vejetråd 70 kg del 2

Du læser en tråd i debat > vægttab


#291
Min vægt sagde idag 68,6 kg :) minus 600 gram siden sidste uge.. Håber i andre har det godt
9 år30. oktober 2014 kl. 13:05
#292
Hov er vi alle faldet væk?

Her går det bare ad h til på vægtfront. Jeg tager desværre på af medicin og når jeg stopper med den slags medicin så falder vægten ikke men bliver deroppe. Min sygeplejeske vil vende det med lægen derude og se hvad der kan gøres. Jeg har siden maj taget 6 kg på og det er deprimerende. Så nu er der min 10 kg før jeg kan acceptere vægten. Æv for tøjet strammer og jeg har det sådan at jeg ikke vil købe nyt for vægten skal ned.

Hvordan går det med jer andre?
9 år20. november 2014 kl. 19:17
#293
Jeg er her stadig min vægt ligger og svinger lidt mellem 68,5 og 69,2.. Men knokler med arbejde og vores hus der er ved at blive renoveret så vil ikke sige jeg sidder stille så tror jeg skal tage et kig på mine madvaner
9 år23. november 2014 kl. 23:27
#294
Hold nu op du er så sej. At du formår at holde vægten under 70 kg. Sejt.

Tja jeg formår at holde vægten over 80 ? nej ikke sjovt. Men tror at stress og medicin gør det svært men i bund og grund handler det om at lukke munden. Bare svært.
9 år4. december 2014 kl. 14:11
#295
Min computer har ikke kunne komme herind på det.. Men min vægt ligger stadig og svinger der omkring de 68 men har dog ikke været over de 69 længe.. Håber du kan finde en løsning på det medicin for det er da træls sommer..
9 år8. december 2014 kl. 23:15
#296
Du er bare sej Christine. Det er flot du stadig er under 70 kg.

Jeg er nået toppen nu. Stress, medicin eller ej vil jeg ikke veje over 80 kg. Drømmen er jo de 70 kg men måske er det bare for lidt til mig. Jeg har jo kæmpet mange år for at nå den vægt og det er ikke lykkes.

Efter nytår har jeg bestemt at den står på nupo morgen, middag til kickstart af vægttab og alm sund aftensmad. Dog vil jeg stadig bibeholde low carb i mit liv. Jeg ligner en gravid af stivelse og Hvidt brød. Så ud af mit liv. Grønsagerne skal have større indflydelse i mine måltider.

God jul til alle der læser med og juliedea jeg håber du er ok og kommer med i kampen her. Ved du også kæmper og trekløveren skal igen igang med støtte ikke Christine ?
9 år15. december 2014 kl. 09:11
#297
Det er godt nok gået hurtigt tiden og har slet ikke været herinde.. Håber det går godt for jer andre og at i selvfølgelig har haft en god jul og kom godt ind i det nye år. Jeg lavede et løfte til mig selv om ikkeryg kommenter 70 kg herigennem jul og nytår.. Og nytårs dag gik jeg påmvægten og den sagde 69,3 så det er jeg meget glad for jeg har klaret og i det nye år vil jeg knokle for at komme ned på 65 kg.

Jeg håber i andre har haft nogle gode oplevelse og gide jer selv lidt lov til at nyde julen men med måde. Og jeg glæder mig til at hører hvordan din nye stil går og glæder mig til at heppe dig igennem.. Og så håber jeg det går godt for juliedea også :)
9 år3. januar 2015 kl. 22:32
#298
Jeg er så meget klar til at gå på vægt og starte operation bikiniklar ?

Jeg har købt nupo til 12 dage og regner med at skulle have til 12 dage mere og det så betyder minus 7 kg og så stille komme frokost på og til slut stoppe nupo og spise alm mad.

Men det jeg glæder mig allermest til er det fede tøj jeg har i skabet og komme i det uden deller hænger ud.

På fredag får vi svar på udredningen af vores datter og jeg er så spændt og håber på der er hjælp at hente til hende.

Godt nytår til jer og håber vi ser mere til juliedea i 2015
9 år4. januar 2015 kl. 20:27
#299
Vi skal bare være så bikini klar til sommer ;) det lyder godt at i får noget svar så i kan få en bedre hverdag og hun får det bedre.. Også glæderne mig til at hører om dit kickstart af vægt tabet :)
9 år5. januar 2015 kl. 22:31
#300
Startede i går med en tur på vægten. Avs. 86.7 kg no Way den skal være der. Så nupo morgen og middag og alm aftensmad. Dagen gik ok men var sulten til aften. Aftensmaden bestod af rødkålssalat og bøf.
Torsdag går jeg igen på vægten og håber på lidt tab.
Jeg regnede mit BMI ud igår og chok. Det var 30 så hårdt at se den direkte sagde du er fed! Det skal den ikke så jeg klør på...
9 år6. januar 2015 kl. 08:59



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });