Sådan taber du dig med Madital

De fleste ønsker både at tabe sig og spise sundere. Du kan vælge at fokusere på de vægtreducerende værktøjer i starten.

Når du er fortrolig med info på denne side, kan du udvide dit fokus til også at omfatte de sundhedsfremmende værktøjer.

VÆGTTAB #1

Mål for dit vægttab

Madital har behov for at vide, hvor hurtigt du ønsker at tabe dig.

Når Madital kender dit mål, kan vi beregne det kalorieindtag, du skal stræbe efter for at nå det.

Her ser du et eksempel på siden for mål og fremgang.

VÆGTTAB #2

Indtast din mad

Registrer hver fødevare, du spiser samt drikkevarer. Så beregner vi dit kalorieindtag.

Vi har gjort det nemt for dig at vælge de mest almindelige fødevarer.

Du kan søge flere madvarer frem ved at skrive fx "rugbrød" i søgefeltet øverst.

Deltag i debatten og nå dit mål i fællesskab med andre.
VÆGTTAB #3

Tjek kalorierne

Følg dit kalorieindtag i toppen af skærmen.

Den hvide prik flytter sig imod højre, når du indtaster mad. Slut i det grønne felt, når dagen er omme, så taber du dig i dit ønskede tempo.

  • Hvid prik: dit kalorieindtag
  • Farvet linje: din daglige forbrænding
Se video om farverne på kalorielinjen.

Deltag i debatten og nå dit mål i fællesskab med andre.
VÆGTTAB #4

Meget mad, få kalorier

Meget mad gør dig mæt. Få kalorier gør, at du taber dig.

Madital har udviklet et værktøj, som gør det nemt for dig at se, hvor du finder en god balance imellem mængden af mad og kalorier.

Læs mere om dette vigtige værktøj til vægttab.

Deltag i debatten og nå dit mål i fællesskab med andre.
VÆGTTAB #5

Følg dit vægttab

Se enten din vægtkurve over en periode.

Eller få et fint overblik over, hvor langt du er i vægttabet. Se mål for dit vægttab i denne guide.

Deltag i debatten og nå dit mål i fællesskab med andre.

Var denne side nyttig?

Din feedback hjælper os til at forbedre dette websted. Fortæl os gerne hvis du mangler information eller er i tvivl om noget.
Tusind tak for din feedback.
150
Henter...