vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#71
re: vejetråd 70 kg del 2
der er altid plads til dig Juliedea :) træls at det skal være så træls for dig.. håber det går fremad..
11 år13. februar 2013 kl. 19:05
#72
re: vejetråd 70 kg del 2
vægten er gået helt i stå.. 72 kg igen igen..

håber det er gået godt for jer andre
11 år15. februar 2013 kl. 08:36
#73
re: vejetråd 70 kg del 2
Så er jeg retur fra ferie :-)

Vægten tja den hopper jeg først på mandag :-) Men jeg ved den er gået lidt op. Jeghar passet på men har hver dag fået 2 glas rødvin og nøjes med at smage de andres chips :-) Så spændende hvad den siger :-)

Juliedea bare rolig jeg er her også når du har født hihi desværre.

Jeg er virkelig ked af at du døjer så meget under din graviditet. Det gør bare tiden ekstra lang :-( Jeg døjede utrolig med begyndende svangerskabsforgiftning og mit bækken. Avs kan huske det så sender dig et kæmpe kram.

Du er altid velkommen her og lukker tråden ja så må vi jo holde kontakten alligevel. I dig har jeg fundet en der forstår hvordan det er at den mindste ting kan ses på vægten og det at man så gerne vil motionere men desværre ikke kan og så nok den bedste til at losse til mig så jeg får fingeren ud :-) Du tør sætte fingeren på pulsen som dengang med småspiseriet husker du det christine ? avs den gjorde ondt :-) Så du skal blive her.

Jeg ved også hvordan du har det med at vægten er kommet over 100 kg og av den gør ondt. Men du må for din egen skyld hænge i det ved jeg også du gør. Gør alvor af at lave en orange baby og brug os herinde. Vi vil alle gerne støtte dig. men jeg kender alt til håbløsheden og fustrationen over ikke at kunne være aktiv. Man er så gal på sin krop og man bliver mere fustreret over at den lille bid chokolade man lige smagte allerede ses på vægten. DUMME VÆGT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men hvis jeg kan søde juliedea så kan du også.

Hemmeligheden for mig er at undgå alt stivelse. spise protein til alle måltider sammen med grønsager og lidt frugt. Det virker hvis du dropper brødet og tag salatblade under dit pålæg. Du er der fornemmer jeg hvor du er desperat så giv det en uge hvor du intet stivelse spiser kun protein og grønsager. Baby junior brokker sig ikke og tager ikke skade af at undvære brød eller slik ;-)

Christine flot du holder vægten nede så kommer det sidste også når din krop er klar. Du skal jo også mental følge med :-) men sej er du sku :-)

Så vi ses herinde om ikke før så på torsdag
11 år16. februar 2013 kl. 22:05
#74
re: vejetråd 70 kg del 2
Velkommen tilbage sommer :) håber du har haft en skøn ferie og forkældt dig selv lidt.. og godt du har holdt igen :)

Jeg kan udmærket huske det med småspiseriet ;) det er godt vi kan være lidt efter hinanden..
Juliedea vi vil altid gerne støtte dig.. og jeg tror på du kan klare det..

Håber i alle har haft en god weekend :)
11 år17. februar 2013 kl. 18:52
#75
re: vejetråd 70 kg del 2
Nå så blev det torsdag og min vægt er den samme som mandag :-) 75,1 kg

Dvs jeg tog 1,1 kg på sidste uge men det er ok. Den her uge har jeg ikke rigtig haft overskuddet til at tabe mig. Jeg er igen på vej til en bihulebetændelse så rigtig æv. Min akupunktør er desværre først tilbage næste uge så jeg håber jeg klare den indtil da uden at jeg må til læge og have pencilin.

Det gode der er sket er at vi har solgt huset og i søndags afleverede vi nøglen så dejligt :-)

Håber I andre er ok :-)
11 år21. februar 2013 kl. 05:46
#76
re: vejetråd 70 kg del 2
Det var godt i fik solgt huset sommer tilykke :)

jeg har taget 500 gram på.. øvøvøv

håber det er gået bedre med jer andre
11 år21. februar 2013 kl. 16:16
#77
re: vejetråd 70 kg del 2
hej alle sammen.. er lidt forsent på den men vægten sagde 71,5 kg så har tabt mig igen.. håber det er gået ligeså godt for jer andre
11 år1. marts 2013 kl. 06:59
#78
re: vejetråd 70 kg del 2
Super flot christine :-)

Jeg har ligget syg i 1½ uge så har ikke haft overskud til hverken vægt eller skrive herinde.
Er stadig ikke helt på toppen men skal på arbejde for første gang idag efter de 1½ uge så hårdt at være tidlig oppe :-)
11 år5. marts 2013 kl. 05:34
#79
re: vejetråd 70 kg del 2
Så er det blevet torsdag. spændende hvor mange der er med herinde idag.

Jeg har jo lagt syg i noget tid og derfor havde jeg tabt mig helt ned til 73,2 og jeg jublede da jeg så vægten.
Men for der er et men. Jeg har fundet ud af jeg mental ikke kan håndtere de små tal så hjernen siger hele tiden til mig spis spis spis og det er sku noget pis. Så vægten idag er oppe på 74,5 men jeg prøver virkelig at arbejde med det mentale men har brug for jeres hjælp. For hvordan håndtere jeg det? Mit største ønske er jo at få et BMI på 25 Og hver gang jeg er på vej i skabet efter noget så prøver jeg at lade være men inden jeg har set mig om så er jeg igang med at spise et eller andet og det pisser mig i den grad af at minhjerne har magten så meget frem for mine følelser eller måske er det i virkeligheden omvendt. Det er følelserne der styre hjernen. hmm kroppen er mærkelig men piger giv noget indspark og råd fordi jeg VIL ned og have BMI 25 og jeg vil faktisk også have det og de 70 kg inden sommer så den nye bikini kan luftes.
Sidste år kæbte jeg en bikini der var 2 nr mindre end den gamle da den gamle var lidt for stor så jeg nægter at købe flere. Jeg skal ned og have den nye til at sidde pænt. og ikke fedtet der vælter ud.

Håber jeres vægt er med jer.

Juliedea hvordan går det med dig??????
11 år7. marts 2013 kl. 05:49
#80
re: vejetråd 70 kg del 2
Sommer75 - er du sulten når du går ned til skabet efter noget at spise, eller keder du dig bare? Jeg tænker, at det starter med at finde ud af, hvilke situationer der får dig ti lat "række ud" over maden i skabet - og så finde løsninger, så du får noget andet at lave i de situationer. Måske tænker du for meget på, hvad vægten siger? Er det muligt at trække vægt-stikket ud i en periode, og tænke mere på hvordan dit tøj og dit spejlbillede føles, fremfor hvad vægten siger? Måske alliere dig med en anden som ser (og skriver ned et hemmeligt sted) hvad du vejer, samt fortæller dig om det er gået op eller ned. På den måde kan din hjerne ikke "overreagere" på et tal på vægten?

Jeg ved ikke, om det overhovedet er brugbart - brug det hvis det falder naturligt :)
11 år8. marts 2013 kl. 15:09



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });