vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#61
re: vejetråd 70 kg del 2
Hej allesammen min vægt sagde hertil morgen 72,0 så det er kilo siden sidste torsdag.. det er et helt kilo :)

håber det går fremad for jer andre også :)
11 år31. januar 2013 kl. 14:21
#62
re: vejetråd 70 kg del 2
Hvor er du bare sej Christine :) Stort tillykke med det!

Min vægt sagde 66,2 kg, så det er -300 gram siden i torsdags :) Dejlig dejligt!
Min mand og jeg skal på hotelophold i weekenden, og da har jeg ikke tænkt mig at tænke ret meget over maden. Så næste uge bliver nok knapt så god. Men nu må vi se.

Jeg mangler 1,2 kg før jeg nå mit mål på 65 kg (og en måned til at nå det). Så må vi se til den tid, hvordan jeg synes, det ser ud. Jeg er 170 cm høj, så jeg tænker at det er en meget fornuftig vægt.
Tidligere har jeg dog vejet 62-63 kg. Og på det tidspunkt var jeg bare så glad for min krop. Så måske skal jeg derned, før jeg er helt tilfreds. Nu må vi se.
11 år31. januar 2013 kl. 19:01
#63
vejetråd 70 kg 2 del
wow trbrma :-) Vi er lige høje så pludselig føler jeg at jeg har lang vej endnu fordi min idealvægt jfr et program der regner vægten ud ud fra knoglebygning siger 65 kg :-( 10 kg endnu pyha MEN 70 kg i første omgang så er jeg glad :-)
Stort tillykke med vægttabet :-) Det er da flot du bliver ved med at tabe dig :-)

God weekendophold :-) Lyder lækkert :-)

Her går det faktisk ok. Morgenvægten var 75 kg så jeg er tilfreds. :-) Jeg fortsætter den vej jeg har nu fordi så kommer jeg ikke til at overspise alt for meget. Jeg elsker nu også grape så for mig er det ikke surt :-) Men nogen mirakelkur med så hurtig vægttab som de lovede er det ikke.
Hvordan er det gået jer andre?
11 år1. februar 2013 kl. 05:59
#64
re: vejetråd 70 kg 2 del
Hej folkens :)

Hvordan er I sluppet gennem weekenden?
Personligt har jeg syndet alt hvad jeg kunne komme af sted med... Chokolade, dessert og rødvin. Puuuuh det tegner ikke godt for på torsdag. Tør ikke gå på vægten før, men jeg er godt nok spændt på, hvad den siger.

Jeg har forsøgt at gøre skaden god igen med en 6,2 km løbetur efter arbejde. Sund frokost og sund aftensmad. Og den sti skal jeg vist blive på hele ugen, hvis jeg skal se et godt resultat på torsdag.

Håber I andre har været lidt mere standhaftige end mig ;)
11 år4. februar 2013 kl. 17:37
#65
re: vejetråd 70 kg 2 del
jeg har været meget standhaftig.. har kun fået et lille stykke kage fordi min veninde blev udært.. er startet i Vuggestue i fedags og kan mærke at det giver lidt ekstra til motonen i forhold til før hvor jeg bare sad på min bagdel i et klasseværelse.. har ikke været på vægten men håber ikke den har bevæget sig meget.. ¨

Håber du har haft et hyggeligt weekend ophold TiBrMa :)
11 år4. februar 2013 kl. 22:11
#66
re: vejetråd 70 kg 2 del
puh de stavefejl.. håber i kan gætte jer til det og med at jeg håber ikke at vægten har bevæget sig meget mener jeg selvfølgelig opad.. den må meget gerne bevæge sig nedad..
11 år4. februar 2013 kl. 22:13
#67
vejetråd 70 kg del 2
Er syg så ikke en lang besked.

Ferie i næste uge. jubii

vægt 74,1 kg hurra
11 år7. februar 2013 kl. 07:32
#68
re: vejetråd 70 kg del 2
træls sommer men tillykke med vægten..

Min vægt står på det samme som i sidste uge..
11 år7. februar 2013 kl. 18:53
#69
re: vejetråd 70 kg del 2
Puha hektisk uge. Derfor den sene opdatering.
Vi har haft alt for meget om ørerne i denne uge, og det kan desværre ses på vægten (og sidste weekends udskejelser gør det nok ikke bedre...) 66,6 kg sagde vægten torsdag morgen, så et plus på 400 gram. Øv bøv men er selv ude om det. Så jeg må op på hesten igen.

Tillykke til dig sommer - både med vægttab og ferie. Sådan en kunne jeg godt trænge til...
11 år9. februar 2013 kl. 13:32
#70
re: vejetråd 70 kg del 2
Hvor er det dejligt at se at det fremad for jer alle sammen :) det ender med at jeg står helt alene når jeg engang har født :(
Kan se der har været mange nedture sommer men dejligt at du har fundet gnisten og at det nu går den rigtige vej :) stort tillykke
TiBrMa: Hvad kan jeg sige - er bare så misundelig :( håber virkelig det bliver mig en dag :)

Nå men har været væk et stykke tid, baby vil slet ikke opføre sig ordenligt :( har været på sygehuset og har intet måtte lave i 14 dage, den lille har gjort sig parat til fødsel og jeg havde så mange plukveer at jeg ikke engang kunne vende mig i sengen :( det har været hårdt for alle men især for de andre børn herhjemme.. Jeg har fået noget medicin som har hjulpet og sat det hele lidt i bero, så nu er der lidt ro på den front...
men men i kan vel alle sammen gætte hvordan det har påvirket vægten :( jeg har det ligesom sommer jeg tager forfærdeligt hurtigt på og har så svært ved at komme af med det igen :( så du fik ret sommer jeg ender på over 100 kilo igen, er bare så ked af det...
jeg gør et sidste forsøg nu på at komme under 90 inden fødsel om det lykkes ja det må tiden jo så vise, men syntes det er svært når jeg intet fysisk må lave...

Håber I alle har det godt og vi får lidt gang i tråden her :) og at der stadig er plads til mig trods den alt for høje vægt..
11 år13. februar 2013 kl. 08:26



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });