Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#391
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Ønskevægt: 68-69kg
Dagens vægt 69,8kg- så det ku da være langt værre:-)
Prøver at la være med at taste ind og lytte efter min krop i stedet..
Skal til non- firmation lørdag- og en del fødselsdage her i maj- men må ta tingene som de kommer:-)
10 år9. maj 2013 kl. 07:59
#392
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Dejligt med en positiv indstilling :-)
Det er altid en udfordring med en masse arrangementer. Må indrømme jeg stadig ikke er for god til det, men er trods alt blevet bedre til at spise mindre til arrangementerne og det er også noget. Små skridt ;-)

Dagens vægt: 57,0 kg
Ønskevægt: Overvejer stadig ;-)
10 år9. maj 2013 kl. 09:59
#393
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Ønskevægt 68-69kg.
Dagens vægt 69,8kg- præcist som i sidste uge.
Det er ok.
Vil meget gerne af med 1,3kg- så jeg lander på 68,5kg- ønske ønske vægt. Gider bare ik nu.. Jeg SKAL holde vægten under 70kg og så tar jeg en ordentlig tørn på et tidspunkt- snart og barberer det sidste af..
Hva med dig GND?:-)
10 år16. maj 2013 kl. 06:46
#394
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Dagens vægt: 57,0 kg

Synes det er godt du er bevidst om, at det ikke er lige nu at du kan gøre den store indsats, men "bare" holde vægten under de 70 kg. Det kan nogle gange være mindst lige så hårdt som at tabe sig yderligere.

Jeg var lige nede og snuse til 56,3 kg i mandags og det synes jeg bedre om end mine 57 kg. Men jeg er heller ikke vildt motiveret lige for tiden, er generelt træt og orker ikke det store for tiden, så vælger mine kampe med omhu ;-)
10 år16. maj 2013 kl. 11:02
#395
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Ønskevægt 68-69kg.
Dagens vægt: 70,3kg- øv øv..
Jeg ophober væske det ved jeg- for var nede på 69,4kg tirsdag og vågnede så onsdag og vejede 70,1kg- og ved jeg ikke havde spist for meget tirsdag..
Jeg er iøvrigt vildt stolt af mig selv- klarede min søns fødselsdag som jeg havde aftalt med mig selv:-) DVS spiste stor morgenmad med ost, thebirkes, wienerbrød osv til morgen- gav den gas i biffen med masser (ja masser) af slik- MEN spiste så en fornuftig portion aftensmad og rørte ik kage, slik, chips, nødder el chokolade om aftenen som jeg normalt går amok i. Jeg klarede min mission:-)
Hvordan er status andre steder?
10 år23. maj 2013 kl. 07:01
#396
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Træls at vægten er gået op, men når du nu ved at det er væske, så er det måske lidt lettere at acceptere?

Fedt at du klarede din mission - det er så skønt når det lykkes :-)

Dagens vægt: 57,4 kg
Ønskevægt: max. 57 kg

Er tilfreds med spejlbilledet, men synes ikke om tallet på vægten. Selvom jeg synes det er endnu pænere til mig at veje 56 kg, så er jeg ikke helt sikker på, at det er der, hvor min krop trives bedst. Om ikke andet så vil jeg gerne holde vægten under de 58 kg indtil jeg har taget en endelig beslutning ;-)
10 år23. maj 2013 kl. 10:34
#397
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Hvordan går det hos dig, Emmi? Holder du hovedet oven vande? :-)
10 år29. maj 2013 kl. 09:54
#398
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Jo tak gnd det går rimeligt synes jeg. Ønsker stadig at vejr 68-69 kh men det lykkes ik helt. Vejer 70kg idag. Hva m dig?:)
10 år30. maj 2013 kl. 11:29
#399
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
I dag siger vægten 56,9 kg. Det giver blod på tanden til at ville veje mindre, men jeg synes ikke der skal ændres noget ved hverken min måde at spise på eller kalorieindtag, så jeg lader fortsat vægten "passe sig selv".

Lyder til at du accepterer vægten selvom du hellere ville have den lidt lavere?
10 år30. maj 2013 kl. 13:04
#400
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Tillykke med din vægt:-)
Nej accepterer den ikke- passer på disse dage- også fordi jeg får meget i morgen- så der blir noget at sku af med igen bagefter..
Jeg vil mindt være under 70kg- ellers føler jeg mig ikke tilpas- det håber jeg meget at komme i morgen..
Desværre er det sidste kg ik ret let i øjeblikket- faktisk ret genstridigt- og hvor er det åndsvagt ik- 1 skide kg- hvorfor skal det være så svært? Hvorfor skal det overhovedet betyde noget?
10 år30. maj 2013 kl. 15:03



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });