Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#81
re: Torsdagsvejning
emmi: Jeg kan sagtens følge dilemmaet, hvis den står på 70,5, og du holder dig på 69,9, så ligger du jo lidt under, og det føles fantastisk godt, når man er på den side :) Men der kan selvfølgelig også være sport i at ramme, og man bestemmer jo selv, hvor stort et udsving, men vil tillade.

fedania: Jeg er naturligvis bekymret for, når kiloene skal af igen, men det er egentlig ikke det, der helt konkret giver mig nervøse trækninger. Det er mere tanken om at tage 15 kg på, der er så fundamentalt imod alt hvad jeg har tænkt, sagt og gjort i de sidste år. Min hjerne skal virkelig vaskes for at få den til at acceptere denne nye tanke, og jeg forsøger virkelige at sparke til babyhormonerne for at nå til en accept. Der findes jo et eller andet sted godt gemt væk et lille fornuftcenter, der fortæller mig, at en fødsel er verdens bedste slankekur, hvor man på få dage taber 10 kg, og efterfølgende vil amning sikkert også hjælpe, så det "kun" bliver nogle få genstridige kilo, der skal "dræbes". Men der er langt fra dette fornuftcenter til mine følelser.
11 år18. oktober 2012 kl. 11:34
#82
re: Torsdagsvejning
Torsdagsvejning:

Ønskevægten ligger mellem 48 og 49 kg.
11 år18. oktober 2012 kl. 14:40
#83
re: Torsdagsvejning
Hov... den kom jeg lidt hurtigt ud af. Jeg prøver lige igen :)

Ønskevægt: 48-49 kg.

Torsdagens vægt: 48.8. kg

Meget tæt på min øverste grænse, men meget tilfredsstillende ud fra de svingninger, ugen startede med. Jeg er stadigvæk forundret over, hvordan en enkelt dag virkelig kan ændre vægten!
11 år18. oktober 2012 kl. 14:44
#84
re: Torsdagsvejning
Tak for svar:-) Har valgt at ændre mit mål til 69,9kg- for ja ellers kan vægten hurtigt komme meget højt op..
11 år18. oktober 2012 kl. 16:54
#85
re: Torsdagsvejning
Girl next door
Ønskevægt: 57 - 59 kg
Vægt d. 18. okt.: 58,1 kg

Det er lykkedes mig at komme lidt ned i vægt igen - synes at jeg bevægede mig faretruende tæt på mit max hele tiden. Vil gerne lige prøve at komme ned på 57 og ligge der lidt, så der er noget reel buffer og ikke bare et tal, der er der ;-)
11 år18. oktober 2012 kl. 19:07
#86
re: Torsdagsvejning
Vægt d 18/10 = 64,3kg
Det holder sig meget stabilt.

Var lidt ved at blive sur på arbejdet i dag, for troede jeg fik fri kl 16.15, så jeg kunne nå et hold puls/styrke, men ak, så skulle jeg blive til 18.30 pga en misforståelse i kalenderen. Var virkelig frustreret for jeg er presset nok i øjeblikket og havde virkelig brug for et par timer om aftenen til at oplade. Var meget, MEGET tæt på at opgive min træning. Jeg kom af gode grunde ikke til mit hold puls/styrke da det var kl 17.30, MEN jeg formåede at lægge vejen forbi fitnesscenteret og tage en halv time på løbebåndet da jeg endelig fik fri. Så det var bedre end ingenting og er stolt af at jeg ikke bare gik hjem direkte.. :)
11 år18. oktober 2012 kl. 21:36
#87
re: Torsdagsvejning
Sådan! Godt gået, Alive :-)
11 år18. oktober 2012 kl. 21:45
#88
re: Torsdagsvejning
jeg må desværre melde pas på dagens vejning da jeg har været nede hos bedsteforældrene og holde lidt ferie og har overhovedet ikke været i nærheden af en vægt.
11 år18. oktober 2012 kl. 23:53
#89
re: Torsdagsvejning
Det må blive næste gang så ,-)
11 år19. oktober 2012 kl. 08:13
#90
re: Torsdagsvejning
Hvordan går det med jer allesammen?

Jeg har holdt vægten det sidste stykke tid, men tør ikke helt tro på at den bliver ved med at ligge her, hvor det egentlig føles helt rart. Som om jeg er bange for at miste det opnåede resultat eller ikke tør tro på det "umulige". Nogen af jer andre, der også har det sådan?

Jeg synes, det er en træls følelse - ville da meget hellere bare nyde at jeg har en fin og acceptabel vægt ;-)
11 år22. oktober 2012 kl. 20:34



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });