vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#311
Jeg ved sku ikke om der kom noget godt ud af den tandudrykning. Har her 5 dage efter stadig stærke smerter så tandlæge here i comeback again.

Har haft ondt af mig selv i weekenden og spiste købepizza lørdag aften.
Så tillykke med vægtstigningen mandag morgen.

86,6 kg åh hvor er jeg gal på mig selv for jeg ved jo hvor svært det er at tabe mig så burde have bestilt salaten istedet.

Jeg må på hesten igen. Æv hvor er det træls.....
9 år26. januar 2015 kl. 05:56
#312
Øv også. Det burde ikke gøre ondt mere. Håber det er noget tandlægen hurtigt kan ordne, og så er det jo typisk, når vi har det dårligt, at de gamle vaner kommer tilbage. Comfortfood.
9 år26. januar 2015 kl. 07:02
#313
Arg hvor træls sommer.. Kender alt for godt det der med at have ondt af sig selv og så findested mest usunde og spise..

Håber virkelig tandlægen kan hjælpe dig.. Så du kan komme på rette spor..
9 år26. januar 2015 kl. 14:12
#314
Ja skal I have.

Det viste sig at under udtrækningen var der flækket et stk knogle af så det skulle hives ud avis trods halv bedøvelse. Og så tanden ved siden af måtte have lak for den var det også galt med. Ih så håber jeg nu snart bliver smertefri ?

Det der comfortfood er bare no go for mig så ind med salaten og ud med pizza selvom jeg ikke spiste meget af den. Så noget godt er der sket ?
9 år26. januar 2015 kl. 21:04
#315
Hov tak skulle der stå hihi
9 år27. januar 2015 kl. 06:02
#316
Det der stavekontrol ;)

Jamen av av.. Håber det hjælper så
9 år27. januar 2015 kl. 22:51
#317
Hvad der lige er sket fra mandag til torsdag ved jeg ikke for faldt igår direkte i chokoladen fordi det var synd for mig selv. Hold nu op en dum ting og der skal arbejdes på ikke at trøstespises.

Men vægten sagde 85,7 til morgen så dejligt. Men er forberedt på en stigning for er inviteret ud at spise på Jensens i morgen og lørdag holder vi fødselsdag med and og flæskesteg efter ønske fra fødselsdagsbarnet. Men er obs og prøver at tænke alternativt så lørdag kød og grønsager og i morgen grillede grønsager istedet for sauce og kartofler. Men mange udfordringer ?
9 år29. januar 2015 kl. 10:36
#318
Krydser fingre og tænker på dig i alle dine udfordringer denne weekend.. Jeg skal også holde fødselsdag hele weekenden.. Men min vægt bevæger sig endelig og det er den rigtige vej.. Den siger 68,6, så det minus 700 gram :)
9 år29. januar 2015 kl. 23:08
#319
Så er det mandag og vejedag. 85,7 så vægten er det samme som torsdag trods besøg på Jensens og gæster lørdag så er fin tilfreds med vægten. Men så skal den også gå nedad til torsdag ?
9 år2. februar 2015 kl. 15:22
#320
Det syntes jeg er godt når der er sket så meget for dig i weekenden..
9 år2. februar 2015 kl. 17:05



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });