vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#181
Jeg er lige her :)

Min vægt har svunget lidt mellem 66,8 og 67,2 den sidste uge.. så vægten er gået ned af :)
Er mit i en eksamens opgave så har lidt nogle pressede dage for tiden.. men får da dyrket noget motion ind imellem..

I skal bare til og i gang i to tøzer ;P så jeg ikke føler mig helt alene hernede under 70 kg..
10 år11. november 2013 kl. 20:19
#182
Åh ja Juliedea det samme vil jeg. Og det er sku for åndsvagt at proppe i munden. Jeg er gået igang med DDV og ser om det hjælper denne gang. For mig handler det om at jeg får nogle vaner som kan fungere selvom familien spiser stivelse. Jeg tåler det bare ikke og så skal jeg skære ned på weekendrødvinen. Det er besluttet.

Min vægt har aldrig været så høj som nu jo da jeg ventede mig :-) Så nu er det nu :-)
10 år12. november 2013 kl. 12:25
#183
Hej tøzer :)

hvordan går det med jer?
10 år20. november 2013 kl. 11:31
#184
Sjovt jeg ville lige til at spørge om det samme. :-)

Håber i er inde i en god periode så kg kommer af :-)

Her er jeg for alvor gået igang med livsstilsændring. Jeg er ved at finde en måde hvor jeg lever godt men sundt og kan holde en vægt uden stigning. Jeg vejer mig ikke mere hverdag men taster kcal og holder mig på 1400 max. Så jeg håber vægten er med mig nu. Pga stress og ryggen træner jeg ikke mere men jeg går så meget jeg kan.

Så glæder mig til at høre fra jer
10 år20. november 2013 kl. 17:35
#185
Min vægt svinger stadig mellem, 66,8 og 67,2.. jeg er midt i en eksamensperiode og glæder mig til det er overstået.. jeg sover ikke rigtig om natten og døjer med hovedpine hele tiden.. jeg motionere stadigvæk næsten hverdag måske ikke så hårdt på grund af jeg er træt.. men håber det bare er på grund af eksamen og når jeg er over eksamen vil det blive bedre så jeg kan få min søvn så jeg kan blive mere frisk..

krydser fingre for dig sommer.. og håber din stress og det med ryggen snart går over så du også kan komme ud og motionere..
10 år21. november 2013 kl. 21:12
#186
Hvor er du sej Christine. Det er så flot at DU formår at holde vægten dernede.

Jeg har en rigtig dårlig periode med kroppen og den vil ikke være med til meget. Det betyder at jeg får gået 2-3 gange om ugen ca 1 time og ellers er det kosten der bærer mig igennem.

For bare 2 uger siden fik jeg et chok da jeg steg på vægten. 78,5 kg AVS den sved. Idag var jeg igen på og 76,7 kg så stille går det nedad. Fik dog en mavepuster igår da jeg målte mig om hoften. Den var steget 4 cm og 2 om taljen samt 5 om brystet så det sveg. Men jeg er fast beslutter på at nå mine små delmål som nu 75 kg og jeg tror på at jeg kan gøre det.

Hvor er du juliedea????? Vi savner dig og støtte dig. Så kom ud af busken :-)
10 år27. november 2013 kl. 06:20
#187
Syntes det er flot at du har tabt næsten 2 kg.. når du har en dårlig periode og syntes det er godt du stadig kæmper og får gået de ture når du ikke holder til mere og rigtig godt med kosten.. det der med cm. forstår jeg ikke du er steget i cm når du har tabt dig..

Juliedea vi savner dig rigtig meget.. kom frit frem :)
10 år27. november 2013 kl. 14:54
#188
Hvordan går det med jer :) har i det godt?
10 år3. december 2013 kl. 11:13
#189
Hej Piger

Bliver en kort besked fordi har problemer til op over begge øre. En datter der ikke vil i skole og derfor får fysiske smerter og en mand der ikke forstår det er hendes nødråb og derfor ikke støtter i kampen så har pt nok om ørene men forsøger at holde ny livsstil.

Håber I begge har det godt
10 år7. december 2013 kl. 09:10
#190
Det var træls sommer. Håber din datter får det bedre og at din mand vågner lidt op(sorry.. hvis det er for hårdt sagt). Håber du finder ud af hvad der genere hende, så hun kan få det bedre..
10 år8. december 2013 kl. 14:13



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });