Solskinsglad:
Uuuhhmmm, kanelsnegle ;-D
Jeg kender det godt! Jeg skal sådan passe på, når jeg bager - det tæller ligesom ikke helt, når det er under bageprocessen at madvarerne bliver konsumeret ;-)
Og heller ikke før kagerne er pakket væk, tæller det rigtigt - og det resulterer jo altså i at jeg får spist alt, alt for meget....
Hvilke opskrifter er dine yndlings? Jeg spiser delvist efter pco principperne (Low carb, high fat, men forsøger at ramme 33% ved hver, så vidt det kan lade sig gøre), så er nødt til lige at spørge ;-)
#72 af Girl next door
Det er dejligt at vide, at jeg ikke er den eneste og bestemt også, at der tilsyneladende er en slags mønster i det og at det er helt normalt. Jeg kan klart nikke genkendende til sådan som I har det og også til hvornår I falder i.
Træthed og uoplagthed er de største faktorer ved mig, men bestemt også den med at få cravings efter en lang periode, hvor det er viljestyrken, der har været på arbejde, for at få det til at lykkes med projekt vægttab/vedligeholdelse.
Jeg synes ikke det er sygt, Vibz, det med at det gør en forskel for dig, hvad du vejer. Jeg tror faktisk på, at dit liv er anderledes afhængigt af, hvad du vejer. Ikke på grund af vægten, men på grund af de ting, som hænger sammen med vægten. Kosten gør klart en forskel, kroppen føles mere oplagt når der kommer tilpas med kalorier ind og der ikke overspises - og bestemt også den psykiske del omkring at være stolt af sig selv, føle at du har gjort et godt stykke arbejde i forhold til dig selv, føle at du ser godt ud, ja, i det hele taget bare føle dig godt tilpas, er jeg sikker på, spiller en vigtig rolle. Nej, dit liv ændrer sig ikke direkte - men indirekte gør det, fordi det ændrer dig - og dermed så i sidste ende også dit liv ;-)