Så skal der vedligeholdes! :-)

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#331
re: Vægten
Tak for tilbuddet- det er virkelig stort af dig:-)
Jeg prøver selv lidt endnu.. Men det er skønt at få kommentarer her på sitet. Det er også ret givdigt for mig at skrive min vægt ned ugentligt..
Måske jeg synes det blir nødvendigt en dag- men prøver at lade være at skrive ind hvad jeg spiser- helt bevidst, for ikke at maden skal styre alt for meget..
Men igen- tak for tilbuddet:-)
11 år22. februar 2013 kl. 21:55
#332
re: Vægten
Du siger bare til, hvis du får brug for det. Nu ved du at tilbuddet er der ;-)
11 år22. februar 2013 kl. 23:37
#333
re: Vægten
Go morgen tøser.
Ønske vægt max 69,5kg- ikke under 68 kg.
Dagens vægt 67,4kg.
11 år28. februar 2013 kl. 06:47
#334
re: Vægten
Så kom også dagen hvor jeg kan melde mig som vedligeholder... Hold nu op det er skræmmende.
Jeg er igang med Dukan diæten og er gået ind i fase 3. Bare tanken om at skulle implantere andre madvarer er skræmmende, det at man skal til at spise grønsager hver dag, plus frugt og brød, groft selvfølgelig.. Det er lidt af en mundfuld. Har lige som jer andre svært ved at finde ud af hvor mange kcal man skal indtage på en dag for at vedligeholde. I fase 1 og 2 holdte jeg mig til 1250 max, hvad så nu? Jeg starter nyt job i morgen, så kender ikke halt til aktivitets niveauet fremadrettet endnu. Kan man være med i jeres torsdags vejning? Det passer nemlig perfekt. Jeg er 170 høj, 33 år og har lige ramt min ønskevægt 59,8.. Ikke at 59,8 var ønsket, dt var egentlig bare at komme under dt magiske 60;) så tror mit ønske hedder 58 - max 59,9 min fedtprocent på nuværende tidspunkt er 25,7 så målet er at få strammer op og trænet så fedtprocenten falder lidt
11 år28. februar 2013 kl. 16:05
#335
re: Vægten
Stort tillykke med at du har nået dit mål:-)
Synes ofte vedligehold er sværere end at tabe mig.. Men tror på det blir lettere med tiden..:-)
11 år28. februar 2013 kl. 18:11
#336
re: Vægten
Ønskevægt: 55 - 56 kg
Dagens vægt: 56,9 kg

Ja, er stadig på vej og øver mig vældigt ;-) Men synes det går frygteligt langsomt og den mindste udskejelse viser store udsving på vægten. I det mindste lykkes det stille og roligt at skære ned på kcal og kun spise når jeg er sulten fremfor...hele dagen ;-)
11 år28. februar 2013 kl. 18:15
#337
Velkommen .-)
Velkommen til SNBS - dejligt med en mere på holdet :-)

Og da bestemt også tillykke med at være havnet der hvor du gerne ville vægtmæssigt - det er jo rigtig stort :-)

Uha ja...vedligehold er SÅ svært. Det kræver rigtig meget øvelse og er efter min mening meget sværere end at tabe mig - selvom jeg lige nu er i en periode, hvor jeg hverken kan det ene eller det andet ;-)

Glæder mig til at følges med dig - håber du bliver glad for at være i vedligeholdsgruppen :-)
11 år28. februar 2013 kl. 18:18
#338
Vejedag
Ønskevægt: 55 - 56 kg
Dagens vægt: 56,6 kg

Stadig mere end jeg gerne vil have at den ligger på, men har ligger rimelig tsabilt længe - dog med lidt sving den ene vej og lidt sving den anden vej. Det irriterer mig, men når alt kommer til alt er det måske "bare" vedligehold - men med en lille smule højere vægt end jeg synes. Det kan jo godt være at kroppen synes det er den rigtige vægt - eller at det er fordi jeg stadig spiser for meget. Og så er jeg faktisk ret heldig at vægten ikke stiger mere. Får alligevel kørt en del kalorier indenbords i løbet af en dag....
11 år7. marts 2013 kl. 10:13
#339
re: Vejedag
Ønskevægt: 68-69kg.
Dagens vægt: 68,4kg.
Det er jo virkelig fint.
Jeg ser på min krop og mærker min krop og er yderst tilfreds. Selvom jeg har været 1kg længere ned- så skal jeg ikke vje mindre. Jeg skal ik være slave af et tal i angsten for at ta på- jeg skal føle efter hvordan jeg har det. Og det er rigtig rigtig godt- så jeg er glad:-)))
GND- der vil nok altid være op og nedture ik.. Kan du huske hvor frustreret jeg var for en måneds tid siden?Jeg tror at bevidstheden om en evt vægtøgning- og det at dele sine tanker, kan være med til, at fedme fælden ikke klapper igen. Jeg har tabt mig så mange gange i mit liv- så jeg ik lægnere kan huske det- men har aldrig tidligere været åben om mine tanker og følelser som nu- det hjælper mig..
11 år9. marts 2013 kl. 07:29
#340
re: Vejedag
Så er det torsdag igen:
Ønskevægt 68-69kg.
Dagens vægt 68,5kg- så lige i midten:-)
Hvordan går det for jer andre?
11 år14. marts 2013 kl. 07:01



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });