Vedligeholdernes holdeplads.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#31
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Calcit - tusind tak for din forklaring, har bare hørt så mange tale om det og selv har jeg ingen problemer, ikke til jeg ved af altså :O))

12 år30. november 2011 kl. 17:52
#32
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Så venter en julefrokost i aften.
Det er buffet, men de sidste par år har jeg ikke kunne spise så meget som før.
Jeg vil nyde den dejlige julemad.
God weekend til jer alle:)
12 år2. december 2011 kl. 07:06
#33
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Go julefrokost til dig Kis ;-D
12 år2. december 2011 kl. 10:50
#34
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Tak skal du ha`Lise:)
12 år2. december 2011 kl. 11:48
#35
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Selvfølgelig skal du nyde det Kis, du har fortjent det-
Pluk -udse - vælg - lige det som du vil. Mens du ved du styrer.
12 år2. december 2011 kl. 13:13
#36
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Jo tak skal du ha` calcit det vil jeg gøre....smiler

12 år2. december 2011 kl. 14:23
#37
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Dejlig festlig julefrokost:)
Laks,rejer.ørred og fiskefillet først :)
Derefter and m. rødkål og brunkartofler
Osteanretnig og risalamande.
Kaffe m. konfekt.
Jeg spiste af det hele og drak en julebryg og to snapse og jeg nød alt med velbehag.
God lørdag til jer
12 år3. december 2011 kl. 10:15
#38
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Noget som jeg har ændret på er jeg spiser kun et halvt rundstykke og en halv basse.
Jeg nyder det ligeså meget - måske endda mere.
God dag til jer:)
12 år5. december 2011 kl. 11:08
#39
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Nej vi skal ikke sulte og det er ikke nødvendigt....men det må man jo sætte sig ind i.
12 år5. december 2011 kl. 12:31
#40
re: Vedligeholdernes holdeplads.
jeg er kommet ind i en god rytme og får daglig mandarin og pære hvilke er rigtig gode lige nu , her hos os. det afholder mig så i at spise en masse jule/chokolade. ;-) alt bliver nu tastet ind og jeg er begyndt at føre ind over motion også og det lønner sig. vægten sagde i dag 69kg. Endelig går det nedad :O)
lise
12 år5. december 2011 kl. 16:34



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });