vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#81
re: vejetråd 70 kg del 2
Jeg har taget på og vægten siger 72,0 kg.. dejligt at der er kommet lidt aktivitet herinde igen.. det er træls du har været syg sommer.. men ved ikke helt om jeg har et svar der kan hjælpe dig med dit problem.. hvis du som Fedania siger "keder dig" når du tyer til godte skabet.. så må du jo prøve at finde en aktivitet der kan få dig på andre tanker..
11 år8. marts 2013 kl. 17:14
#82
re: vejetråd 70 kg del 2
Jeg vil ikke sige jeg keder mig men har bare sådan en lyst til at proppe i munden hele tiden. Et eller andet med at en del i mig og desværre en ret stor magt ligesom siger jeg skal have noget godt når vægten nu er faldet ligesom om kroppen siger du skal veje mere. Lyder åndsvagt men sådan føler jeg det.

Men noget skal der ske. For jeg vil tabe mig og min krop skal ikke bestemme hvor lavt min vægt skal være :-)
11 år10. marts 2013 kl. 11:04
#83
re: vejetråd 70 kg del 2
jeg har hørt noget med aat man kan prøve at drikke en masse vand når man får sådan en lyst til at gå i skabet men jeg ved ikke om det virker sommer, men det er vel altid værd at prøve
11 år10. marts 2013 kl. 18:42
#84
re: vejetråd 70 kg del 2
Det kan sagtens være kroppens signal om mild dehydrering, du opfatter som sult/trang til at stoppe noget i hovedet. Du kan jo prøve at drikke et glas vand (evt med lidt smagsstoffer i) når du får lysten - hvis lysten stadig er der 15 minutter efter, så kan det jo være, at du rent faktisk er sulten? Og så er det måske fordi du skal spise noget "rigtig" mad som mætter?

11 år12. marts 2013 kl. 11:33
#85
re: vejetråd 70 kg del 2
Jeg vil klart prøve det med vandet. Jeg har de sidste dage læst din dagbog fedania og du er pissesej :-D noget at det der slog mig var at du skriver at du er dårlig til at spise. Så kunne jeg relatere det lidt hen på mig. Klart psyken også spiller et pus fordi jeg er lidt splittet og har svært ved at forestille mig selv som slank. Men det med måltiderne. Morgenmad går fint. Nogen gange får jeg lidt om formiddagen men for det meste spiser jeg først kl 1330 hvor jeg er hjemme og så hænger det jo nok sammen med blodsukkeret er nede og vil spise konstant. Men har svær vedlige at overskue at få noget mad før men det må jeg se på fordi vægten stiger og det skal den ikke punktum :-)
11 år12. marts 2013 kl. 12:56
#86
re: vejetråd 70 kg del 2
74,6 idag. Så det er ok når jeg tænker på at min mave ikke vil rette sig efter jeg har været syg og på pencilin. Så jeg ligner en der er 6 måneder henne :-) ikke særligt sjovt men via min medicin forsøger jeg at få styr på den.

Spændende hvad I andres vægt er på
11 år14. marts 2013 kl. 12:51
#87
re: vejetråd 70 kg del 2
hej undskyld det sene svar men har haft travlt med lokal gymnastik opvisning og arbejde og har derfor ikke været hjemme..

min vægt siger stadig 72 kg.. øv øv øv
11 år16. marts 2013 kl. 07:36
#88
re: vejetråd 70 kg del 2
Det er da godt vægten ikke er steget :-) så kommer tabet igen. Jeg tænker meget over det omkring frokost og hvad jeg kan ændre så det ikke er hovsa løsninger. Men total ser jeg på kcal og jeg holder mig under det den siger jeg skal :-) hvor er alle henne ? Det er lidt ensomt herinde syntes jeg ;-)
11 år18. marts 2013 kl. 12:47
#89
re: vejetråd 70 kg del 2
har haft lidt en travl uge.. taget afsted kl.7 om morgenen og kommet hjem kl 22-23 om aftenen.. men regner med jeg er tilbage fra nu af..

også skal der er et spark til motionen og så holde godt øje med hvad jeg putter i min mund..
11 år18. marts 2013 kl. 14:51
#90
re: vejetråd 70 kg del 2
min vægt står stadig stille.. hvad med jer andres?
11 år24. marts 2013 kl. 15:53



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });