Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#301
re: Hvor meget?
Dagens vægt: 70,2kg
Ønskevægt: 69- 69,9kg.
Øv øv øv- ik godt- 1,2kg mere end i sidste uge:-(
Det er en combi af at jeg havde fødselsdag i weekenden og at jeg ophober væske- men øv hvor er det ærgeligt.. Vægten er på vej ned men alligevel..
Rigitg go dag derude.
11 år24. januar 2013 kl. 07:01
#302
Vægten
Øv, hvor ærgerligt, Emmi. Har lige selv været igennem sådan en uge hvor vægten steg voldsomt. Det er vildt irriterende.

Dagens vægt: 56,0 kg
Ønskevægt: 55 - 56 kg

Rammer lige præcis og er tilfreds efter at have været et par kg højere oppe indenfor den sidste uges tid. Skønt når vægten - og kroppen - igen er til at holde ud :-)

11 år24. januar 2013 kl. 11:27
#303
re: Vægten
Det kan ødelægge min dag desværre.. Og når det hele bare står stille- skal jeg virkelig tænke mig om- følelsen af "at så kan det også være lige meget" ligger og lurer lige i baghovedet..
Hvorfor skal det skide vedligehold være så svært??
11 år24. januar 2013 kl. 15:50
#304
re: Vægten
Kan kun sige, at jeg også synes det er SÅ svært... undrer mig tit over at det kan være så svært - nærmest sværere end at tabe sig....
11 år24. januar 2013 kl. 17:38
#305
re: Vægten
Dagens vægt: 46
Max. vægt 48,5

Vægten er nøjagtig den samme som i sidste uge.
Jeg har hænderne over hovedet - ikke pga. vægten, men fordi jeg overhovedet ikke har talt kcal hele ugen (var endda til fødselsdag, hvor jeg bare nød godterne i små mængder) og ikke besteg vægten før torsdag.
Jeg spiser, når jeg er sulten og til jeg ikke er sulten mere (ikke til jeg er mæt:)
Jeg føler i den grad, at jeg er ved at løsrive mig fra mit store fokus på mad og vægt - hvilket vægtens stagnation også vidner om.
Jeg kender så udmærket føelse du beskriver, Emmi. Når nu vægten ikke viser det, man ønsker, er det så let at give slip og spise løs.
Den store madkontrol, vi alle i denne gruppe nok lever under kan netop have den effekt, tror jeg. Derfor øver jeg mig i den grad i at spise alting i små mængder - så føler jeg ikke, at jeg snyder mig selv og derfor får jeg heller ikke lysten at overspise af de usunde ting.
Håber for jer derude at I er klar til endnu en uge, der kræver tålmodighed og mental styrke, så vægten bliver, hvor den er.
11 år24. januar 2013 kl. 19:26
#306
re: Vægten
GND: ja det tænker jeg også, når man skal tabe sig, er det næsten nogen gange nemmere, fordi så er der ligesom et mål og så kender man reglerne eller hvordan kan jeg udtrykke mig.. Så er der bare ikke noget at diskutere, i min verden.. Det er lettere at forholde sig til på en måde..
Jeg synes det er rigtig svært når man først er i mål for hvad så nu? Nu har man brugt så meget energi på at tabe sig, at det faktisk også er svært ikke konstant at tænke i vægttab, hver gang man ser en reklame for slankekur eller slankeopskrifter i et blad så tænker man 'ih det er jo til mig', men det er det jo ikke mere.. Det synes jeg er svært at vænne sig til.
Og det er svært at finde en gylden middelvej når man skal til at have lidt mere energi.. Og vænne sig til at man godt kan nyde noget engang imellem men uden at lade det tage overhånd så man falder tilbage..
11 år30. januar 2013 kl. 18:57
#307
re: Vægten
Har selt ikke lyst til at veje mig i morgen- tror desværre allerede jeg ved hvad den siger- over 71kg:-(
Har væet syg det meste af ugen og har desværre væltet mig i søde sager.. Min vægt er helt åndsvag i øjeblikket og min krop opfører sig ik som vanlig..
Skal ha skuden vendt- NU!!
Øv hvor er jeg påvirket af det- rigtig ked af det.. Men der er kun et at gøre ik- op på hesten igen, igen, igen..
11 år30. januar 2013 kl. 21:11
#308
re: Vægten
Ønskevægt 69-69,9kg.
Dagens vægt 71,2kg.
Dag 1 uden slik.
Vil ikke slå mig selv i hovedet. Jeg er et menneske.
Nu skal de to kg af igen inden de blir til flere. De skal være væk til skiferien, om knapt to uger.
11 år31. januar 2013 kl. 07:00
#309
re: Vægten
Ønskevægt: 55 - 56 kg
Dagens vægt: 56,6 kg

Ja, ligesom dig, Emmi, så går det ikke helt som jeg gerne vil have det for tiden. Men som du siger: vi er bare mennesker og faktum er bare at kroppen reagerer på de ting, der sker omkring os. Sygdom, stress, manglende søvn eller hvad det nu kan være.

Jeg er sikker på, vi nok skal komme på plads igen og få det derhen, hvor vi ønsker det :-)

Håber du får det bedre snart :-)
11 år31. januar 2013 kl. 11:23
#310
re: Vægten
Jeg har ingen vægt for tiden, ellers dvs batteriet er dødt og har ikke fået købt et nyt. Men egentlig er det meget rart, så tror jeg vil se hvor længe jeg kan gå uden at veje mig. Normalt vejer jeg mig næsten hver dag, så det må lige være et lille eksperiment. Men jeg er overbevist om at vægten ligger et sted imellem 64-65kg. Det føles som om bukserne sidder som de skal, hverken for stramt eller løst. Jeg synes også at jeg får spist meget godt.

Jeg har tilmeldt mig en funktion på Fitness World, hvor de sender til mig hver måned, hvor mange gange jeg i gennemsnit har været i fitness pr uge. Mit resultat for januar var 2,25 gange pr uge så nu er målet 3 rent ud til næste måned. Det er meget skægt, hvis nogle af jer går i FW kunne I jo også prøve. Der er også en kaloriekonkurrence, der kører for tiden.
11 år31. januar 2013 kl. 13:25



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });