Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold

re: Torsdagsvejning
Dagens ønskevægt: 57 - 59 kg
Dagens vægt: 58,5 kg

Holder vægten, men er lidt ærgerlig over at den lige er steget støt de sidste par dage. Der er ikke noget særligt i det - sådan er det 1 gang om måneden, men det irriterer mig nu alligevel ;-)
12 år1. november 2012 kl. 08:18
Ja, Girl Next Door, det er utroligt, som fornuften kan være helt afklaret, og man alligevel lader sig irritere.
12 år1. november 2012 kl. 09:08
Ønske vægt 69-69,9kg, dagens vægt 69,3kg så yderst tilfreds..
Tak for svar, måske jeg skal kigge på noget light slik.. Plejer tit at drikke en pepsi max- hjælper en del.. har bare en grund følelse indeni af at ha lyst til at ÆDE- så irriterende- men lykkedes at holde nogen lunde i ave igår..
var iøvrigt på lagersalg og det var så fedt.. ku bare ta str 38 og 40 (småt for mig) og tøjet sidder bar epå mig- følte mig virkelig lækker.. Den tanke skal jeg måske prøve at holde fast i- når ædemonsteret melder sig??
Rigtig go dag- og godt gået med vores vægte:-))
12 år1. november 2012 kl. 10:55
torsdagens vægt er 48,2. Godt tilfreds.

Overvejer, om jeg burde begynde at lave en "buffer" og smide et enkelt kilo før jul. På den anden side, er en almindelig livsstil jo netop, at man kan holde vægten - også igennem fristende perioder.
Men jeg er allerede begyndt at bekymre mig om de "dumme" dage, der vil komme, når jeg ikke har kunnet holde fingrene væk fra julegodterne.
Hvad tænker I andre om julens fristelser? Hvad har I planer om at gøre?
12 år1. november 2012 kl. 12:37
Jeg gruer virkelig for julen, også selvom jeg ikke plejer at tage voldsomt på, men det er sådan en svær tid uanset - overvejer stadig min strategi...
12 år1. november 2012 kl. 18:03
jeg har dogen ikke noget at veje mig i dag men i går sagde vægten 62,5 kg så det er jo bestemt ikke til at klage over, da jeg jo ønsker at ligge mellem 62-64 kg. Jeg prøver virkelig i øjeblikket at vælge nogle sundere valg men det er lidt svære end jeg troede det ville være, da jeg bare mest har lyst til at spise alt mulig kalorieholding mad i øjeblikket, især chokolade er det stort hit. Det er gode er dog at jeg ikke har givet efter på min trang endnu. Jeg har spist chokolade men så har det kun været 2 stykker eller noget i den stil, men jeg kæmper virkelig for at holde mig fra ikke at gå amok i chokolade.

Hvor er det godt at se de fleste er tilfredse med torsdags vejningen :-)
12 år1. november 2012 kl. 22:35
Hvad er det der gør at chokolade er så uimodståeligt?? Tænk hvis jeg havde samme crawing for gulerødder;-)
Jeg er ikke vildt bekymret for julen.. Jeg ved af 24.-26. dec blir "spise dage" og det kommer til at koste 1-2 kg- men jeg ved også de ryger hurtigt af igen.. resten af december plejer jeg at ku styre nogenlunde:-)
Jeg vil prioritere træningen- det gir lidt ekstra at spise for og gør det lidt lettere for mig at holde den sunde stil..
12 år1. november 2012 kl. 23:06
Jeg har stadig til gode at komme tilfreds gennem julen hvad angår vægt og mad. Øvelse, øvelse, øvelse. Det er selvfølgelig kun en lille uges tid, men har så svært ved at komme tilbage til den gode måde at leve på igen. Må have udtænkt en strategi ;-)

Chokolade... Fantastisk fordi det indeholder stoffer der gør en glad i hjernen og giver en god følelse i kroppen.
12 år2. november 2012 kl. 08:10
Det ved jeg- men det gør alkohol og andre ting også- det kan jeg sagtens holde nallerne fra..
Men ja en strategi for julen er nok ikke helt dumt..
12 år2. november 2012 kl. 08:38
Tjah... hvorfor lige det ene er bedre end noget andet, det kan jeg jo så ikke svare på... For mig er chokolade forbundet med et hav af ting følelsesmæssigt - har du kigget i den retning?

Og ellers så har det måske noget at gøre med din fordeling af proteiner, fedt og kulhydrater?

Kroppen har sin egen måde at sørge for sig selv på og selvom vi er meget ens, så er vi jo alligevel meget forskellige allesammen ;-) Det er vist det bedste jeg kan komme op med i forhold til det med chokolade ;-)
12 år2. november 2012 kl. 09:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...