vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#271
Så skal vi bare op på hesten oog knokle lidt ekstra så vi kan få et positivt skub :)
9 år9. september 2014 kl. 12:11
#272
I denne her uge siger vægten 70,5. Det vil sige minus 400 gram.. Krydser fingre for jer andre..
9 år11. september 2014 kl. 11:11
#273
Vægten sag 77.1... jeg har lagt på det samme som igår ;-) Håber at der er fremskridt næste torsdag :-)
9 år11. september 2014 kl. 21:57
#274
Ja jeg er sgu faldet helt af på den måde på den ene og den anden måde :( nå men har i hvert fald taget på :( troede ikke det var muligt og havde lovet mig selv at vægten aldrig skulle komme derop igen - er så ked af det!!!
Der er en del ting som spiller ind, selvfølgelig! En sindssyg eksmand som bare bliver ved med at skabe problemer som nu også rammer børnene, min mor er blevet syg, jeg er begyndt på medicin (som heller ikke hjælper på vægten) alt i alt æder jeg bare!!

Håber jeg kan komme lidt ud af den rille jeg sidder fast i for jeg ønsker virkelig ikke at blive større.

Velkommen til jer nye dejligt hvis der kunne komme lidt gang i den igen herinde :)
Pfuglesang dig kan jeg da huske :) øv du har taget på igen, men du har vist at du kan :)

Nå ja vægt 89,0 FANTASTISK
9 år15. september 2014 kl. 09:55
#275
Hej

Åh tiden flyver jo afsted!
Jeg har haft vild travl med arbejde, så har slet ikke fået skrevet de sidste par dage!
Men nå, jeg kan se at sidst jeg skrev her sagde vægten 79,9kg - i dag sagde den 78,8kg! Så jeg er okay tilfreds. Mit mål til på torsdag er at vægen stadig er i de 78 komma noget :)

Håber det går jer godt?

Hvad er du i praktik som?
9 år15. september 2014 kl. 19:20
#276
Juliedea, øvøvøv altså, håber du kommer ind i den gode rutine igen! Men kender det alt for godt, nogle gange sker der bare så meget rundt om en at man helt 'glemmer' ens egen sunde fornuft og gode rutiner som man ellers lige havde fået indøvet. Håber tingene bliver bedre for dig.
Jeg ved ikke om dette hjælper, men jeg syntes at når man får dyrket motion og spiser sundt er det af og til nemmere at overskue ens problemer, men det kræver selvfølgelig at man får taget sig sammen og planlægger ens mad dage. Det hjælper ihvertfald mig igennem de dårlige dage..

Ja, jeg syntes nok jeg havde set dit navn før, sjovt at 'mødes' her igen :)
9 år15. september 2014 kl. 19:27
#277
PFuglesang: Jeg kan kun give dig ret i at sund mad og motion, gør det et eller andet at alt er overskueligt og en glad fornemmelse. Bare efter at have spist en sund måltid mad , giver det en god velvære følelse:-)

Det er svært at i hårde tider, men min tricks er jeg ikke har noget hjemme/tilgængelig af det usunde varer.. En slurk vand og lille lur hjælper mig tit, når det hele går i kage eller ser sort ud.

Julieda, det er hårdt, men hvis du har en god veninde som du kan snakke med, vil det hjælpe meget.. håber det bedste for dig :-)
Knus Pia
9 år15. september 2014 kl. 20:40
#278
Hej pfuglsang

Jeg er i praktik i en døgn institution med funktionsnedsatte børn fra alderen 5 og op til 21..
9 år17. september 2014 kl. 00:03
#279
Juliedea for fanden!!!!! Hvad var det du sagde til mig før din graviditet! STOP UNDSKYLDNINGERNE. Du putter i din mund DU styrer maden. Sorry hvis jeg går hårdt til dig men vi to ligner hinanden både med helbred, udfordringer, undskyldninger og vilje :-). Vi ved begge at vi trøstespiser ellers ville vi jo ligne Christine ;-) Men vi to skal lære at vi ikke skal trøstespise når verden er imod os for det er åbenbart vores lod. Bed om noget andet medicin hvis den øger vægten. Jeg er jo samme sted lige nu. Jeg prøver masser af medicin på smerteklinik lige nu men de acceptere ikke vægtøgning så skal man have noget nyt. Og drop alt sukker. Du får de vildeste abstinenser men det er starten. Vær obs på hvor mange produkter der er sukker i. Ind med grønsager, blend dem i kød, sovs så ungerne ikke ser dem. F.eks skal vi have karbenader i aften. Min fylder jeg halv kød halv gulerod og råkost ved siden af. Jeg laver to slags mad ofte fordi jeg skal have mine grønsager og de andre ikke vil have det. Hold kæft hvor er jeg hellig :-D Det kommer fra hende den tykke der står fast på vægten. Vi må op på den hest nu og tage styringen over vores vægt.
Så kom med i kampen og lad os støtte dig. Du hjælper ikke dig selv ved at gemme dig ;-). Er overskuddet til motion eller bare en gåtur så sæt igang men har du det som mig ja så start med sukker og kost.
Så ses vi herinde på torsdag ikke???
9 år21. september 2014 kl. 17:09
#280
Og jer andre godt gået :-D
9 år21. september 2014 kl. 17:10



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });