vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#211
Ligger stadig på 70 kg.. hvordan går det med jer andre?
10 år13. marts 2014 kl. 17:18
#212
Så er jeg på banen igen. Sikke en omgang med sygdom pyha men er næsten ovre det :-)

Vægten ja den siger 77 kg så der skal ske noget.

Jeg lider jo meget af problemer med min mave har irritabel tyktarm og får dagligt medicin for den. Jeg har så en periode nu hvor den bare er rigtig træls så da min søster har fået det godt i hendes efter hun lever lchf så vil jeg prøve det. Jeg er bare rigtig bange for at tage på af alt det fedt så tager tilløb til det. :-)
Men noget skal der ske

Flot Christine med vægten. Du ER så sej
10 år15. marts 2014 kl. 09:56
#213
Du kan sagtens tælle kalorier samtidig med at du lever efter LCHF principperne. Så tager du ikke på :)
10 år15. marts 2014 kl. 13:52
#214
Det var godt du er blevet rask igen :) Jeg kender ikke rigtig kuren. men glæder mig til at følge dig i den :) Så må du godt indhente mig :)
10 år16. marts 2014 kl. 17:00
#215
Der er intet jeg hellere vil end indhente dig :-)

I morgen går det løs :-D
10 år16. marts 2014 kl. 18:39
#216
Glæder mig til at hører hvordan det går? og du indhenter mig sikkert snart :)
10 år19. marts 2014 kl. 14:30
#217
Dejligt at høre at I er ved godt mod :) Jeg har lige været væk et stykke tid - krise i det lille hjem og mig en tur på sygehuset. Men det er fint nu og jeg er klar til at tage kampen op endnu engang. Min vægt er hvor den hele tiden har været ligger mellem 84 og 86 hvor jeg dog mindes de tider hvor vi alle lå i 70`erne. Sommer vi må tage os sammen og christine du bliver bare hvor du er :) jeg håber meget at nå så langt ned mod de 80 som muligt inden min datters konfirmation d 27 april.. så har lidt travlt...
Håber vi kan få gang i det herinde igen :)
10 år20. marts 2014 kl. 13:19
#218
Halløj :) Julie du har været savnet :) Træls med krisen men det er godt du har det godt nu og du er kommet tilbage.. også sal der kæmpes..

Startede min uge meget omtumlet med en tur ved vagtlægen.. men har så haft en vellykket weekend med Gymnastik Opvisning, hvor mit lille hold gik på gulvet og gjorde det super godt :) min vægt er nede på 68,8.. det havde jeg ikke regnet med.. og solen er begyndt at kigge frem.. så mit humør er kommet helt i top :)

Håber det går godt for dig Sommer også.. ?
10 år22. marts 2014 kl. 20:15
#219
Godt du er tilbage juliedea. Æv føler med dig men håber krisen er på rette kurs. Du skal nok nå dit mål. Frem med viljestyrken så kan du. Grav regnormen ned for den har bedst af at være i jorden nu :-)

Christine du styrer da bare for vildt :-) godt gået.

Jeg er atter i krise. Wow utroligt man kan holde til de mange kriser livet har budt de sidste år. Min datter mener skolepsykologen har angst men jeg mener hun har en form for ADHD. Lægen vil have hende udredt efter pres fra mig men da skolepsykologen ikke samarbejder kan han ikke henvise. Men den kamp skal de indbyrdes tage. Hun kan stadig kun være i skole til middag så en udfordring som tærer på mandens og mit forhold da han mener det handler om hun tager sig sammen.

Min krop har sagt fra så kan ikke arbejde ret meget. Det betyder jeg sikkert står overfor en fyring da min afsnitsleder er kommet til at sige det men trak i land da det er øverste leder der træffer beslutning. Er blevet mr scannet og størstedelen af mine smerter skyldes mine 2 trafikuheld for 8 og 10 år siden MEN der er kommet en diskuspolaps i lænden. Ikke stor men nok til når jeg er stresset så laver den ballade.

Lægen ja han får læst teksten idag da jeg skifter læge hvis han ikke vil anerkende diskuspolaps eller sende mig på smerteklinik. Han har jo sagt mine smerter er psykiske og jeg bare skulle arbejde. Så nu er det nok!!!!

Vægten ja den ligger stadig på 77 til 78 kg så den skal have et eftersyn :-)

Dejligt der er gang i gruppen igen :-)
10 år27. marts 2014 kl. 06:12
#220
Hvad angår din datter, kan man selv tage kontakt til feks. Bispebjerg, der udreder for ADHD, når man bor i Kbh. (Jeg ved ikke hvor du bor.) Men man kan godt gå udenom skoleverdenen, der ikke er meget for at få udredt eleverne, fordi hvis de har en diagnose, skal de også have ekstrahjælp - og det koster. Jeg kender en mor, der fik udredt sin søn udenom skolerne (et skoleskift gjorde at barnet fik nej fra to skolepsykologer) og han har nu en diagnose med ADHD og lidt ekstra i godteposen. Nu er problemet så at få den hjælp han har ret til, men den kamp må man tage hvis den kommer. Held og lykke med det.
10 år27. marts 2014 kl. 06:53



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });