vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#191
Jeg er her endnu. Stor krise med datteren. Ih det skærer i mit hjerte at se min dejlige guldklump lide. Men skolepsykologen kommer hjem og talermed manden og mig for at ligge en plan så hun kan gå i skole uden at have mavepine og skrive sms til mig de 1 1/2 time hun var der. Så kan jeg ikke overtale min chef til 1-2 uger efter nytår med hjemmearbejde så må jeg sige mit job op. Og det gør ondt men jeg tror ikke på hun kan være en hel dag i skolen. Så at spise gør jeg ikke meget for jeg lider ligeså meget som prinsessen.

Hvad siger vægten ved jer. Og har i det godt
10 år10. december 2013 kl. 19:13
#192
Det går fint.. min vægt står stadig stille.. ville have været i motionscenter men det blev til kvæg ræs i 5 timer i stedet det må også give et lille spark til kalorierne..

Håber din datter kommer ovenpå igen og at jeres plan vil lykkes.. det er lidt noget sort uheld i har..
10 år11. december 2013 kl. 15:30
#193
Jeg må sige jeg snart ikke ved hvor meget uheld et menneske kan / skal have.
Der er ingen bedring med datteren. Hun har angst for at gå i hendes klasse. Årsagen mener skolepsykolog er hun ikke vil skilles fra mig men jeg køber den ikke for hvis hun ikke skal i klassen men et grupperum så er der kun halv så meget gråd så jeg ved der er noget i klassen og det skal de finde.

Vægten har det godt fordi jeg er i krise 74,7 sagde den til morgen og manden sagde idag at det kan ses. Men jeg har det også virkelig skidt. Så spiser meget lidt.

Dejligt du holder vægten.

Men juliedea hvor er du?
10 år15. december 2013 kl. 21:33
#194
Jeg har gravet mig ned!! Ved sgu ikke hvorfor det her er så pisse svært :( Er sgu snart træt af at høre på mig selv "nu skal det også være; nu går jeg i gang" og alt muligt andet man ikke kan regne med :(
Tror bare jeg tager en dag ad gangen og ser om jeg kan få lidt gang i det. Der er intet jeg ønsker mere end at komme ned i vægt, men tror sgu den er steget her i julen :(
Men jeg prøver endnu engang.

Er ked af at høre om din datter sommer. Du skal lytte til din mavefornemmelse. Snak med hende med korte sætninger, pas på i ikke snakker det til døde derhjemme, og prøv om hun kan få sat lidt ord på. Er I opmærksomme på mobning? Det er en grum ting og det kan ligge skjult på mange måder. Børn kan være onde mod hinanden og de holder det tæt.

Christinej: syntes det er sejt at du holder vægten, super flot gået :)

Vi må sgu få gang i tråden her igen tøser, der går for lang tid imellem :(
10 år1. januar 2014 kl. 21:36
#195
Hmm juliedea vi to ligner hinanden rigtig meget. Min vægt er også steget kan jeg se og mærke. Jeg har trøstespist i julen og drukket rødvin i mængder jeg ikke burde.

Der er heller ikke noget jeg vil mere end tabe mig. Undskyldninger gemmer jeg væk for de giver dårlig samvittighed.

Datteren skal starte til psykolog på mandag så håber det giver et gennembrud. Lægen skal på banen i næste uge før jeg føler hun er syg. Enten depression eller andet men er ligeglad hvad bare hun får hjælp og vi får hjælp. Det er SÅ hårdt at se sit barn så ked af det.
Hun er god til at komme og snakke med mig når hun er ked af det. Det er positivt.

Ja lad os få gang i tråden. Den er for stille :-)

Juliedea lad os vise vi kan klare det. Lad os nu komme på hesten igen.
10 år2. januar 2014 kl. 19:24
#196
Hallo er der nogen tilbage på vores tråd:-)
10 år19. januar 2014 kl. 12:30
#197
hej er her stadig.. har bare været lidt flov min vægt sagde 70 kg efter jul men er nu kommet ned på 69 kg igen.. håber det er gået godt for jer andre..
10 år19. januar 2014 kl. 13:56
#198
hmm mon tråden er stille fordi vi er flove over vores vægt???? Jeg er i den grad også flov. Det er elevatorvægt jeg har. Den sviger imellem 74 og 79 og det skal den bare ikke :-)

vi er stadig i problemer til op pver begge øre. Måske det forklare vægten eller endnu en undskyldning for den stiger og falder.
10 år21. januar 2014 kl. 14:18
#199
jeg er i den grad flov.. var helt nede på 66 kg og nu ligger den på 70 kg.. og har bare ikke kunne tage mig sammen til at komme i gang igen.. min computer er gået død derfor har jeg ikke kunne følge med herinde, og har hugget min kærestes computer lige nu..

men starter på mandag igen da jeg endelig får en rolig uge uden noget og derfor vil jeg genoptage min træning og bedre spisevaner..

det er træls at de problemer ikke vil falde til ro, så i kan få en god periode så alt kan blive godt og din vægt kan komme på plads..

skal nok komme noget mere på igen når min computer er kommet op og kører igen..
10 år2. februar 2014 kl. 18:55
#200
Kender godt det med flovhed over vægten...

Jeg skal i den grad igang NU chok til morgen. 79 kg det er det højeste.... Så nu er det nu. Problemer eller ej må jeg kunne tabe mig...

Jeg tæller kcal fra idag og støtten mangler hjemme så må få den her. Håber jeg i hvert fald.
10 år3. februar 2014 kl. 11:41



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });