Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#241
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Uha- synes ikke det er helt så let som håbet.. prøver at styre mi lidt- men hold nu op en masse lækre ting.. Jeg træner en del i julen, og prøver at holde bare lidt fast i mig selev her de næste tre dage- men kan fornemme på mig selv at der kommer noget opfølgning på vægten efter jul- men tror også jeg må sige til mig selv, at det er helt ok:-)'
Rigtig glædelig jul til jer alle:-)
11 år23. december 2012 kl. 16:38
#242
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Og oveni, er jeg på samme tid af måneden som dig GND- så jeg crawer og ophober væske og har ik helt så meget energi til træning som vanlig- hvilken combi altså..
11 år23. december 2012 kl. 16:40
#243
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Ja, hormoner kan lige lave rav i den og så lige oven i juletid og konstante fristelser. Åh ja... vi er ikke ene om at synes det er svært og jeg tor vi er mange, der må gøre status (på flere måder sikkert) når vi når til 2013 ;-) Vi må gøre vores bedste og øve os. Vi kan jo af gode grund kun øve os på rigtig jul en gang om året - og det er sikkert meget godt ;-)
11 år23. december 2012 kl. 17:02
#244
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Du har så ret GND..
Nu er det jul- hvor vildt..
Rigtig glædelig jul:-)
11 år24. december 2012 kl. 07:24
#245
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Rigtig glædelig jul til dig også, Emmi. Håber du får en rigtig god og hyggelig dag :-)
11 år24. december 2012 kl. 10:26
#246
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Rigtig glædelig jul til jer alle, håber at I havde en hyggelig aften igår med god mad og gode gaver og rigtig meget kærlighed!

Jeg kom igennem aftenen med et minimum af udskejelser, men fik rigtig god mad og også lidt slik. Men uden overdrivelser. Så det var positivt. Min julemad bestod af 260g kyllingeinderfilet stegt i kanel og rosmarin og en lækker rå rødkålssalat af revet rødkål, mandarinbåde, æbletern, hakkede valnødder og en dressing af appelsinjuice, dijonsennep og kanel. Sundt og SÅ lækkert at resten af selskabet spist rub og stub!
Og så spiste jeg 80g slik i løbet af aftenen.. Så synes godt nok at jeg kom magert igennem juleaften. Vi var også til juleaerobic, min mor og jeg, om formiddagen og ude at gå lang tur om eftermiddagen. Sikke en jul! :p men manglede sgu ingenting, det var rigtig dejligt :)
Og gode gaver. Helt nyt løbesæt til at løbe ude i kulden med og samtidig se pro ud :p
11 år25. december 2012 kl. 08:54
#247
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Også rigtig glædelig jul til dig, Wolfgirl. Dejligt at du havde en god aften og kom godt igennem den. Det lyder godt nok også som lækker mad - tror jeg vil prøve din rødkålssalat på et tidspunkt ;-)
11 år25. december 2012 kl. 11:12
#248
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Wolfgirl- flot klaret gennem juleaften.. Jeg spiste helt traditionel julemad, men tog kun én portion af både hovedret og dessert.. Spiste helt sikkert alt for meget- men holdt det jeg havde sat mig for. Idag har jeg været til julefrokost og spist alt for meget sødt. I morgen skal jeg afsted igen, men så er det også slut for nu.. Har trænet idag og skal også i morgen. drak vand til frokosten idag frem for sukker cola- så har også truffet nogle sunde valg- det er jeg glad for:-)
11 år25. december 2012 kl. 20:36
#249
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Så er sidste juledag overstået.. Puha har spist ALT for meget mad.. Skriver ind som vanlig i morgen, torsdags vejning, som jeg plejer- men er desværre sikker på den er over 70 kg- bare den ikke er over 71kg.. Men må jo bare få vægten ned igen, ved jo hvad der skal til..
Glædelig bag-jul:-)
11 år26. december 2012 kl. 20:02
#250
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Så sku jeg på vægten..
Ønskevægt: 69-69,9kg.
Dagens vægt 69,9kg.
Jeg er yderst tilfreds - havde frygtet det var så meget værre..
Jeg har taget 1,3kg på over julen, men det havde jeg også forventet..
11 år27. december 2012 kl. 07:35



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });