vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#371
Vægten er heldigvis faldet lidt fra 70,6 til 70,0.. Så der er fremskridt.. Men nu ligger fokus på det lidt da jeg dumpede min eksamen.. Øv øv øv.. Så i stedet for at være færdig her i juni er jeg først færdig til august/september og det er bare så træls.. Har en så træls eksamens angst at det er ved at tage livet af mig hver gang.. Havde håbet det var færdig her i juni også aldrig at skulle tænke på det igen.. Også komme ud og nyde livet og få et arbejde hvor man ikke skal vurderes sådan hele tiden.. Så nu vil jeg gå op i vægten og få en dejlig sommer..

Dejligt at vi stadig er her og kan støtte hinanden..
8 år7. juni 2015 kl. 21:45
#372
Er der stadig nogen af jer med på en kigger?

Her er vægten kørt helt af sporet. Fik noget medicin på smerteklinikken som gav enorm vægtøgning så på kun 5 dage tog jeg 7 kg på så der blev stoppet omgående. Men de vil ikke af igen nu så tør slet ikke fortælle hvad vægten står på!

Jeg skal drøfte med fysioterapeuten på smerteklinikken hvad hun mener om en motionscykel! Så vil jeg finde plads til en hjemme for jeg skal tabe mig. Har målt blodsukker en uge hjemme og den ligger i øvre ende og jeg vil ikke have sukkersyge eller blodpropper fordi jeg har taget 16 kg på siden jeg startede på smerteklinik. No Way
8 år2. oktober 2015 kl. 12:00
#373
Øv at der sådan kommer kilo så hurtigt med den nye medicin - godt du fik stoppet det så hurtigt, selvom 7 kg er meget. Og hvor er det fedt at se, at du tager ansvar for dig selv og dit helbred, og selv undersøger hvilke løsninger du kan gøre brug af for at komme videre på en god måde! :)

Christine: Hvordan er det gået med re-eksamen? Er du langt om længe færdig med de skide eksamener? :)
8 år2. oktober 2015 kl. 15:45
#374
Tak for opbakningen fedania. Det betyder meget.

Jeg går til noget bodywrap halløj ja grin I bare men troede på det. Og jeg har også tabt 21 cm på første behandling. Men så er der ikke sket mere.

Jeg har nu fået en kostplan af hende for at få styr på mit blodsukker OG tabe mig. Hun har selv tabt 30 kg på den plan så nu prøver jeg. Jeg har jo kun nogle kg at miste ?
8 år5. oktober 2015 kl. 13:23
#375
Jeg har selv forhandlet bodywraps, så jeg griner slet ikke. Jeg synes det er et fantastisk produkt (og glæd dig til "Hair, Skin, Nails" kommer 1/11!)
8 år5. oktober 2015 kl. 14:41
#376
Jeg har jo prøvet alverdens ting i ønsket om vægttab.

Det mest absurde er at jeg kæmpede for at smide 5 kg. Idag ville jeg være lykkelig for at veje de 75-78 kg.

Jeg er nok bare skuffet over jeg kun har mistet de 21 cm jeg gjorde i første behandling.

Men nu giver jeg hendes kostplan en chance og ser om det virker. ?
8 år7. oktober 2015 kl. 07:38



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });