! Man burde have gymnastik og idræt HVER dag i skolerne! Begge piger er normalvægt.
Men de mangler balance og smidighed i chokkerende grad!
Jeg har haft så mange unger igennem gymnadtik forløb, at jeg mener, at have erfaringsgrundlag nok, til at synes det er slemt!
4 år26. maj 2019 kl. 06:25
#2339
Kampen for at holde Mik smertefri og i live - er et kæmpe projekt. Heldigt at jeg er på pension. Godt gift med en flink mand som ikke brokker sig nævneværdig på trods af, at hesten kommer først.
Mik er på Gladiator Plus kur. I går opstart på 80 dage Zellmillieu2 kur...
Skal have købt Equi Gluco Sense - til forebyggelse af forfangenhed. Hvor masser af motion er alt afgørende.
Gåture, rideture, longearbejde.. hver dag.
Min gamle krop er jo ikke helt med på al den motion... AV AV!
Men den skal! No mercy!
Veninden med tryllestaven og de magiske fingre af stål hjælper med at holde smerterne nede.
Selv laver jeg meget flittigt selvbehandling med massage, strækeøvelser.. de forskellige tortur instrumenter bliver flittigt brugt.
Højre skulder får en ordentlig tur hver morgen.
Miks kosttilskuds program til Forebyggelse af Borrelia udbrud er virkelig omfattende!
Kryds fingre for, at Mik kommer igennem græs sæsonen UDEN at blive alvorlig syg!
4 år31. maj 2019 kl. 07:38
#2340
Sol - jeg synes det er så imponerende at du gør så meget for Mik. Så jeg xer alt hvad jeg kan! Knus, Alinea
4 år31. maj 2019 kl. 10:20



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });