vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#91
re: vejetråd 70 kg del 2
er der nogen ? har i en god påskeferie ?
11 år29. marts 2013 kl. 13:21
#92
re: vejetråd 70 kg del 2
Der er vist ikke andre end os 2 christine :-)

Jeg er slet ikke gode venner med vægten så har ikke været på den i et par uger. Jeg mangler virkelig nogen der sparker mig bagi og det kniber det med :-)
11 år1. april 2013 kl. 14:54
#93
re: vejetråd 70 kg del 2
hoppede på vægten igår og det var slet ikke så slemt som jeg troede 75,2 kg ovenpå en påske hvor jeg har spist brød hvilket jeg ikke plejer pga min mave :-)

Er der slet ikke nogen der vil med på linien her til motivation og spark i rumpetten :-)
11 år3. april 2013 kl. 05:31
#94
re: vejetråd 70 kg del 2
Halløj alle sammen :)
Har læst tråden igennem og der trænger vist til lidt forårs humør, det lader til at vi står lidt fast alle sammen..
Jeg har selv været meget syg i graviditeten og har ikke haft overskud til at skrive herinde og føler heller ikke jeg har gidet tage kampen op med vægten mens jeg er gravid...
I dag har jeg en uge til termin og vil jo så have født inden for de næste 3 uger så jeg kan se en ende på det nu og glæder mig så meget til at få min krop for mig selv så jeg kan tabe nogen af de mange kilo som er hoppet på :)
Jeg er virkelig helt klar på at de kilo bare skal af nu, jeg ligner også en der er ved at springe men men men har ikke rundet 100 kilo endnu :) (sikke noget at være stolt af)
Håber jeg får et eksemplarisk barn som bare sover og lader sin mor træne :) ja ja ved det godt :)

sommer: Tænker hvad er det du spiser fra de skabe der? For hvis det er slik og sukker og den slags, er det jo et andet sted du skal lede, du skal jo helt lade være at købe det!! Det skal slet ikke findes i huset og vi nærmer os en god tid så hvad med frugt, melon, jorbær og vindruer og sådan og skulle det gå helt skævt så spis lidt nødder og rosiner og evt lidt mørkt chokolade...

Glæder mig så meget til at komme i gang igen herinde :)
11 år4. april 2013 kl. 09:42
#95
re: vejetråd 70 kg del 2
Juliedea nej hvor er jeg glad for at høre du snart er i mål og har mod på en sejr mere herinde. Jeg savner i den grad dig fordi du sætter fingeren på pulsen og ja man opdager at man laver nogle ups man ikke registrere. Noget spiser jeg jo for ellers stiger vægten ikke ;-) jeg har ko prøvet alverdens kure uden det virkede fordi livet blev for surt. Nu prøver jeg noget nyt hvor jeg ikke tæller kcal eller noget. Jeg lever lidt som i stenalderen. Og idag stod vægten på 74,6 og det har ikke været surt. Jeg spiser jo det jeg har lyst til på nær masser af sukker og slik. Så jeg er positiv og navnligt over juliedea er tilbage håber i andre kommer ind i kampen også
11 år4. april 2013 kl. 10:01
#96
re: vejetråd 70 kg del 2
Rart at se der er begyndt at ske lidt herinde igen.. jeg har ikke været på vægten længe.. tør slet ikke.. men nu har jeg bestemt mig for nu skal de kilo af for skal ud og rejse og til bryllup til august.. så nu skal de kilo smides ud til højre..

Juliedea: Så er da der ikke så længe til det lille pus kommer.. det bliver rigtig spændene..

Sommer vi skal da nå i mål til sommer.. så vi kan komme i de bikinier.. det er bare med at komme op på hesten.. og som juliedea skrev så er det nu vi skal til at spise alt det frugt.. så den vægt kan ryge ned af og vi kan få et smil på læben og vi kan springe ud og være glade og tilfredse med vores kroppe..
11 år7. april 2013 kl. 17:21
#97
re: vejetråd 70 kg del 2
Ja Christine vi skal i de bikinier så vi må op på vægten og se hvor slemt det står til og så må vi sparke og støtte hinanden fordi vi vil begge i mål.

Vi skal til Tyrkiet i år og jeg nægter endnu engang at være hende hvor det hele blævre ;-) Så op på hesten igen.

Hvis ikke før så ses vi herinde torsdag. For mit vedkommende er jeg herinde hver dag lige og se :)
11 år8. april 2013 kl. 05:41
#98
re: vejetråd 70 kg del 2
Jep.. vi må give hinanden et spark bag i.. for det skal ikke udskydes igen igen igen..
11 år8. april 2013 kl. 14:55
#99
re: vejetråd 70 kg del 2
Min vægt var ikke så meget på afveje som regnet med.. 72,1 sagde den igår.. hvad med jer andre?
11 år13. april 2013 kl. 00:24
#100
re: vejetråd 70 kg del 2
Dejligt at høre at I er ved godt mod tøser :) Glæder mig i den grad til at være med herinde igen og se vægten gå nedad :)
Flot vægt du har christinej91 bare hold ud, vi skal snart have nogle tal ned under 70 :) (He He siger jeg)
Nå men jeg er så stadig tyk :( ud vil hun ikke - åbenbart.. er snart en uge over tid så det varer dog ikke længe :)
Glæder mig så meget til at få min krop tilbage :)
11 år15. april 2013 kl. 11:36



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });