Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#171
re: Torsdagsvejning
Emmi:

Du holder dig jo indenfor din ønskevægt. Men måske synes du at du er for tæt på dit max eller hvordan?
11 år15. november 2012 kl. 15:12
#172
re: Torsdagsvejning
Jeg tror det er fordi jeg godt kan li at ligge i den lave ende af min ønskevægt- og så irriterede det mig, at jeg de sidste to torsdage har ramt 69,3. - Tak for din tanke:-)
Idag vejede jeg 68,8kg så det er jo faktisk for lidt.. Tror også jeg har været forstoppet pga jernpiller- dem har jeg droppet- fik ondt i maven af dem..
Rigtig go weekend:-)
11 år16. november 2012 kl. 09:19
#173
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Det lyder super godt. Det kan jo nogle gange være svært at holde vægten, men man må bare hænge i ;)

jeg følger selv nogle grund principper:)
( slankhurtig.dk )
11 år16. november 2012 kl. 12:59
#174
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
11 år16. november 2012 kl. 13:11
#175
re: Torsdagsvejning
Emmi: Måske skal du lave en lidt større bufferzone? Der er jo ikke meget at give af hverken til den ene eller anden side, når det kun er 900g fra minimum til maximum?
11 år16. november 2012 kl. 13:48
#176
re: Torsdagsvejning
hashmus - virkelig fint hvis det virker for dig - men jeg kan altså ikke lade være med at grine, når jeg læser overskriften "tab dig uden træning" og så ser 6 forslag hvoraf 4 er hvordan man får mere træning ind i hverdagen og de sidste 2 handler om at tænkere mere på sundhed og spise vitamin C. Jeg må indrømme, at min troværdighed led en slem skuffelse, og at jeg ikke læste videre derefter...
11 år16. november 2012 kl. 14:03
#177
re: Torsdagsvejning
GND:
Du har nok ret- min perfektionisme gir bare ikke meget råderum.. Det er ikke sådan at jeg ikke kan komme op over 70kg- det var jeg i mandags- men så passer jeg bare på nogle dage.. Har det bare bedst når vægten siger 69-noget..
11 år16. november 2012 kl. 14:28
#178
re: Torsdagsvejning
Du skal selvfølgelig gøre det, der passer bedst til dig :-)

Fedania: jeg havde det på damme måde ;-)
11 år16. november 2012 kl. 15:06
#179
Kogt eller rå spaghetti?
Hej
Jeg har lige et helt konkret spørgsmål.
Hvad gør I, når I har spist spaghetti og vil taste det ind i "mad"?
Hvis jeg spiser 100 g spaghetti er det jo oftest kogt, men hvor meget vejer det i forhold til 100 g rå spaghetti?
Hvad gør I
11 år18. november 2012 kl. 20:25
#180
re: Kogt eller rå spaghetti?
Altså madital har både kogt og rå spaghetti på listen. Men normalt regner jeg med at 100g kogt spaghetti svarer til 35-40g rå spaghetti.. Men plejer ikke at veje det af længere.. Tager bare en portion, der ser OK ud på øjemål.. Når jeg er kommet til vedligehold, synes jeg ikke at det behøver at være SÅ præcist, men det er OK at tage lidt på gefühl. Sådan at det udgør en tredjedel af min tallerken/portion, plejer jeg at gå ud fra.
11 år18. november 2012 kl. 20:38



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });