Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#341
re: Vejedag
Ønskevægt: 55 - 56 kg
Dagens vægt: 57,2 kg

Prøver stadig på at få skuden vendt...opdagede sidste dag at jeg igen-igen var blevet afhængig af chokolade, så nu er det slut med det... igen ;-)
11 år14. marts 2013 kl. 11:12
#342
re: Vejedag
Chokolade er virkelig noget fanden har skabt.. Nogen gange tænker jeg- desperat- om hypnose ville hjælpe noget? Men igen- tror jeg spiser chokolade lige meget om jeg har lyst til det eller ej.. Spiste rittersport igår- nød det ikke specielt- men ned sku det- hva sker der for det?

GND håber du får vendt skuden- nu blir det lysere og varmere- det synes jeg kan hjælpe lidt nogen gange:-)
11 år14. marts 2013 kl. 13:50
#343
re: Vejedag
Det er lykkedes at undgå chokolade de sidste par dage, hvilket ses på maven, der ikke er helt så oppustet længere, men vægten er gået i stilstand. Samme tal på vægten de sidste mange morgener, men bedre end at tage på trods alt ;-)

Håber I alle får en rigtig god weekend :-)
11 år16. marts 2013 kl. 15:05
#344
re: Vejedag
Fedt for dig GND:-) Du kæmper og gør noget ved din crawing- det er stort!
11 år17. marts 2013 kl. 10:46
#345
re: Vejedag
I går havde vi fest herhjemme - fejrede kærestens fødselsdag = + 1 kg

Uf, hvor er det bare let at tage på... men er ved godt mod og tror på, at det ekstra kg nok skal komme af igen hurtigt.

Mærkede for vildt trangen til kulhydrater i går efter at have spist kartofler og hvidløgsflute. God reminder på, hvorfor jeg fravælger de hurtige kulhydrater til daglig...
11 år17. marts 2013 kl. 10:57
#346
re: Vejedag
Jeg spiser meget forkert i øjeblikket- men holder vægten. Hvis jeg vejede hvor store mængder slik, chokolade og kage jeg indtager ville jeg grave mig ned- det er virkelig slemt..Jeg er vildt stresset, foirkølet, pga arbejdssituation som forhåbentlig afklares i morgen.
Jeg kender ALT til hvor hurtigt man blir hooked igen- puha..
Jeg kastede mig over en gang nachos me mega meget ost osv osv igår + alt det andet- så min vægt sagde +600g til morgen- men ku ha været langt værre ift mit indtag..
11 år17. marts 2013 kl. 11:18
#347
re: Vejedag
Øv, hvor træls, Emmi, at du er inde i en af de der onde cirkler, hvor det bare er så svært at komme ud af den igen og komme derhen, hvor du gerne vil.

Det er mærkeligt ik? Det gavner jo ikke ligefrem en at spise på den måde, man bliver træt og udkørt, irriteret på sig selv, får trang til at spise mere og mere, bliver tykkere (ikke lige dig for tiden åbenbart ;-), osv osv. I modsætning til hvor godt det føles at spise "ordentigt".

Til gengæld giver det god mening, at du kører alt det usunde indenbords, når du nu føler dig ret presset og ikke har det store overskud. Dejligt at vægten ikke stiger - det er altid noget, men følelsen af ikke at passe ordentligt på sig selv hjælper det jo desværre ikke på.
11 år17. marts 2013 kl. 13:18
#348
re: Vejedag
Puha- jobsituaiton afklaret- desværre ik til hvad jeg håbede..
Har for første gang i næsten 2 år ik lyst til at træne. Bare at grave mig ned under dynen med 3kg chokolade.
Jeg holder fast i min træning- men chokoladen kan jeg ik styre. Er godt nok knækket lige nu.
Men what dosnt kill you makes you stronger- right..
Har ressourcer til at komme igen det ved jeg- jeg ved der er lys for enden af tunnelen- men lige nu er det en lang lang lang vej...
Men mit mål lige for nu er- hold fast i træningen.
Ikke dunke mig selv i hovedet med hvad jeg spiser af forkerte ting.
Holde fast i- at jeg trods alt spiser sunde ting- selvom mit sukkerforbrug er enormt.
Holde fast i mig selv
11 år19. marts 2013 kl. 09:18
#349
re: Vejedag
Jeg er ked af at høre, at det er rigtig hårdt lige nu. Som du siger, så er der lys for enden af tunnelen, men man skal jo lige nå derhen først ;-)

Kan ikke mindes at du har skrevet noget om en jobsituation, men måske er det bare røget i glemmebogen igen?
Har du lyst til at fortælle lidt om, hvad det går ud på?
11 år19. marts 2013 kl. 11:17
#350
re: Vejedag
Jeg skriver sjældent om ret meget andet end min vægt herinde- så nej har ik nævnt det før.
Jeg ville vildt gerne ha et job som det desværre ikke lykkedes mig at få. Jeg havde forventet at få det- på trods af at jeg ik rigtig ku "mærke" at jeg fik det- det plejer jeg. Jeg kommer videre- men ligenu er det bare rigtig rigtig øv..
Og hva gør jeg så- æder søde sager.. Tænk at jeg aldrig blir klogere..
11 år19. marts 2013 kl. 13:25



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });