Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#351
re: Vejedag
Det var ærgerligt, når du nu gerne ville have jobbet. Det er desværre blevet noget sværere at komme forrest i køen til jobs for tiden :-/

Ja... jeg undrer mig også nogle gange iver, at jeg igen og igen gør det samme og samme.... man skulle tro det ville blive nemmere, men nej... det er bare...menneskeligt ;-)
11 år19. marts 2013 kl. 20:16
#352
re: Vejedag
Var blevet opfordret til at søge- og plejer at få de stillinger jeg søger- men nej man kan ikke vinde hver gang.. Har heldigvis selvtilliden og selvværdet i orden- så jeg er bare sindsygt skuffet..
Var oppe og træne til aften og har ikke fået indtaget helt så meget sødt idag som de seneste dage- så det er da fremgang..
11 år19. marts 2013 kl. 21:29
#353
re: Vejedag
Ønskevægt 68-69kg
Dagens vægt 68,3kg (el var det 68,2kg- kan ik huske det)
Tænk en vægt når jeg tænker på mit indtag den seneste tid.
Har sovet godt i nat. Fik en mail igår- måske er der en anden dør der åbnes ift job. Men bare det at jeg fik en betænksom mail, gjorde mig meget glad.
Hvordan står det til hos jer andre?
11 år21. marts 2013 kl. 07:05
#354
re: Vejedag
Fik ikke lige skrevet ind i går, men her kommer den:

Ønskevægt 55 - 56 kg
I går: 57,8 kg
Dagens vægt: 57,2 kg

Kæmper stadig og arbejder på at komme ind på ret kurs igen. Opdagede her den anden dag, at fortsætter jeg med at spise som nu, så ender jeg på 100 kg - rent teoretisk, men alligevel. Nok til at få mig til at tage mig selv lidt mere seriøst.

Dejligt at du fik en mail trods alt. Det gør også en stor forskel i modsætning til intet at høre overhovedet. Spændende om der alligevel er et job at hente, men bare på en andne måde end du havde forventet :-)
11 år22. marts 2013 kl. 12:52
#355
re: Vejedag
Skal til møde på mandag- så nu må vi se:-)
Hvad har ændret sig ift dine spisevaner? jeg er sikker på at bevidstheden om det man gør og at skrive herinde kan holde mange kg væk.. Men det er ik spor sjovt når man er i en periode hvor man kæmper.. Hold ud- jeg er sikker på du kan komme i mål- på den ønskede vægt GND..
11 år22. marts 2013 kl. 16:48
#356
re: Vejedag
Tak, Emmi :-)

Jamen, jeg er begyndt at spise meget mindre - og kun når jeg er sulten - fremfor bare...hele tiden ;-)

Og så prøver jeg på at skære det sunde "usunde" væk, men det er det der kræver en del arbejde stadigvæk. Har sådan lyst til bare at spise og spise, men kroppen har reelt ikke brug for det - det er helt andre ting, der er på spil såsom kedsomhedsspisning, trøstespisning, jeg-er-træt-og-urolig-spisning og hvad jeg ellers kan finde på af spisning ;-)
11 år22. marts 2013 kl. 17:10
#357
re: Vejedag
Ønskevægt: 68-69kg
Dagens vægt: 69,8kg.
:-( Det kører ik rigtig for mig disse dage.. Kosten har jeg styr på igen- vægten har været endnu højere..
Jeg kæmper..
11 år28. marts 2013 kl. 12:44
#358
re: Vejedag
Jeg havde lidt rigeligt at se til i går, så fik ikek skrevet vægt ind... Men her kommer den:

Ønskevægt: 55 - 56kg
Dagens vægt (i går): 57,5 kg
Dagens vægt i dag: 57,7 kg

Stadig ikke som ønsket men er positivt overrasket over, at jeg ikke vejer meget mere i dag, eftersom vi var til påskefrokost i går og jeg spiste rigtig meget dessert. Kunen simpelthen ikke lade være og det var skønt at give slip for en stund.

Øv, Emmi, at vægten er steget, men godt at du har fået styr på maden igen - så skal vægten også nok følge med nedad igen stille og roligt.

Ja, vi kæmper... det er bare svært for tiden, ik?
11 år29. marts 2013 kl. 11:25
#359
re: Vejedag
Det er SÅ svært.. Trøstespiser og oveni en masse spise-arrengementer i anledning af påsken ik.. Skal faktsik ud de næste 3 dage i træk- i morgen med en masse alkohol- TILTRÆNGT- men ved også at det koster på vægten. Men små skridt af gangen ik..
Dejligt for dig GND at vægten trods alt ik er højere for dig:-)
Har ik spist søde sager i 5 dage nu- så meget dessert lyder himmelsk;-)
11 år29. marts 2013 kl. 13:05
#360
re: Vejedag
Ønskevægt 68-69kg
Dagens vægt 70,2kg.
Det er ik godt for tiden- men jeg kommer igen.. Overspiser ikke disse dage- men der er klart efterdønninger fra en lang påske..
11 år4. april 2013 kl. 06:58



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });