vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#111
re: vejetråd 70 kg del 2
Update herfra :-)
Mandag så det ikke særlig godt ud 76,2 kg og panikken bredte sig. Tirsdag 75,6 og idag 74,7 kg så dejligt med hurtige resultater:-)

Mht at løbe så er jeg afsted hver 2 dag dvs idag var det 3 gang. Kan jeg lide det hmm ved jeg ikke endnu fordi det skræmmer mig lidt at jeg faktisk syntes det er befriende at tage tøjet på og musik og løbeprogram i ørene og så bare "egentid" uden nogen krav andet end mine egne :-) Indtil videre går det ok med kroppen. Den er ikke helt tilfreds men bilder mig ind at det nok skal gå og det bare er starten :-)
Så hvordan ser det ud ved jer andre??? Juliedea du må da snart have født så glæder mig til at høre hvad det blev og om du er ok :-)
Christine er du kommet med på motionen????
11 år1. maj 2013 kl. 16:57
#112
re: vejetråd 70 kg del 2
Har fundet ud af jeg får gået rigtig mange skridt i løbet af min dag.. :) jeg går mellem 10.000 og 15.000 skridt om dagen.. bare ikke i wekenderne..

Men har desværre været så uhelig at fået maveproblemer... men har tabt mig det 1,5 kilo jeg hvde taget på i sidste uge så nu hedder det 72 kilo.. :) og tflot af dig det falder da helt vildt.. jeg har også en plan om at begynde at løbe igen.. men det er skide godt du er kommet i gang og det er godt for dig med noget "egentid"..

og juliedea jeg er så spændt på at høre fra dig omkring babyen :)
11 år1. maj 2013 kl. 21:16
#113
re: vejetråd 70 kg del 2
Flot med de mange skridt :-) Det er godt gået :-)

Ja jeg har sku yoyovægt :-) Så falder den helt vildt og hvad sker der så hmm så stiger den pludselig igen 75,0 igår morges det er da til at få pip af.

Jeg er helt overbevist om at det hænger sammenmed min mavesygdom. De kloge læger siger nej nej det har ikke noget med det at gøre men jeg kan mærke det er maven der giver udslaget. Hvis den ikke arbejder på højttryk en dag ja så er vægten stigende de næste par dage. Dumme mave :-)

Nu står den i nat på flyvetur og så ned i varmen en uge med mig ih hvor jeg glæder mig til jeg lander fordi jeg hader at flyve og lider af klaustofobi så vi køber sæder for at sidde foran i flyet. Desværre er de 2 første rækker væk denne gang så pyha række 3 til os. Så spændende om jeg kommer afsted eller jeg vælger at stå af. :-) Men positive tanker så går det nok :-)
11 år3. maj 2013 kl. 05:47
#114
re: vejetråd 70 kg del 2
det er da træls.. du må have en rigtig god tur.. jeg sender dig alle de gode tanker jeg kan.. :)
11 år3. maj 2013 kl. 20:15
#115
re: vejetråd 70 kg del 2
Hej sommer håber du har en rigtig god ferie.. :)

jeg er kommet lidt afsted ud og løbe i den her uge og er begyndt med en dvd der hedder "faste baller og flotte lår" og det kan mærkes.. min vægt er hobbet op og ned hele ugen men er endt på 72,0 kilo..
11 år9. maj 2013 kl. 09:58
#116
re: vejetråd 70 kg del 2
Tak Christine jeg havde en fantastisk ferie og tænkte mest på at nyde det og få stresset af så glemte lidt at tænke kcal. Det ses så gevaldig meget på vægten mandag morgen så nu kæmper jeg indtil torsdag for at se hvor langt jeg kan få den ned.
Desværre kom jeg kun ud af løbe mandag så er der dømt ufrivillig pause pga en skade fod ÆV for det var hulme fedt selv i regnvejr at løbe lidt.

Det er altså noget mærkelig noget med den vægt der hopper op og ned. Personligt bliver jeg ked af m in hopper ville hellere den lå fast så man kunne se man tabte sig stille og roligt.

Men status er at jeg er ved godt mod dog ked af de mange ekstra kilo der igen skal tabes pga hjernen kobles fra. Måske er det en lærestreg til jeg skal til Tyrkiet at jeg ikke laver samme nummer der :-)
11 år15. maj 2013 kl. 05:54
#117
re: vejetråd 70 kg del 2
velkommen hjem Sommer :) det er godt du fik stresset idt af.. det er træls med din fod.. håber snart den går i orden..

Jeg har haft omgangssyge.. øv øv øv.. så motionen har lagt lidt hen.. men tilgangæld har jeg tabt et kilo ved at være syg.. men det er så om det er positivt eller negativt..

så vægten siger 71 kg.. Men regner med jeg kan komme igang med motionen så hurtig som muligt..
11 år15. maj 2013 kl. 18:41
#118
re: vejetråd 70 kg del 2
æv Christine. Jeg er selv ramt af omgangssyge lige nu men med de 4 kg jeg tog på under min ferie ja så er det vist godt :-) bortset fra man er så drænet for energi :-)
10 år20. maj 2013 kl. 09:56
#119
re: vejetråd 70 kg del 2
Hej sommer.. håber du er blevet rask..

undskyld jeg først skriver nu men havde glemt min bærbar på arbejdet.. ups..

min vægt har idag sagt 71,4.. så det betyder -600 gram :)
held og lykke til jer andre.. håber det er gået godt for jer :)
10 år25. maj 2013 kl. 11:07
#120
re: vejetråd 70 kg del 2
Hej piger

Jo jo jeg har født, fik en dejlig lille pige på 4180g og 54 cm, hun er skøn og nem og forlanger ikke det store af sin mor, men selvfølgelig tager det tid med en lille baby og 3 store børn - keder mig ikke.
Jeg har været lidt længe om at skrive herinde, men der har været sket en masse. Jeg var rigtigt bange for fødslen fordi de andre ikke er gået så godt (en i akut kejsersnit) og denne endte så også så galt som det kunne, det endte i akut kejsersnit og det blev fortaget i vågen tilstand, har aldrig prøvet noget så frygteligt. jeg blev ikke bedøvet ordenligt og kunne mærke det, blev ikke informeret om noget, fordi det skulle gå så stærkt. Men desværre er det en oplevelse som satte sig spor på mig og har måtte gå til læge og skal nu videre med noget terapi :(
Det gør at jeg ikke har så meget overskud og at jeg kæmper for at bevare mit gode humør så mine børn ikke mærker noget.
Min vægt har også en stor betydning for min "nedtur" og prøver i det små at styre hvad jeg spiser, men har nu set at vægten går op igen, så må prøve at skrive ned så godt jeg kan.
Vægt i dag 87,7 det er dog alligevel 16 kilo siden fødselen. (5 uger siden)
Jeg håber I kan bære over med at jeg ikke har det store overskud men bare prøver at være her :)
10 år29. maj 2013 kl. 09:06



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });