vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#121
re: vejetråd 70 kg del 2
Juliedea stort tillykke med din dejlige pige. Er det den første pige? Godt hun er nem og det hele :-)
Æv en oplevelse du der fik med fødslen. Jeg forstår sku godt at du er blevet bange og det har sat sine spor. Hvem ville det ikke gøre det ved. Hvis man skal se det gode i det så var det fisme godt du ikke var førstegangsfødende for så havde du aldrig fået de andre børn (tror jeg uden at vide det) Ved mig er det ikke fødslen der er årsag til jeg ikke får flere. Det er det første år efter og de grimme oplevelser jeg har der med sygehusvæsenet som nær kostede min datters liv pyha bare tanken. Men godt du får hjælp.
Du ved godt det er en dårlig undskyldning for at spise ikke ;-) Det er altså nu du skal tage dig sammen. Du vil vel ikke veje mere end højgravid??? Jeg ved det er svært når verden rabler sammen omkring en men hvad hjælper et stykke chokolade på det :-) Når man tænker efter er det da fuldstændigt tåbeligt at man æder fordi man har problemer. hmm skulle jeg lige se indad eller hvad ;-)
Se om du ikke kan spise en masse sunde grønsager istedet og så drik vand. Du kan godt klare det her. Jeg er jo lige her :-) Hvis nogen kender til livets udfordringer uha så er det vist mig :-) Jeg har nemlig en magnet der tiltrækker alt :-)
Men du er så hjertelig velkommen herinde :-) Vi savner dig jo :-) Kan du huske da du blev gravid og du sagde bare vi var her når du havde født. Det lovede jeg dig og her er vi stadig. Lidt tankevækkende ikke for nu burde vi jo være åleslanke mig og Christine hihi.

Flot Christine med tabet.

Uha her går det også nedad 74,5 til morgen så det er ok.
Jeg har nok om ørerne lige pt for datteren har taget en virus med hjem fra udlandet og kan slet ikke slippe af med den. 4 uger nu pyha det er lang tid at være sløj. Lægerne kan intet gøre andet end give hostesaft på recept så hun kan få lidt nattero men det er sku ikke meget nattero. Og pt er hun så syg hun ikke kan komme i skole så vi har virkelig udfordringer med at få det hele til at gå op. Jeg har måtte melde mig syg og barnets sygedage. Nu går den bare ikke mere så håber på et mirakel så hun kan komme i skole bare de timer vi arbejder så pyt med hun ligger i sengen når hun har fri.

Men ellers ja så har vi megatravlt på arbejdet og jeg er på vej ned med stress så passer på mig selv så godt jeg kan men det betyder at de dejlige løbeture er der ikke overskud til pt når datteren er syg, travlt på arbejde og en mand der står til at miste sit job så juhu hvor det går :-)
10 år29. maj 2013 kl. 12:25
#122
re: vejetråd 70 kg del 2
Julidea tillykke med den lille pige :) men træls at du skulle igennem det.. men rart at hører fra dig igen.. vi har savnet dig..

Træls sommer at din pige er syg.. men godt vægten går nedad.. håber din pige bliver rask igen snart..

Men håber alt snart vender for os :)
10 år29. maj 2013 kl. 19:21
#123
re: vejetråd 70 kg del 2
Lang tid siden :-)

Vægten står stille her 74,7 i går og der bliver den bare hele tiden lidt fustrerende men godt den ikke stiger :-)

Hvordan går det jer andre?
10 år14. juni 2013 kl. 05:46
#124
re: vejetråd 70 kg del 2
ægten står stille på 72 kg.. men cm mæssigt taber jeg mig lidt rundt omkring..

så der er lidt positivt fremad tænkene.. jeg laver øvelser hver dag.. og i næste uge har jeg planer om at starte med at løbe.. bare lidt af gangen..
10 år15. juni 2013 kl. 22:09
#125
re: vejetråd 70 kg del 2
vægten står stadig stille.. men er kommet igang med at løbe i mandags og det går fremad.. hvad med jer andre herinde
10 år20. juni 2013 kl. 16:29
#126
re: vejetråd 70 kg del 2
Længe siden igen altså :( det er sgu for dårligt at jeg ikke kommer mere på..
tak for de søde ord begge to :) Ja sommer, kom helt til at smile da du skrev at jeg troede i ville have tabt jer når jeg nåede tilbage :) er glad for at I er her men jo ked af at det hele ikke er væk.
Nej det var ikke min første pige, jeg har 2 af hver nu. utroligt jeg bliver ved med at være så tyk med alle de unger, der er sgu noget at se til med 4 børn.

Jeg skal virkelig se at komme i gang nu, for vægten er steget igen og kan sgu ikke holde mit eget spejlbillede ud, det er virkelig pinligt og kan se hvor stor jeg er :( 88,5 tak for kaffe.
Og ja det er nu der skal gøres noget for ellers sætter det sig helt og så bliver det endnu sværere at komme af med.
Vi må give den gas tøser!!

Håber din lille pige er blevet frisk igen :)

Godt du er kommet i gang med løbe Christine, er sgu misundelig på dig :)

Skal vi prøve at komme i gang med at veje os hver torsdag igen? Så vi ligesom har noget at stå til regnskab for?
Håber virkelig jeg kan få sat gang i tingene :)
Vi skal ud af den boble vi sidder fast i kiloene rykker sig ikke rigtigt de fast mellem 72 -76 kilo.. I må se at komme i gang i skulle jo nødigt stå på den vægt når jeg når ned til jer igen :)
10 år21. juni 2013 kl. 09:55
#127
re: vejetråd 70 kg del 2
Bliver kort denne gang så I ved jeg er her endnu :-)

Vægt idag 74,0
10 år27. juni 2013 kl. 20:35
#128
re: vejetråd 70 kg del 2
så juliedea så får du skæld ud ;-) Hvorfor er vægte steget??? Ud med barnevognen hver dag du har alle muligheder og ikke kun 1 km nej afsted det går med flere km hver vej. Har I ikke en trampolin i haven??? Så op og hop på den. Og så lad alt det dejlige mad ligge eller begyndt at skære dine kulhydrater fra og spis mere protein.
Jeg er begyndt at leve efter dukan og det fungere altså selv for mig der elsker mad og som har virkelig svært ved at tabe mig. Vægten er "kun" på 74 kg men jeg har faktisk tabt mig 2,6 kg siden slutning maj og det er da faktisk okay. Der er så røget nogle cm hist og pist og det bedste er at min oppustede mave er væk.
Jeg tror på at jeg kan tabe mig nu MEN ikke i den fart de lover :-) eller jeg kan se andre på samme livsstil gør :-)
Du kunne evt læse lidt på dinslankekur.dk og se om du kan bruge noget af det.

Tag evt et billede af dig selv og hæng det et sted hvor du får dårlig samvittighed hver gang du ser det så alt det usunde bliver ude af din kost :-) Nogen siger det virker. :-) Men tror det er op til en selv hihi. Her ville det ikke fungere jo hvis jeg satte det på køleskab og alle skabe :-)

Jo min datter er blevet rask. Vi skal idag for første gang til kinesiolog for at se om han kan fjerne hendes og min flyskræk. Hun har udviklet en slags ocd når vi skal flyve med at hun skal sidde på toilettet 3 timer ude i lufthavnen. Sidst var vi nær kommet for sent til boarding. Og ingen tvivl om at det stammer fra mig. Jeg lider af klaustofobi og hun kan jo mærke jeg er hunderæd når vi går igennem gate og ind i flyet lige til jeg får fundet mig selv. Det har bevirket at det bliver værre og værre for hver gang vi skal flyve. Når vi så sidder i flyet er der intet. Så det skal vi se om han kan bryde da vi om 2 uger sidder i lufthavnen og er på vej afsted. Så krydser alt for det hjælper og vi kan nøjes med 1-2 gange hos ham for det er godt nok dyrt :-)

Christine er du med endnu? Det er sejt at du er kommet igang med at løbe. Her er jeg ikke rigtig kommet igang igen. Der er så meget hele tiden så turen er nedprioteret for alt muligt andet.

God weekend og kom ind i kampen. Vi kan jo godt ikke???
10 år28. juni 2013 kl. 05:24
#129
re: vejetråd 70 kg del 2
Hej :) jeg er her stadig.. er kommet godt i gang med løberiet og laver nogle øvelser.. gør det hver anden dag.. og fra imorgen bliver det maden der bliver gjort lidt ved.. vægten siger ingen forskel men har målt mig og centimeterne falder ligeså stille.. men tror ikke min vægt er særlig glad for mig lige nu da den har stået på Thy Rock i weekenden.. ikke at vi har grovædt det vil jeg ikke sige vi har.. men alle de drikkevarer sætter sig..

godt at hører at din datter er blevet rask.. lyder spænende det der kineseolog.. håber det hjælper jer..
10 år30. juni 2013 kl. 21:51
#130
re: vejetråd 70 kg del 2
FOR EN I FANDEN HELEVEDE!!!
Nå så blev det sagt!! Jeg har taget på igen men æder også uhæmmet så andet ville være dybt mærkeligt :( ja jeg burde gå med barnevognen syntes bare der er meget at se til i hjemmet med alle de børn og en mand som stort set aldrig er hjemme.
Men min grænse blev sat i går da manden min indrømmede at jeg er blevet for tyk. Meget deplomatisk siger han men det gør mig ikke noget bare du ikke bliver større! HOLD NU KÆFT jeg skal bare ned i vægt og det er nu!!
Så der er ingen kære mor! Motionen må vente til jeg har lidt mere overskud og baby er blevet større men min mad kan jeg sgu styre - hvorfor er det dog så svært at tage sig sammen!
Håber virkelig at det går godt for andre :)
Godt din datter er blevet rask, lyder spændene håber det lykkes at få fjernet skrækken :) God weekend
10 år6. juli 2013 kl. 09:34



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });