Vedligeholdernes holdeplads.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#81
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Hvordan har I andre det med løs hud. Jeg oplever det gør at vægttabet ikke føles rigtigt. Eller måske lige svært at finde de rigtige ord for det. Men det føles ikke rigtigt. Fedtrester som ikke er kommet af hænger - hud - hænger...føler mig som en klovn. Barske ord måske men det er ikke ok. Bare rolig jeg ønsker ikke at ligne en på 20 men behøver vel heller i kke ligne en på 80. Udover at kunne passe mindre bukser savner jeg bare det juhu: jeg har tabt mig og ser skide godt ud.! sådan er det ikke mere. Hvordan har I andre det? Jeg hører ikke til forfængelige type men alligevel...
12 år13. januar 2012 kl. 22:28
#82
re: Vedligeholdernes holdeplads.
@ Calcit, er det mon noget du kan få opereret?

Mit vægttab er nok beskedent i forhold til, hvad nogle af I andre har været ude i, derfor har jeg ikke som sådan problemer med løs hud. Jeg kan selvfølgelig godt mærke det er lidt løsere på maven, men ikke så det hænger. Desuden dyrker jeg en del styrketræning, det hjælper på det, synes jeg.

Det der irriterer mig mest er ansigtet - det virker mere skarpt og løsere i huden og jeg er nok nået en alder, hvor det ikke trækker sig sammen igen ... desværre.
12 år14. januar 2012 kl. 08:09
#83
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Calcit du sætter nogle tanker igang.
Jeg tænker at et vægttab er to ting.
Fysisk hvor kroppen bliver en anden.
Mentalt forandren man sig osse.
Dette er meget enkelt skrevet.
Mine -5kg har kun forandret lidt.
Men jeg forstår dig:)
12 år14. januar 2012 kl. 09:19
#84
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Selvfølgelig har alderen betydning...og jeg er ret påpasselig hvad jeg selv vil udsætte min krop for fysisk kan ikke ændre på jeg har oplevet meget fra dag 1.

Men nej, forklædet er en følge og kombination af fødsler og arv. Førhen fik folk skudt at man bare skulle træne det væk, den holdning ses ikke mere i samme omfang. Jeg kan sige min hud har fulgt med indtil jeg var 50 bortset fra forklædet. Vi kan ikke løbe fra vi har haft en overvægt - jeg et spinkelt bygget. Håber det sætter tanker i gang...at alt er ikke lyserødt efter et vægttab. Vi må fange op for det ikke sker igen.....huden hænger - husker vi det når vi ser et menneske med rynker? Personligt ville det for mig være en finpudsning af mit vægttab at få fjernet forklæderne..og en accept på at man ikke selv kan gøre alt.
12 år14. januar 2012 kl. 16:27



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });