Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#51
re: Ønskevægt - oversigt ;-)
Emmi 69,9 kg

Need2befit 52-53 kg

Alive ca. 65 kg

Vibz 48,5 kg

Markeprand 63 kg +/- 1 kg

Solskinsglad 59 – 61 kg

Superhunden87 64 – 66 kg

Girl next door 57 – 59 kg
11 år14. oktober 2012 kl. 18:05
#52
re: Ønskevægt - oversigt ;-)
Sorry jeg har været lidt væk men har været på ferie i Rom de sidste fem dage så har ikke haft så meget tid til at følge med.
Jeg har hellere ikke rigtig vejet mig. da jeg havde en dag i går hvor jeg måtte spise hvad jeg havde lyst til. og så viser vægten gerne lidt mere dagen efter end jeg normalt vejer

Girl next door: Jeg har siden jeg var 14 år talt kalorier. Min mor har altid været en meget stor dame så hun tabte sig meget mellem jeg var 10-12 år gammel. Min mor og far snakkede altid meget om hvor mange kalorier der var i alting. De sad hver aften og regnede ud hvor mange kalorier min mor havde fået. så jeg ved stort set mange kalorier der er i alting. Jeg var på min første slankekur da jeg var 12 år og tabte 5 kg dengang. Så holdte jeg lidt op at tælle kalorier igen indtil der var nogen som kritiserede min vægt igen. Så har jeg talt kalorier siden. jeg har dog ca. en dag om ugen hvor jeg må spise lige det jeg har lyst til.
11 år14. oktober 2012 kl. 19:23
#53
re: Ønskevægt - oversigt ;-)
Vægten denne morgen var 62,5 kg så det meget godt klaret efter ferie
11 år15. oktober 2012 kl. 10:16
#54
Øv, for en vægtøgning
Øv altså, jeg kender bare så godt, hvor frustrerende det er, når vægten viser noget andet end man forventer!
Min vejning i torsdags var lige i skabet (48,2 og dermed 300 g under ønskevægt), så jeg tænkte, at jeg der var plads til, at jeg hyggede mig med boller og kage til min datters fødselsdag, som vi holdt i lørdags. Søndag morgen var vægten steget med 1 kg.
Jeg ved da godt, at noget af vægten skyldes, at kroppen har fået mængdemæssigt mere mad, end der plejer at være i den, så noget af det vil forsvinde efter et par toiletbesøg.
Alligevel løber jeg 10 km. søndag og holder kalorieindtaget under 1500, men hvad sker der???
Her til morgen har jeg f... taget 400 g på!
Nogen gange skulle fanden tage den vægt :(
Heldigvis er jeg klar på gulerødder og rugbrød. For nogle år siden ville jeg have tænkt, at det også kunne være lige meget og droppet alt om den slanke linie - med vægtøgning til følge. Øv.
11 år15. oktober 2012 kl. 10:54
#55
re: Øv, for en vægtøgning
årh, det kender jeg godt :/

Jeg fra en dag til en anden steget med 1kg, jeg vejede 55,5 - dagen efter fra det 56,6 og idag regnede jeg med det ville gå ned... men den viste 56,5...!! o.o
11 år15. oktober 2012 kl. 11:17
#56
re: Øv, for en vægtøgning
Jeg må desværre bakke ud, jeg skal lige først af med de 3-4kg... Håber der er plads til mig, når målet er nået.
11 år15. oktober 2012 kl. 14:37
#57
re: Øv, for en vægtøgning
Åhh hvor jeg kender det med vægtøgning.. Jeg spiste sushi lørdag- min yndlignsspise= spiser for meget.. At betale med + 800g dagen efter:-( trænede igår og heldigvis er vægten faldet med 400g idag- men alligevel- SÅ frustrerende at det går så stærkt.. Men ja ikke gi op- så går vægten vel ned igen på et tidspunkt..
11 år15. oktober 2012 kl. 15:39
#58
re: Øv, for en vægtøgning
Det lyder til at vi allesammen kender det dermed en vægt, der opfører sig helt åndssvagt i perioder.

Need2befit: Du må nu gerne blive her. Som sagt så kender vi andre det også og jeg må indrømme, at jeg ikke har tænkt mig at hoppe ud af gruppen, når vægten stiger og falder. Der er forskel på de kg der tages på - om det skyldes "hurtige" kg, som er pga vægten, der hopper op og ned, eller om det er faste, stride kg - men det er selvfølgelig helt op til dig :-)
11 år15. oktober 2012 kl. 16:20
#59
re: Øv, for en vægtøgning
Ja, der er da ingen grund til at forlade gruppen, blot fordi vægten opfører sig lidt åndsvagt en gang imellem. Jeg tror det hører med til overgangen fra vægttab til vedligehold.
11 år15. oktober 2012 kl. 18:11
#60
re: Øv, for en vægtøgning
Fedt! Mange tak!
11 år15. oktober 2012 kl. 20:39



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });