vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#11
vejetråd 70 kg del 2
Nå piger hvor er I henne????

Det er jo netop nu vi skal bruge hinanden her hvor julen og fristelser står for døren.

Jeg kan mærke jeg nemt falder i og det ses straks på vægten. Det er noget med jeg kan lige smage uhm smager lige en mere og vupti er posen væk.

Så jeg skal godt nok passe meget på kan jeg mærke med at smage og hele tiden tænke kcal.

Jeg vil ikke ende på de knap 77 kg som jeg plejer hvert år i januar så hvem er med på at støtte hinanden igennem julen så det knapt går så slemt??

Ellers god jul til jer alle håber vi får mere gang i tråden næste år
11 år22. december 2012 kl. 07:35
#12
re: vejetråd 70 kg del 2
Hej allesammen

Kom ikke rigtig herind i sidste men der sagde vægten 75,5 så der var den røget i vejret..
Men i denne uge sagde vægten 74,4 så det er okay den er gået ned bare træls den rendte i vejret ugen inden..

men ja du har ret Somme rdet er i den her tid vi har brug for hinaden.. jeg vil heller ikke ryge tilbage til hvor jeg startede..

Glædelig Jul til jer allesammen.. :)
11 år22. december 2012 kl. 20:15
#13
re: vejetråd 70 kg del 2
Håber i alle har haft en god juleaften :)

Jeg vil stolt sige jeg holdt mig fra slikket.. :) og holdte lidt igen med anden..

Men håber i alle har haft nogle skønne aftner med jeres familier og fået hygget jer :)
11 år25. december 2012 kl. 12:23
#14
vejetråd 70 kg del 2
Christine du er sku for sej!!!!!!!!!!!!!!

Jeg må ærlig indrømme det sunde er gået i fløjten fordi er ramt af influenza noget så grusomt og manden med så den har stået på fastfood både 1 og 2 juledag. Jeg er dog oppegående idag så idag skal jeg finde overskud til at lave aftensmad :-)

Det er godt nok mange år siden jeg bare har været så syg og stakkels datter som bare ville julehygge men ingen af os kunne klare at være oppe mere end 10 min ad gangen så synd for hende :-)
11 år27. december 2012 kl. 10:03
#15
re: vejetråd 70 kg del 2
Det er da rigtig træls sommer.. håber da i snart bliver raske igen.. jeg havde lidt sygdom igår men det er heldigvis gået over idag og jeg har været i motionscenter og fået en time med kettlebells.. puhha det var hårdt.. men dejligt at være igang:) der er godt nok blevet stille herinde i juledagene..
11 år27. december 2012 kl. 11:01
#16
vejetråd 70 kg 2 del
Det må man godt nok sige at der er stille. Det kan jo betyde flere ting ;-) 1 at folk hygger med familien eller 2 folk er faldet i ligesom mig.

Jeg har taget en beslutning om at fra januar så skal den have max power fordi jeg skal altså kunne se mig selv i en bikini til sommer hvor vi rejser til tyrkiet. Vil altså ikke være hende på stranden hvor flæsket bare vælter ud. :-)

Så håber da I er med på en power januar hvor vi skal smide lidt kg. Også dig juliedea ;-) kan se du ikke har lukket os ind i din offentlige verden hihi så det er nok et tegn på at vægten går i den gale retning af dine ønsker :-)

11 år28. december 2012 kl. 08:23
#17
re: vejetråd 70 kg 2 del
jeg syntes det er en god ide.. jeg vil også gerne kunne være i en bikini til sommer eller havde en meget pæn sommer kjle på eller shorts..
11 år29. december 2012 kl. 21:16
#18
re: vejetråd 70 kg 2 del
Godt nytår alle!

Så er det dagen hvor jeg for alvor går igang med vægttabet.

Igår var jeg på vægten og jeg fik mit livs chok!!! Jeg var klar over det var slemt fordi med fastfood i en periode og julen med dens goder incl vin selvom jeg holdt rimeligt igen ja så var min vægt højere end nogensinde før på nær da jeg var gravid selvfølgelig. 78,7 kg så gik total i panik igår og var ked af det men det bliver vægten ikke mindre af så skeen i den anden hånd.

Jeg har allerede lagt en plan for hvordan vægten skal ned og den starter lige nu.

Håber der er flere med herinde så der kan komme lidt opbakning og spark når det er svært fordi lige nu føles der langt til mål men det er jo min egen skyld så jeg må også selv tabe det igen :-)
11 år2. januar 2013 kl. 07:30
#19
re: vejetråd 70 kg 2 del
Glædelig jul og godt nytår til alle herinde :)
Ja helt korrekt sommer min vægt er helt den gale vej, men det ventede jeg også 88,8 WHAT THE FUCK (undskyld sproget) men er faktisk ved godt mod alligevel :) har nemlig som dig også besluttet at fra januar af er det slut!!!! Den skal have fuld gas frem og vægten skal ned!!
Jeg har fået noget brok omkring mavesækken pga graviditeten så mine mave er ca hævet til dobbelt størrelse og det gør ondt... Så endnu en grund til at passe på... Vi har også ligget syge det meste af julen og nytåret, det er bare ikke fedt og mit overskud har været helt nede, så det har også spillet ind :( men nu har vi hul på et nyt år og kan slette det gamle med den dumme vægt så nu starter vi på en frisk :)

Super flot Christinej91 at du holdt dig på måtten i julen, det kræver sgu lidt nosser :)

Har sat mig et mål der hedder 86 til 31-01 så det håber jeg kan lade sig gøre :)

God vind til jer :)
11 år2. januar 2013 kl. 08:29
#20
re: vejetråd 70 kg 2 del
juliedea hvor er det dejligt at du igen er med og ikke mindst er ærlig omkring vægten. Det kræver altså sin mand at indrømme at man har fejlet eller rettere ædt sig fed!!!!

Lyder som et godt mål Juliedea :-)

Mål for mig er uha er så bange for ikke at nå det men jeg satser og siger 76 kg. Fordi der skal sparkes en vis legemesdel.

Er spændt på at høre andres vægt og hvor mange der er med på en januar der står på projekt slank.

Første sejr er i hus fordi jeg sagde nej til kage idag og holdt mig indenfor en rimelig kcal indtag :-)
11 år2. januar 2013 kl. 19:34



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });