vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#1
vejetråd 70 kg del 2
Dette er fortsættelsen af vejetråd 70 kg som var blevet alt for lang.

Så ny tråd og nyt mod til alle. :-)
11 år5. december 2012 kl. 05:34
#2
re: vejetråd 70 kg del 2
hej :) hvordan går det ellers med alle sammen..? skal vi prøve at lave en aftale om at sætte et mål til juleaften og bagefter måske til nytårs aften ?
11 år5. december 2012 kl. 18:41
#3
re: vejetråd 70 kg del 2
eller at vi måske skal prøve at holde den vægt vi er nået ned på den 24 til nytårsaften?
11 år5. december 2012 kl. 18:43
#4
re: vejetråd 70 kg del 2
Syntes altså virkelig det er dejligt med den nye tråd her :) den var virkelig blevet lang og tung..
christinej91: jeg syntes det lyder fint med et mål til juleaften, jeg havde jo et, men jeg tager bare på hele tiden :( men måske jeg kunne være så heldig at holde vægten uden at tage mere på... Men babyen tager jo på nu så det er lidt svært at styre - syntes jeg...
Er så flov men vægt i dag 84,5 :( og jeg kan mærke det på vejrtrækning og sådan øv øv altså... jeg lovede mig selv ikke over 80 :(
Nå skulle lige af med lidt, der er jo for fanden (undskyld) ikke anden vej end at stoppe med at putte i munden!!
Drømmen om de 65 kilo er meget langt væk :(
11 år5. december 2012 kl. 21:59
#5
re: vejetråd 70 kg del 2
Jeg er med på at holde vægten julen igennem.

Min sagde til morgen 74,6 måtte virkelig gå på vægten flere gange for kunne ikke tro det. (syndede igår -er helt flov men 9 flødeboller :-) )

Juliedea - overvejer du det med at gøre din profil synlig for os fordi hvis du taster ind hver dag giver det en effekt at vide andre ser hvad du spiser. Risikoen er jo at vi kommentere på det hihi ;-)

Der skal drastiske skridt imod den udvikling du har nu.

Der er lang tid til du skal føde og fortsætter du hvor du er nu ender du på min vægt da jeg fødte 107 kg!!! Det er ikke sjovt. Spørg dig selv inderst inde vil du veje så meget??? Eller vil du vi hjælper dig med at holde vægten. De små bider du ved det ud med dem. Prøv at se om den orange baby kan komme ud istedet. :-)

11 år6. december 2012 kl. 07:05
#6
re: vejetråd 70 kg del 2
Nu gik det lige så godt og nu syntes jeg min vægt er begyndt at stige.. :( men skal på banen igen.. vægten sagde 74,4 øv øv øv.. men jeg vil se om jeg ikke kan nå og nærme mig de 73,0 kg så meget jeg kan inden juleaften..

Det er godt du er kommet med igen Sommer, selvom der var rimelig mange flødeboller på spil ;)

Juliedea, det kan måske være en god ide og gøre det offentligt for os andre.. hvis vi skal prøve at holde dig lidt i ørene.. så tror jeg også på du vil prøve noget mere..
11 år6. december 2012 kl. 08:58
#7
re: vejetråd 70 kg del 2
juliedea - jeg er helt enig med christine så er du ogsa med på den :-)

Hvor er resten af vores trådkammerater????????
11 år7. december 2012 kl. 15:22
#8
re: vejetråd 70 kg del 2
Jeg kæmper simpelthen med at finde tiden til at opdatere herinde. Vores søn er stadig syg (har han været i over en uge) og vi sover derfor ikke om natten. Så efter en hel arbejdsdag er jeg så smadret at jeg ikke kan hænge sammen. Og så får jeg ikke lige taget mig sammen til at tænde computeren.Puha jeg synes vi har det lidt hårdt for tiden!

Vægten: Tja... 68,8 her til aften. Det er simpelthen så fedt! Jeg blev jo "hjulpet" på vej af en gevaldig gang omgangssyge sidste weekend. Og selvom jeg har fået appetitten tilbage igen og spiser normalt, så har jeg tabt ca. halvandet kg på en uge. Det er mega fedt! Mit mål er stadig at ramme 68 kg inden jul. Mellem jul og nytår har jeg ingen skrupler. Så det bliver først til januar, at jeg går i gang med at nå det endelige mål på ca. 65 kg.

I julen vil ikke have dårlig samvittighed over at spise slik og sovs ;)
11 år7. december 2012 kl. 20:06
#9
re: vejetråd 70 kg del 2
Tjo kan godt følge jeres forslag om at gøre min dagbog synlig, måske det ville hjælpe... Men det kræver virkelig at jeg kommer helt i gang med at taste ind, det går okay nogle dage andre slet ikke :( syntes det er svært hvis man er ude og spise og sådan at finde de rigtige mål..
Men jeg prøver!!
sommer: tro mig jeg er bange for vægten for du har helt ret, med den stigning der er nu så kan det kun gå helt galt :( jeg har haft 2 graviditeter som endte på henholdsvis 102 og 106 kg og ville godt nok være ked af hvis den kom derop igen :( jeg prøver de næste dage at få alt med og gør den offenlig :)

Flot I andre kommer ned i vægt :) er kun en lille smule misundelig ;)
11 år12. december 2012 kl. 20:59
#10
re: vejetråd 70 kg del 2
Juliedea jeg ved godt hvordan du har det og jeg tror det er offenlig visning og dårlig samvittighed der skal til for et vægttab. Du vil jo ikke over de 100 kg vel? Så ind i kampen med dig.:)

Her en stigning på 300 g men siden mandag minus 700 g så er tilfreds

Tillykke til i andre med tabene det er flot.:)
11 år13. december 2012 kl. 21:47



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });