vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#361
1.622 kal onsdag
Stå ved skrivebord 5 timer 700 kal
Powerhoop - 75 kal 15 min
Til frisør i frokostpausen isf mer motion - men ok alligevel
9 år25. marts 2015 kl. 22:08
#362
1318 kal torsdag
Stå ved skrivebord 6,5 time 910 kal
KedeligeKnæ 33 min 209 kal
Powerhoop dag 5 - 15 min 75 kal
Vægten tog et ordentligt hop i morges - 800 g ned til 73,9 kg. Løbebukserne er i sigte! Håber ikke påskemaden vælter læsset :-)
Go' dag
9 år26. marts 2015 kl. 21:34
#363
1718 kal fredag
Stå ved skrivebord: 5 timer 700 kal
Løbebånd, bakker: 40 min 405 kal
Powerhoop dag 6: 15 min 75 kal
Alt ok - indtaget er pænt i det grønne felt :-) Og jeg har opdaget at når jeg nu har indtastet dagens indtag betænker jeg mig virkelig på at snacke mere.
Men nu har jeg ferie til d. 9.4. Og der er udsigt til regn og våde mudrede løbestier i skoven. Så motionen får svære kår. Det må blive KedeligeKnæ og Powerhoop. Ikke særligt kaloriekrævende. Og ferie med regn plejer også at betyde sofahjørne mere end de sædvanlige 4 timer - jeg elsker at læse. Ikke godt for taljen!!! Måske skulle jeg tage i svømmehal?
9 år27. marts 2015 kl. 20:54
#364
Jeg har haft dårlig samvittighed over at overtage tråden. Så fra nu a skriver jeg min egen dagbog : ALINEAS ELEGI, TALJE SØGES!
madital.dk
Håber vi skrives ved der :-)
9 år28. marts 2015 kl. 19:17
#365
Jo udredningen viste hun lider af angst og er tilknyttet et program der hedder cool kids. Her udfordres angsten i takt med hun samarbejder.

Desværre er vores største problem at vi er oppe imod en skole der i den grad ikke vil samarbejde. De modarbejder tværtimod så vi står overfor et samarbejdsmøde hvor psykiateren er med men skolen har allerede meldt ud at det ikke ændre deres holdning.
Så desværre løser det ikke hendes angst i forhold til skolen.

Men lige nu er alt vendt rundt. Sidste uge blev hun hjemme alle dage. De to første pga angsten de tre sidste fordi hendes far er indlagt. Det viste sig han havde en sprængt blindtarm og da de undersøgte ham fandt de også ud af han havde en alvorlig lungebetændelse. De ting er jo i sig selv ikke noget. Men han gik i shock under operationen og endte på intensiv.
Så bliver livet sat i perspektiv og man finder ud af hvor meget man betyder for hinanden.

Jeg mærker på tøjet at de sidste mange dages manglende appetit har sat sine spor så glæder mig til vægten i morgen ?
9 år29. marts 2015 kl. 21:29
#366
Sommer, det gør mig ondt at høre om indlæggelsen. Du har ret i, at når der sker sådan noget, bliver andre problemer små. Håber det ender godt.
Skolen lyder da helt håbløs. Men jeg antager at der er en god grund til at hun ikke skifter skole? Ellers var det måske en ide.
Håber at vejningen bliver et lyspunkt :-)
9 år29. marts 2015 kl. 22:35
#367
Hej tøser :-)
utroligt længe siden, har savnet at være på herinde...
Jeg har ikke læst helt tilbage i tråden der er mange opslag så hopper lige med herfra :-)
Sommer hvad sker der lige? Du er jo oppe på min vægt nu hvad laver du der? Var det ikke meningen at du skulle blive ned ved 70 erne hvor vi var før og vente på mig ;-) tænker at vi to for alvor må tage hinanden i hånden og gøre noget ved det ;-) for 2 år siden var vi jo meget langt nede i vægt, det skal vi igen :-)
Christine det er virkelig virkelig flot at du stadig er nede i vægt ;-) er mega stolt af dig...

Nå men jeg er klar til en ny omgang :-) vejede 90kilo sidst jeg var på herherinde i dag siger vægten 84,9 :-) så det går langt om længe den rigtige vej :-)
9 år28. april 2015 kl. 09:29
#368
Hej tøser :-)
utroligt længe siden, har savnet at være på herinde...
Jeg har ikke læst helt tilbage i tråden der er mange opslag så hopper lige med herfra :-)
Sommer hvad sker der lige? Du er jo oppe på min vægt nu hvad laver du der? Var det ikke meningen at du skulle blive ned ved 70 erne hvor vi var før og vente på mig ;-) tænker at vi to for alvor må tage hinanden i hånden og gøre noget ved det ;-) for 2 år siden var vi jo meget langt nede i vægt, det skal vi igen :-)
Christine det er virkelig virkelig flot at du stadig er nede i vægt ;-) er mega stolt af dig...

Nå men jeg er klar til en ny omgang :-) vejede 90kilo sidst jeg var på herherinde i dag siger vægten 84,9 :-) så det går langt om længe den rigtige vej :-)
9 år28. april 2015 kl. 09:32
#369
Dejligt at hører fra dig igen juliedea :) og velkommen tilbage :) jeg håber vi kan komme igang herinde igen for min vægt er også steget lidt.. Ikke meget.. Men havde svoret jeg aldrig skulle over 70 kg og igår stod den så på 70,6 og idag er den, heldigvis røget lidt ned på 70,2.. Det er ikke meget men et lille nederlag når man havde lavet et løfte til sig selv. Også er jeg færdig med min uddannelse i slutningen af juni.. Og der havde jeg en lille drøm om at tabe de sidste kg.. Som en slags start på live.. Ved ikke om det lyder tosset..
8 år26. maj 2015 kl. 11:15
#370
Hej tøser
Dejligt juliedea at du er med igen.

Ja vi må få gang i tråd og støtte igen.

Ja hvad laver jeg deroppe? I slipper for tusind undskyldninger for har mange forklaringer men er det i bund og grund ikke undskyldninger?

Jeg startede sidste tirsdag på kvindekuren. På en uge minus 0,4 kg og minus 3 cm i talje. Mave og hofte står hvor de var tirsdag. Og for første gang sulter jeg ikke. Men arbejder meget med trøstespisning. For alle problemer med mand og datters angst er der stadig og jeg kan mærke jeg er kommet lidt i krise om hvor jeg skal henad i livet. Så op med hovedet

Christine godt du tager hånd om den stigende vægt med det samme ? er stolt af dig ?
8 år1. juni 2015 kl. 09:01



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });