Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#261
Så skal der vedligeholdes! :-)
Hverdagene er altid de bedste til at rette op og rette ind....
11 år1. januar 2013 kl. 23:30
#262
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Du har så ret Calcit- allerede nu til morgen, er det så meget lettere at indtage min havregrød og ik tænke på chokolade.. Vægten har været mig forholdsvis nådig- så det er dejligt..
11 år2. januar 2013 kl. 07:09
#263
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Så er der vejedag i morgen! Første torsdag i det nye år. Er noget spændt på vægten nu hvor hverdagen går i gang igen. Ligger desværre i den høje ende for tiden, men har planer om at få det ædnret rimelig hurtigt ;-)

Hvordan går det hos jer andre?
11 år2. januar 2013 kl. 20:17
#264
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Jeg er også spændt på vejedag imorgen..
Har klaret dagen uden at spise usundt og ikke for meget- men har virkelig holdt hårdt..
Synes jeg har mange crawings- det er svært at komme ud af julens godter og lækre mad..
11 år2. januar 2013 kl. 21:36
#265
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Så blev det årets første veje dag.
Ønskevægt: 69-69,9kg
Dagens vægt: 69,2kg.
Så det er jo dejligt:-)
Da jeg vejede mindst i december måned sagde vægten 68kg- så har taget 1,2kg på i julen. Det er svært for mig at acceptere at jeg var længere nede i vægt og ikke er der nu- men jeg skal ikke veje mindre end nu- det ved jeg. Jeg havde bare den strategi at tabe mig lidt ekstra op til jul, så jeg havde noget at gi af- og missionen lykkedes jo:-)
Rigtig go dag tøser..
11 år3. januar 2013 kl. 06:24
#266
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Er der ikke andre der har vejet sig igår?;-)
11 år4. januar 2013 kl. 17:50
#267
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Jeg har været ret syg i et par dage, så har ikke vejet mig. Er stadig ikke ordentlig rask, men vender tilbage så snart jeg kan ;-)
11 år5. januar 2013 kl. 20:17
#268
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Jeg var hjemme hos min moder og derfor uden vægt, men har en vægt nu igen, og den sagde 64 her i morges. Rigtig godt, for jeg havde tabt mig henover julen og var 4 kg fra målvægten, men nu er jeg kun et kg fra igen. Så jeg fortsætter kampen. Startet dagen med en dejlig smoothie af banan og jordbær og mandelmælk og groft toastbrød med peanutbutter og sukkerfrit syltetøj. Så går turen i fitness!! Dejlig søndag til jer alle!
11 år6. januar 2013 kl. 08:52
#269
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Fedt for dig Wolfgirl:-)
Rigtig go bedring GND..
Jeg er vildt plaget af hormoner disse dage ift mens- meget mere end vanligt..
Vold-åd igår og kan mærke min crawing ligger og lurer også idag:-( Hader ik at ku styre mig.. Trænede heldigvis igår og skal også om lidt- så er ikke over min max vægt el noget, men manglen på kontrol irriterer mig og gør mig faktisk også lidt bange..
11 år6. januar 2013 kl. 12:05
#270
re: Så skal der vedligeholdes! :-)
Ønskevægt: 69-69,9kg
Dagens vægt: 69,4kg.
Jeg kan se jeg vejede 69,2kg i sidste uge- men vejede faktisk også 69,1kg igår- men vidste godt vægten ville være højere idag- slikmonsteret lever desværre i bedste velgående og aftenen igår var dyr på kalorie regnskabet..
Men må bare op på hesten igen..
Hva med jer andre?:-)
11 år10. januar 2013 kl. 07:00



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });