vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#161
re: vejetråd 70 kg del 2
Super flot!!!!!

Min sagde 76 kg æv
10 år12. september 2013 kl. 14:17
#162
re: vejetråd 70 kg del 2
Træls sommer.. du må op på hesten igen, så du kan få noget positivt ud af det..
10 år13. september 2013 kl. 12:20
#163
re: vejetråd 70 kg del 2
Ja må jeg :-)

Ved bare snart ikke hvor jeg skal sætte ind i og med jeg jo taster kcal og ikke får så mange igen. Men du har ret. OP PÅ HESTEN

Hvor er du juliedea??????????????????
10 år13. september 2013 kl. 15:11
#164
re: vejetråd 70 kg del 2
Kan jeg godt forstå det er træls når intet virker sådan har jeg også haft det og det værste er lige nu det er jeg ved ikke hvorfor jeg taber mig.. jeg gør det samme som jeg plejer og det skræmmer mig lidt..

Hun har været stille i et stykke tid hende juliedea..
10 år13. september 2013 kl. 18:09
#165
re: vejetråd 70 kg del 2
Ja det har hun nemlig og det plejer at betyde dårlig samvittighed ;-)

Måske har du fået mere ro i din hverdag / tanker så vægten bare stabilisere sig?

Jeg vil atter forsøge at sætte fokus på hvad det er der kommer i min mund. Har en teori om at ikke alle fødevarer er gode for mig. Og så er jeg mega dårlig til at få mellemmåltider og måske er det "bare" det der mangler. Alt er værd at prøve :-)
10 år14. september 2013 kl. 07:51
#166
re: vejetråd 70 kg del 2
Hvor er I søde I to når I sådan holder øje med mig :) He he sommer men jeg har nu ikke så dårlig samvittighed over vægten - endnu..
Jeg har været lidt fraværende fordi jeg er flyttet, det hele skete lidt hurtigt og jeg skal da lige love for at det har været noget af en omgang med 4 børn hvoraf den ene er et spædbarn :(
Men nu er alt flyttet og jeg har nu lidt mere overskud til at komme på og få vejet min mad. Men selvom jeg ikke har tænkt på hvad jeg har puttet i munden, og den har fået pizza, slik, chokolade og sodavand så har jeg alligevel tabt 200 g så det er fint nok.
Stort tillykke christinej hvor er det bare vildt flot :) jeg er så misundelig over at du nu er under 70 kg håber så meget det en dag er mig :)Tror din krop har fundet ro og er ved at finde vej til din endelige normal vægt - SÅ FLOT!!!

sommer der er ingen tvivl om at du har meget om ørene og det lader til at det har stor indflydelse på din vægt og det du spiser. Syntes nu det lyder lidt mærkeligt at du ikke taber dig hvis du holder øje med kalorierne :( har lagt mærke til at din vægt hele tiden svinger mellem 74 - 77 kg syntes du ikke det er på tide at komme væk fra de tal ;)
Vi to må tage hinanden i hånden så vi kan komme efter christinej inden hun stikker helt af...
Vi skal bare ned i vægt :)

Min vægt i dag 84,4
10 år16. september 2013 kl. 10:25
#167
re: vejetråd 70 kg del 2
Hvor godt du stadig er med og vægten også er med. Super flot.
Du har fuldStændig ret juliedea i at det er mærkeligt at jeg er på de 74-77 hele tiden. Ingen undskyldninger men ved hvornår det er at den stiger. Det gør den efter ferier og efter en fald i weekend. Og Pissehårdt og træls fordi det gør jeg begynder at tabe modet.

Det var da en pludselig flytning for flyttede i ikke i sommers sidste år.
Dejligt du er med igen juliedea.

Jeg er også misundelig på Christine men kan høre jeg nu får klø igen ;-) så nu skal den falde inden jeg vejer mest ;-)
10 år16. september 2013 kl. 21:31
#168
Man skal lige vende sig til det nye her.. jeg kan ikke lige finde ud af hvad jeg skrev sidste gang.. men min vægt siger 68,2 :) jeg håber det er gået ligeså godt for jer andre..
10 år26. september 2013 kl. 12:44
#169
Christinej nu vil jeg gerne vide hvad der er din hemmelighed? Hvordan kan du blive ved med at tabe dig? Jeg er vildt misundelig.. Men ros til dig det er virkelig flot :)
Jeg er lige røget lidt ud af rytmen igen øv altså. Men men videre skal vi jo. Havde sat mig et lille mål om at nå under 80 inden den lille herhjemme skulle døbes men tror nu ikke jeg når det for det er her d 26 men prøver :)
Jo vi flyttede også sidste sommer men der vist sig så mange fejl på huset så vi blev nødt til at tage konsekvensen af det. Vi kunne bla ikke drikke vandet det er vildt belastende når man har 4 børn. Og når noget gik i stykker skulle vi selv betale og det var ikke småting. Så vi har fundet et nyt hus som vi som udgangspunkt er meget glade for, så vi krydser fingre.
Ja sommer du må op på den hest der og se at komme ned i vægt - jeg skal på ingen måde nå at indhente dig vel? ;) Hvor er du i øvrigt henne?

Og ja det er noget af omvæltning herinde det skal man da lige vende sig til :)
10 år3. oktober 2013 kl. 09:56
#170
Her er jeg
Tja jeg er vist bare gået lidt i hi og er vild ked af den vægt ikke vil ned.

Æv med huset men dejligt I er glade for det nye.

Jeg løb 3 gange 5 km i sidste uge og førte nøje kcal indtag (også småbidderne) men lige lidt har det hjulpet.
Vægten står fast men på trods af det så er jeg +2 cm på hoften så vildt deprimerende.

Hesten ja den er sku høj denne gang. Men op kommer jeg ;-) Kæmper hver dag for at komme derop. Denne uge dog med en fæl forkølelse der har sat en stopper for løbeturene men satser på at den snart er på retur så jeg igen kan få gang i løbeskoene.

Men udfordringer er der igen mange af :-) Manden er blevet uberettiget fyret og der er en kamp uden lige med fagforening og kommunen for at han kan blive fritstillet for ellers er der langt tid til marts 14. Men optimist er jeg så jeg tror på en fritstillelse men under alle omstændigheder så bliver det en økonomisk lussing fordi han også er fleksjobber og den nye reform er ikke så god for ham men vi overlever ;-)
10 år3. oktober 2013 kl. 15:03



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });