Vedligeholdernes holdeplads.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#61
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Jeg har simpelhen taget denne
læresætning til mig som jeg læste i calcits indlæg:
"jeg kan spise hvad jeg vil"
Jeg føler en styrke når jeg tænker el siger ordene!
12 år29. december 2011 kl. 16:37
#62
re: Vedligeholdernes holdeplads.
ja, så fungerer det...
12 år29. december 2011 kl. 16:48
#63
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Jeg tænkte på; er der nogle af jer, der har nytårsforsæt for det nye år? Altså livsstilsmæssige?

Selv vil jeg arbejde med min sundhed og træning naturligvis og har sat som mål at drikke mere vand, få mere fed fisk og sundt fedt, blive bedre til at strukturere min træning så jeg får hviledage og kost, der passer til træningen. Og så skal jeg have indført mellemmåltider. Mit mål er at få spist 5 måltider om dagen i stedet for 2-3 store. Og så skal jeg have lært mig selv at nyde små mængder usundt uden at det bliver for meget. Lære at nyde med måde uden alt-eller-intet-tankegangen. Og så flere gåture. Hver dag gerne. Mere moderat motion, der ikke belaster min krop så meget. Og så mindre af den belastende type. For kan mærke at jeg er overanstrengt.

Jeg glæder mig til at komme igang! Vægten og fedtprocenten ligger hvor de skal, så jeg er motiveret og engageret for at nå mine nye mål.

Hvad er jeres mål og fokusområder for det nye år?
12 år30. december 2011 kl. 08:43
#64
re: Vedligeholdernes holdeplads.
I det nye vil jeg vil jeg fortsætte med:
- mine dgl gåture
"Jeg kan spise hvad jeg vil"
Godt nytår til alle:)
12 år30. december 2011 kl. 11:00
#65
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Ærlige tanker her ved årsskiftet.
Fortsætte i samme spor kost og vægtmæssigt. Håber at kunne bevare modet. Og at stofskiftet arter sig.
Acceptere folk viser deres sande ansigt og at det er uden for min verden de ikke ønsker at bidrage næstekærligt. At mit vægttab ikke er noget de føler er godt gået eller posetivt for mit liv. Men forbigås i tavshed (kun af de fede madammer overspiserne).
Kan spise hvad jeg vi,l hvis jeg vil.....har lært at alt stivelsesholdigt er et problem for mine celler...at jeg ikke tåler peanuts, annanas og nødder.Håber vi vil få mange gode stunder her i det nye år 2012.....
12 år30. december 2011 kl. 12:56
#66
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Gode indstillinger! 'Jeg kan spise hvad jeg vil'-tankegangen er en god en at have med sig, den tanke vil jeg også prøve at tilegne mig.
Calcit, tænk ikke på hvad andre tænker om dit vægttab, du har al grund til at være stolt, hvis nogle mener noget anderledes er det fordi de er ignorante og evt. misundelige, det er jeg sikker på! Men det lyder også som om du godt er klar over det, så jeg behøver sikkert ikke engang skrive det :)

Godt nytår til jer alle herfra også
12 år30. december 2011 kl. 17:06
#67
re: Vedligeholdernes holdeplads.
jo, det er lækkert Bisonheart - vi er kun mennesker og vi har alle brug for et kærligt og venligt kram / ord. End alt pludseligt bliver ligegyldigt.....
12 år30. december 2011 kl. 21:05
#68
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Søde Calcit - Du er en rigtig sej pige, men jeg kan sagtens følge dig i, at det er pisse surt for dig, at dine omgivelser ikke kan eller VIL se det - du kæmper bare så stærkt og klarer det super flot og du skal vide, at for mig betyder du RIGTIG MEGET her på siden, fordi du altid er så ærlig omkring dit liv, din vægt og dine dejlige tanker - ting som alle vi andre ikke kan undvære, men bliver inspirede af - Rigtig godt nytår til dig søde :O))
12 år5. januar 2012 kl. 09:55
#69
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Hovsa, hvorfor står der pludselig slettes ud for dit navn Calcit ? Du forlader os vel da ikke vel ???? :O((((((((((
12 år5. januar 2012 kl. 09:58
#70
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Jeg TROR(ret mig hvis jeg tager fejl, Calcit), at det er fordi Calcit har lavet en ny profil fo 2012 og sletter den gamle og pt stadig har dem begge.. for der er jo en ny profil på siden der hedder Calcit 2012 og det går jeg da ud fra er vores samme gamle Calcit..
12 år6. januar 2012 kl. 09:15



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });