vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#21
re: vejetråd 70 kg 2 del
Hej igen og godt nytår til jer :)

Jeg havde på forhånd givet mig selv frie tøjler i julen, så jeg har spist både slik og sovs og endda med god samvittighed.

Min vægt 22. december sagde 67,7 kg (300 gram unden min mål-vægt) og i morges sagde den 68,8. Jeg er positivt overrasket over, at det ikke er mere. Men jeg har også løbet en del i julen og har gået masser af ture med manden og drengen i barnevognen, så det er nok forklaringen på, at det ikke er gået værre.

Jeg havde egentlig først et mål pr. 1/3, hvor jeg gerne vil ramme 65 kg. Men jeg vil gerne være med på en januar kickstart, så jeg når under 67 kg i løbet af januar. Det må være realistisk.

Dejligt at læse at motivationen er i top alle steder. Held og lykke til os alle :)
11 år2. januar 2013 kl. 19:53
#22
re: vejetråd 70 kg 2 del
Dejligt folk er tilbage igen :)

jeg vil rigtig gerne være med på en januar kickstart..
11 år2. januar 2013 kl. 22:24
#23
re: vejetråd 70 kg 2 del
Så er det torsdag og vægtskrivningstid :-)

77,2 her så tror på mit mål med de 76 kg og meget gerne 75,5 kg uha modig når det nu står herinde :-)
11 år3. januar 2013 kl. 15:14
#24
re: vejetråd 70 kg 2 del
Dejligt at alle syntes ved godt mod :)
TiBrMa, hvor er jeg dog misundelig på din vægt, syntes det er flot du har holdt vægten gennem julen :) glæder mig virkelig til den dag hvor jeg kan skrive de tal igen :)

Godt du er kommet i gang med at sparke røv sommer :)

Nå vejede mig her til morgen og vægten sagde 88,3 altså minus 500 g :) det er jeg virkelig glad for men noget siger mig også at der er rigtigt meget væske som ryger lige nu... Håber så meget jeg kan holde stilen :)
11 år5. januar 2013 kl. 09:02
#25
re: vejetråd 70 kg 2 del
Tak Juliedea :) Og fedt med dit vægttab! Det går jo forrygende, så giv lige dig selv et kæmpe klap på skulderen. Du må have fat i noget af det rigtige nu. Hvad har du ændret på?

Jeg har selv haft en god uge. Jeg har spist fornuftigt og i tilpas mængde. Og så har jeg hver dag gået ca. 30 minutter.
Dog blev min løbetur i går eftermiddag alt for kort (1,2 km) fordi jeg fik det ondeste sidestik, som bare ikke ville gå over igen. Mega irriterende! Jeg har prøvet det før men ikke mens jeg har været i nogenlunde form som nu, så jeg forstår ikke helt, hvad der gik galt. Men jeg må på den igen i morgen.

Jeg venter lige til i næste ugen med at hoppe på vægten igen (jeg vejede mig i tirsdags). Men jeg vender bestemt tilbage med en update på torsdag.

Go' weekend.
11 år5. januar 2013 kl. 13:28
#26
vejetråd 70 kg del 2
Sådan juliedea - bare det vægten er gået ned giver jo et kick og det er jo det du har brug for. Så er det jo ligemeget om det er pga væske. Det er en stor del af mit jo også for ellers ville den ikke falde så hurtig men det gør ikke noget :-) Det motivere jo :-)
11 år6. januar 2013 kl. 07:22
#27
re: vejetråd 70 kg del 2
Ja det motivere at se vægten falde og så er det næsten ligemeget hvorfor den falder :)
Men har haft nogle dumme dage :( har været hos nogle venner og spise og de spiser ikke grønt men serverede kun kød og pasta, så er det virkelig ikke nemt og jeg kan se det på vægten med det samme :(
Forstår slet ikke at folk kan spise aftensmad uden det mindste grønt, det mangler altså..
Nå og i går var vi ude igen denne gang med chips, did og en kæmpe skål med slik, der røg altså noget ind :(

Så har ikke den store forventning til min vægt i morgen men så kan jeg jo lære at lukke munden!!

Håber det går bedre for jer andre :)
11 år9. januar 2013 kl. 08:33
#28
re: vejetråd 70 kg del 2
Det er også næsten umenneskeligt hårdt at lade være med at spise slik og chips, hvis det står foran næsen på en. Især når man ved, at man ikke må...

Jeg plejer at lave en regel i mit hoved om, at jeg må spise fx ti stykker slik eller én håndfuld chips. Hvis jeg sørger for at moderere mængderne, oplever jeg, at jeg godt kan synde lidt og stadig tabe mig. Men jeg er nødt til at være lidt streng mht. reglerne overfor mig selv. Ellers falder jeg i og spiser slik til jeg er ved at blive dårlig af det :) Og så har vi bare ikke slik og andre lækre sager hjemme hos os selv. Så det er kun når jeg er ude, at jeg risikerer at støde på det.

Jeg har haft en okay uge indtil nu. Jeg har spist fornuftigt og gået en del både mandag og tirsdag, og efter arbejde står den på 5 km løb i møgvejr. Glæder mig allerede.....

Men hvad gør man ikke for at få en positiv overraselde på vægten i morgen tidlig.

Glæder mig til at høre, hvordan I andre har klaret ugen.
11 år9. januar 2013 kl. 12:27
#29
re: vejetråd 70 kg del 2
jeg er begyndt i motionscenter og erbegyndt at motionere meget sammen med en veninde og hun klør bare på.. men syntes ikke rigtig jeg kan se det på min vægt.. syntes også jeg har spist fornuftigt..
11 år10. januar 2013 kl. 09:21
#30
re: vejetråd 70 kg del 2
YES YES YES!

Vægt i dag: 67,6 kg! Det er fantatisk.
Kun godt en uge inde i januar og alligevel under vægten fra før julens syndige frådseri. Og kun 600 gram fra januar-målet.
Jeg er simpelthen så glad - det fremgår vist ;)

Håber I andre har fået en ligeså god start på dagen.
11 år10. januar 2013 kl. 09:24



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });