Vedligeholdernes holdeplads.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#11
re: Vedligeholdernes holdeplads.
jeg er åbenbart i en periode hvor jeg er sulten uanset hvad jeg spiser....kender I det?
12 år17. november 2011 kl. 14:52
#12
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Ja jeg føler sult ofte men spiser regelmæssigt .
Men jeg tænker at kroppen måske vil tilbage
til den" fede periode"?
Hvad tænker du/i ?
God dag
12 år18. november 2011 kl. 07:13
#13
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Ja det er helt sikkert min opfattelse...har tænkt over det i dag. Om vi som taber os ved egen kraft, støder ind i de problemer og så dem som er fedmeopereret skånes for det ?
Jeg har ikke kunnet gå de sidste par dage og har lige skullet tage en pause med hoften...jeg kan mærke lidt mave og vand i benene. På siden hvor vi debatterer vore stofskifte problemer skrev en at bare et kilo ekstra bragte hele hendes system ud af kurs....og ja er vi så følsomme?
Det er ligegyldigt hvad jeg spiser føles sulten helt vildt....som på en anden måde...og mere konstant...derfor ryger der automatisk mere ind - tænker om kulden har indflydelse årtidens skiften? Igen er der for mange ubekendte bolde i luften...der skal ro på.
12 år19. november 2011 kl. 00:01
#14
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Årstidernes skiften...calcit det kan der være noget om
Sulemad altså tung kost var man måske nødt til at spise førhen både for at få nok kalorier men måske også for at holde på fedtet?
Så måske vores gener modarbejder os?
God dag
12 år19. november 2011 kl. 07:36
#15
re: Vedligeholdernes holdeplads.
tror helt sikkert det har noget med årstiden at gøre.

synes selv det er mærkeligt, efter 14 dage hvor jeg har haft stort underskud hver dag og var kommet ned på 68.5kg. så en dag i går hos min mor kan det hele ryge i vasken og i dag siger vægten 70kg.
det er surt. førhen kunne jeg sagtens spise sparsom til hverddag og så spise godt i to-til tre dage og alligevel holde de 66kg.
føler jeg nu skal starte forfra på en ny omgang.
ved da godt mit bmi siger 24.8 men når jeg nu så gerne vil ned på de 66kg er det møj træls.
12 år19. november 2011 kl. 09:31
#16
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Rolig søde Lise, du har IKKE taget på i vægt, det er bare den mere mad, som stadig ligger i din mave :O)) - når du nu lever normalt igen, så ryger det af i løbet af et par dage - jeg oplever det tit - prøv som jeg, at veje dig om morgenen og så lige inden du går i seng, så bliver du straks klogere på, hvor meget du har spist i løbet af dagen og du kan næsten også regne morgenvægten ud, aften efter aften, når du har kørt det en uges tid :O))
12 år19. november 2011 kl. 09:38
#17
re: Vedligeholdernes holdeplads.
tak turbomoster

jeg vil hermed afprøve dit råd ;-)
og tak ;-)
12 år19. november 2011 kl. 16:40
#18
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Lise - rigtig god ide og tro mig, det bliver du glad for - Det gør det meget nemmere, at slappe af og nyde det, når man finder ud af, at man altså ikke kan tage 1 kg på, ved at hive en dag ud af kalenderen, men at det bare er den mere mad, som fylder :O))
12 år21. november 2011 kl. 08:44
#19
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Jeg tænker at man ikke skal veje sig dagen efter når man har spist mere end man plejer?
Jeg vejer mig ca 1 gang midt i ugen.
God dag til jer:)
12 år21. november 2011 kl. 10:41
#20
re: Vedligeholdernes holdeplads.
enig Kis.....
12 år21. november 2011 kl. 11:16



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });