vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#301
Status på min 4 dag. Det kører stadig fint på nupo morgen og middag. Igår eftermiddags fald jeg i og spiste 6 stk fyldt chokolade ups. Det gav mig så mavepine og ret mange ture på toilettet ?? var på vægten til morgen for at holde kursen. 85,8 så næsten 1 kg. Super dejligt.
9 år8. januar 2015 kl. 12:34
#302
Super flot sommer :)
9 år8. januar 2015 kl. 19:24
#303
En uge bag mig og 1,5 kg væk. Så vægt Idag 85,3 ?

Havde en syndedag fredag hvor jeg både spiste studenterbrød, skivekartofler, rødvin og lidt slik. Og sådan en syndedag skal der være hver uge fordi så er det nemmere og ikke surt.
9 år12. januar 2015 kl. 16:12
#304
White godt klaret sommer :) tror du har ret i det med en sindelag ellers bliver det surt også har du noget og se lidt frem til hver uge :)
9 år12. januar 2015 kl. 17:38
#305
Der skulle stå wuhu i stedet for white
9 år12. januar 2015 kl. 19:31
#306
Det danske sprog er er svært et hihi. Kender det alt for godt. ?

Jeg er stadig ved godt mod. Er ikke fanatisk med aftensmåltidet men tænker da meget over hvad der er bedst for MIG og holder mig til det. Familien prøver jeg så godt jeg kan at få med men det skal være deres lyst og ikke en pligt.

Så er spændt på vægten torsdag. Er klar over nogle uger vil den ligge fast eller stige og det arbejder jeg med sæt håndtere.
9 år13. januar 2015 kl. 15:35
#307
Hele det er ikke altid nemt med det stavekontrol :)

når men min vægt står bum stille øv øv.. Er begyndt i motionscenter og spekulere på om det er fordi jeg får lavet muskler i stedet for bare at tabe fedt så har derfor målt mig med målebånd ogsåm vi se om der er sket noget i næste uge :)

Håber det går godt med jer andre :)
9 år18. januar 2015 kl. 12:50
#308
Uha så kom det jeg frygtede ? vægten steg 85,9 sagde den til morgen. Har haft en lidt syndeweekend og alligevel ikke vildt. Fik pitabrød til middag søndag og 2 pølsehorn lørdag og rødvin fredag. Så ikke vild synden men nok til stigning.

Så spiser nupo morgen, middag og alm sund aftensmad nu. Er den søde tand der tager jeg en bid af nupobar. Tænker at nupo siger 6 breve pr dag på ren nupo. Jeg får 2 så burde være plads til den bid bar.

Hepper på resten så vi kan få gang i vægttabet ?
9 år19. januar 2015 kl. 13:48
#309
85 kg til morgen. Men har heller ikke spist meget de sidste dage. Har fået tand rykket ud og har bare sindsyg ondt så spiser kun yoghurt
9 år22. januar 2015 kl. 10:45
#310
no pain, no gain.

Men synes du tager det til ekstremer... Nej god bedring og så er der da kommet noget godt ud af smerten.
9 år22. januar 2015 kl. 12:11



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });