Vedligeholdernes holdeplads.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#51
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Altså jeg vil gerne holde min vægt, men vil egentlig godt have min fedt% et par procent ned..
Det system du snakker om er vel systemet med bulk og cut man ofte hører om i forbindelse med styrketræning..?
12 år10. december 2011 kl. 20:33
#52
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Ja, det er det :)
12 år10. december 2011 kl. 21:49
#53
re: Vedligeholdernes holdeplads.
yes var til fødselsdags fest med alt det søde
men kan nu spise med "måde" læs meget mindre
12 år12. december 2011 kl. 17:37
#54
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Synes appetitten svinger utroligt - tænker om mørket og kulden.....og manglen på bare et solstrejf er skylden...Nu har jeg kørt mere end et år...og energien er i disse dage bare i bund. Plejer ellers godt at kunne hive mig af sted...springknæet driller og jeg skal passe meget på det. Det sker også i kolde perioder...
12 år13. december 2011 kl. 23:33
#55
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Ja calcit det er jo næsten mørkt hele dagen så det er ikke meget lys vi får.Det har jo stor indflydelse på det mentale.
Det er osse meget fugtigt så min næse stopper.
God dag til jer alle:)
12 år14. december 2011 kl. 08:41
#56
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Velkommen flittiglise!
Du har sat dig som mål at opnå et vægttab på 6,0 kg over 54 dage. Der er i øjeblikket 3,0 kg og 6 dage tilbage

ja sådan står der, så jeg har trods alt smidt 3 kilo inden for de sidste 54 dage. og det kan jeg da kun være tilfreds med , midt i alt det der serveres alle steder ;-D

målet er stadig de 66kg.

men nu her de sidste 2 uger af året vil jeg være lykkelig over kun at veje 69-70kg . så skal jeg nok smide de sidste 3 kilo i starten af året :O)

go jul alle sammen
lise
12 år19. december 2011 kl. 05:47
#57
re: Vedligeholdernes holdeplads.
flittiglise det er en god vinkel på vægttabet du har.
Langsomt men sikkert så følger hovedet osse med.
god jul til dig og alle:)
12 år20. december 2011 kl. 06:34
#58
re: Vedligeholdernes holdeplads.
tak i lige måde Kis ;-D
12 år20. december 2011 kl. 12:23
#59
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Hurra jeg kan konstatere her efter juledagene
at jeg ikke kan og ikke spiser så meget som før.
Hvilket gør at jeg føler en "lettelse" indeni.
godt nytår til alle
12 år27. december 2011 kl. 09:13
#60
re: Vedligeholdernes holdeplads.
hej kis
kan kun sige jeg har oplevet det samme. ;-)
12 år28. december 2011 kl. 05:29



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });