Vedligeholdernes holdeplads.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#21
re: Vedligeholdernes holdeplads.
det er rigtig turbomoster ;-) jeg slapper mere af ;-)

har i de 5år altid vejet mig hver eneste morgen og det fortsætter jeg med. det med tjek om aftenen har jeg også før gjort i perioder , men havde helt glemt .
så tak for påmindelsen ;-)

tror på det er meget forskelligt hvor ofte de forskellige mennesker skal veje sig. for dem hvor styring og kontrol helt overtager , duer det selvfølgelig ikke :O)
12 år21. november 2011 kl. 15:34
#22
re: Vedligeholdernes holdeplads.
SÆT PRIS PÅ NUET
Vil du forstå værdien af et år? Spørg en studerende, der netop er dumpet et fag.
Vil du forstå værdien af en måned? Spørg en mor, der har fået et for tidligt født barn.
Vil du forstå værdien af en uge? Spørg redaktøren på et ugeblad.
Vil du forstå værdien af en time? Spørg de elskende, der venter på at mødes.
Vil du forstå værdien af et minut? Spørg en person, der lige har misset toget.
Vil du forstå værdien af et sekund? Spørg en person, der lige har undgået et trafikuheld.
Vil du forstå værdien af et millisekund? Spørg atleten, der vandt sølvmedalje i OL.
Værdsæt det øjeblik, du har lige nu. I går er historie. I morgen er et mysterium. I dag er en gave

SE FREMAD
Du skal ikke dømme din dag ud fra det, du har høstet, men ud fra de frø, du har plantet. af Ukendt.
12 år22. november 2011 kl. 12:09
#23
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Lise - lige præcis alle skal jo bare veje sig, det de har lyst til, vi er alle meget forskellige :O))

Biologi - meget kloge ord og så sandt som det står skrevet :O))
12 år22. november 2011 kl. 17:57
#24
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Lise det er da ok at du vejer dig hver dag:)
Jeg havde ikke selv troet at jeg kunne lade være med at veje mig hver dag.
Jeg så det mere som en vane jeg har ændret på.
God dag til alle:)

12 år23. november 2011 kl. 08:34
#25
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Men det viser bare at det som er rigtigt i det ene øjeblik gælder ikke i næste....jeg har ikke været på vægten længe nu og det er ret farligt...
Købte et grovthebirkes som jeg holder meget af, kunne godt spise 2....men hold da op der er næstem 400 kcal i en uden smør....skal gå mange kilometer for at brænde den af....og godt smager de men er det ikke værd...
12 år23. november 2011 kl. 11:43
#26
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Calcit - Ja det er sku rigtig øv øv, at hvidt brød indeholder så mange kalorier, at man helst skal undgå, bare det at kikke på det :O(( -
Jeg vil dog mene, at fordi du forkæler dig selv med 2 - 3 stk. sådan en gang om måneden ca. så skulle du ikke tage på af det - jeg spiser et par boller på den måde og nyder dem - her spiser vi ikke rundstykker fast i weekenderne, som de ellers gør rigtig mange steder ,men engang imellem vil jeg gerne kunne nyde et par stykker :O))
12 år24. november 2011 kl. 09:43
#27
re: Vedligeholdernes holdeplads.
jeg husker specilet på job i weekenden, jamen da kunne vi sagtens spise 2 grovthebirkes og basse....nej, de ting vi skal undgå under kur er præcic de samme som vi stofskiftesyge ikke let kan omsætte/ forbrænde...jeg har kunnet mærke det...
Altså at skulle gå 9 km for et thebirkes uden smør som kan sluges på no time...det nyder jeg ikke mere...jeg håber jeg ikke glemmer det....
12 år25. november 2011 kl. 12:31
#28
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Calcit - Jeg holder mig også langt væk fra den slags - fordelen herinde er jo også nettop, at vi hurtigt lærer AT VÆLGE hvad vi vil putte i munden :O))

Jeg forstår ikke helt det der med, at vi stofskiftesyge ikke kan forbrænde/omsætte ligesom alle andre ???? - Jeg har for højt stofskifte og får Thycapzol for det, så mine tal ligger hvor de skal - men måske er det noget andet, hvis stofskiftet er for lavt, får man da ikke også piller, så tallene ligger hvor de skal ??
12 år27. november 2011 kl. 06:38
#29
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Ja KIs det er vel det vigtigste... hvis vi skal kunne lære at holde vægten.....jeg vil satse på den daglige gåtur selvom vejret raser.....
12 år27. november 2011 kl. 15:07
#30
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Turbomoster selvom vi er ind for grænserne i tal er der udsving som individuelt betyder noget jeg er ikke god til at omdanne i cellerne det som hedder t3, selvom man får medicin er det ikke let.

Jeg har taget på og kan heldigvis mærke det...uhyggeligt hurtigt.....og det er ikke fordi jeg har gjort så meget andet end jeg plejer...må tilbage og taste ind. Kun at portionerne er blevet lidt større....fange op...taste ind....ok...ro på....
Men intet andet kan få humøret i bund så let....og det sidder lige om livet....uh...
12 år29. november 2011 kl. 10:22



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });