vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#171
hej igen Juliedea.. Jeg ved ikke helt hvad det er jeg gør.. men det går lidt skidt herhjemme så jeg ved ikke om det er det der gør det.. Det var da træls med jeres hus.. håber jeres andet hus viser sig at være bedre..

Det er da træls at der er så langt op på den hest for dig sommer.. men vi vil gerne prøve at give dig en hestesko derop.. :)
10 år8. oktober 2013 kl. 20:35
#172
Hej Tøzer :) hvordan går det med jer ?

Min vægt siger 67,8 kg..
10 år21. oktober 2013 kl. 17:02
#173
For s.... Du er sej. Så rundede du 10 kg det er så flot. Er stolt af dig.

Ja jeg skriver ikke min vægt den er for høj. Har lige trænet hårdt i en time og har lånt 5 bøger om kost til flade maver. Vil se om der er nogle guldkorn der kan føres over i min hverdag.

Juliedea hvordan går det
10 år22. oktober 2013 kl. 13:50
#174
Jep jeg rundede de 10 kg :) og det fortsætter nedad.. idag sagde den 67,5 kg..

håber det går fremad for jer andre også,, super god ide Sommer med at finde nogle guldkorn i forskellige bøger :) krydser fingre for det vil hjælpe dig :)
10 år24. oktober 2013 kl. 09:13
#175
Nej hvor er du sej søde. Godt gået.

Her er planen så småt begyndt at tage form. De sidste detaljer skal lige på plads og så giver jeg en skalde og om 1 år er jeg i dine sko :-D optimist ikke men jeg tror stadig på at jeg kan men bare ikke har fundet det helt rigtige endnu altså det der virker og som passer ind i en stresset hverdag :-)
10 år24. oktober 2013 kl. 21:37
#176
Det er dejligt at hører du er optimistisk :) og jeg tror på dig og du skal nok finde det der virker..

Nu ramte jeg en mur min vægt står stille på 67,5.. men er glad for jeg er kommet derned.. og håber på at det var nok til at give mig et spark til at komme igennem en stille periode og så begynder julefrokosterne også.. :s

Juliedea hvordan går det med dig?
10 år31. oktober 2013 kl. 09:58
#177
Jamen det går sgu bare kanon godt :) min vægt den rykker sig, den flyver derop af så det er sgu alletiders :( Kan slet ikke finde mod og overskud. Jeg syntes der er meget at se til herhjemme, og jeg har det modsat dig christinej jeg taber mig ikke når noget går mig på. Jeg spiser! Som i at jeg propper i hovedet for fuld styrke :(
Hvordan går det i øvrigt hos dig? Du skulle jo gerne tabe dig af den rigtige årsag og ikke fordi du har det skidt.
Men flot vægt er så misundelig :)

Ja sommer det ser jo ikke så godt ud for os det her :( vi skal da godt nok tage os sammen hvis vi skal følge med christinej :) puha...
Håber i hvert fald at jeg kan finde lidt motivation igen :)
Og hold da op hvor vi dårlige til at komme på og skrive :(
10 år2. november 2013 kl. 23:03
#178
Hej Juliedea det går meget bedre herhjemme.. Vi fik snakket om problemet og arbejder på det.. men dejligt at hører fra dig igen juliedea, var lige ved at være bange for vi havde mistet dig.. Men det plejer at være omvendt med mig i modgang også, jeg plejer også at spise helt vildt og tage på, denne gang var jeg bare slet ikke sulten..

Træls det ikke går så godt for dig derhjemme.. Håber snart det kommer til at gå fremad for jer to.. krydser fingre for jer så vi kan nå over mållinjen sammen..
10 år4. november 2013 kl. 09:58
#179
Nå så må jeg også melde mig på banen. :-)

Jeg kæmper helt vildt men jeg bliver snart vanvittig af at kæmpe og vægten bare bliver eller stiger.

Jeg står også midt i en gang store problemer og de går ikke over det næste lange stykke tid. Orker ikke lige forklare lige nu :-)

Er glad for du stadig er med juliedea. Var bekymret for dig. Op på hesten sammen med mig og brug os når det virker håbløst.

Christine godt det går fremad. :-) og at du kan holde os i ørene :-)
10 år4. november 2013 kl. 12:55
#180
HALLO!!
Hvor er vi blevet af alle sammen? Er der nogen her?
Dejligt at høre du har fået styr på det christinej :) Håber din vægt holder :)
Sommer vi to er bare fulde af dårlige undskyldninger, uanset hvilke problemer vi har og hvad vi står i, er der jo ingen undskyldning for bare at putte i hovedet.
Jeg prøver lige endnu engang at se om ikke jeg kan komme i gang. Vil virkelig gerne ned i vægt.
Håber snart at høre fra jer :)
10 år11. november 2013 kl. 10:15



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });