Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#41
re: Om igen :-/
Nå ja, forresten... Købte INTET chokolade eller slik i Tyskland. Dét er virkelig vildt for mig - jeg overvejdet det ikke engang ;-)
11 år14. oktober 2012 kl. 14:35
#42
re: Om igen :-/
Alive:
Det der med at du bliver vejet ved lægen... Hvad mener lægen at du skal veje og er I enige om, hvad den rigtige vægt er for dig?

Spørger fordi jeg er nysgerrig ;-), men også fordi jeg ved, at mange af dem, der bliver vejet ved lægen ikke altid har helt samme syn på deres egen krop, som lægen har... Man kan vel også sagtens sige, at man går til sagen fra vidt forskellige vinkler og har forskellige kriterier for, hvad der er "rigtigt" :-)
11 år14. oktober 2012 kl. 14:38
#43
endnu en spiller på vedligeholdet :)
Jeg vil også gerne være med på 'vedligeholdet'. Jeg vil gerne ligge på 64-66; dog helst i den lave ende.. Lige nu er jeg på 65,5 og det er ok, men så heller ikke bedre end det. Har nemlig ikke trænet ordentligt i et godt stykke tid, så den muskelmasse, jeg opbyggede, er nok svundet lidt ind :/
Jeg prøver at spise 'normalt', men som mange har skrevet, er det bare svært at vide, hvad der er normalt, når man har været på kur i et godt stykke tid. Så synes hele tiden, jeg enten taber mig eller tager på (desværre primært det sidste). Samtidig kan jeg svinge ret meget fra dag til dag, sådan at jeg somme tider vejer 67, selvom jeg dagen i forvejen vejede 64-65 - det er lidt frustrerende. Ved ikke, om der er nogen, der har oplevet samme store udsving..? Det skal siges, at jeg selvfølgelig sørger for at veje mig om morgenen inden mad, efter toilet osv..
Jeg vil gerne være med på en fast vejedag, enten en gang om ugen eller hver 14. dag :)
11 år14. oktober 2012 kl. 14:56
#44
re: endnu en spiller på vedligeholdet :)
Jeg synes bestemt at vi skal gøre det mindst en gang om ugen. Altså jeg har det sådan, at hvis der måske går får langt tid så slipper jeg det let og spise lige lidt mere... xD
11 år14. oktober 2012 kl. 15:02
#45
re: endnu en spiller på vedligeholdet :)
Velkommen til Superhunden :-)

Jo, kender bestemt de ting, du skriver om. Ja, faktisk bøvler jeg selv med det samme lige i de her dage. Vægten er gået over mit max. og jeg har ikke spist noget særligt for meget eller forkert eller noget. Men der er bare så mange faktorer der spiller ind.

Vejedag er om torsdagen, men du er til enhver tid velkommen til at skrive din vægt ind eller fortælle om tanker og følelser og hvad der ellers er brug for at få vendt :-)
11 år14. oktober 2012 kl. 15:07
#46
Ønskevægt - oversigt ;-)
Tænkte lige at jeg ville lave en oversigt over vores ønskevægt - så er det lidt lettere at se, om vi hver især matcher vores mål, når vi skriver om vores vægt ;-)

Emmi 69,9 kg

Need2befit 55 kg

Alive ca. 65 kg

Vibz 48,5 kg

Markeprand 63 kg +/- 1 kg

Solskinsglad 59 – 61 kg

Superhunden87 64 – 66 kg

Girl next door 57 – 59 kg
11 år14. oktober 2012 kl. 15:14
#47
re: Ønskevægt - oversigt ;-)
Go ide GND:-))
11 år14. oktober 2012 kl. 16:30
#48
re: Ønskevægt - oversigt ;-)
Nu var min ønskevægt ikke 55, men 52-53ca... 54,9 er hvad jeg vejer... :)
11 år14. oktober 2012 kl. 16:45
#49
re: endnu en spiller på vedligeholdet :)
Superhunden, jeg kender det rigtig godt, jeg kan sagtens have et udsving på et par kg fra dag til dag, og jeg gør præcis som du med vejning. Det gør det jo også ekstra svært som vedligeholder, når ens normalvægt svinger med op til 2 kg. Når mit mål er 60 kg, så er det jo svært at sige, om jeg skal passe på, når vægten kommer op på 61,5, da den sagtens kan være på 59,5 dagen efter, uden at jeg gør noget anderledes.
11 år14. oktober 2012 kl. 17:00
#50
re: endnu en spiller på vedligeholdet :)
Hov, det må du undskylde, Need2befit.
Retter det med det samme - godt at du siger det ;-)
11 år14. oktober 2012 kl. 18:03



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });