Vedligeholdernes holdeplads.

Du læser en tråd i debat > vægtvedligehold


#71
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Ja, bare rolig det er mig....smiler ja noget gik galt. Har ikke været ude nærmest i 1½ uge med det forkølelse/ influenza feber vægten jeg der er steget lidt....men det er klart uden motion...nu skinner solen heldigvis.
Har tømt skabet har så mange nye par bukser i str 44 ...hvad gør I andre med det for store tøj....?ved ikke lige hvad der sker...hvorfor vil jeg gemme det?
12 år6. januar 2012 kl. 09:47
#72
re: Vedligeholdernes holdeplads.
I nogle tilfælde er det muligt at koge tøjet i vaskemaskinen så det kryber et par størrelser, men det kommer lidt an på hvad slags stof det er lavet af, hvor meget det kryber.. Jeg har kogt nogle af mine gamle bukser som jeg ikke kunne passe og har formået at beholde nogle af dem på den måde, dog med bælte i nogle af dem nu. Men det er jo så synd hvis man skal kassere så mange gode bukser. Men der er self nogle der ikke står til at redde. Mine har jeg videregivet til min mor... Men det er jo ikke alle der har nogen de passer eller rettere sagt passede tøjstørrelse med.. Men man kan jo altid give dem til røde kors eller genbrug
12 år6. januar 2012 kl. 11:15
#73
re: Vedligeholdernes holdeplads.
gjorde kort proces oprydning i skabe ud i skraldespanden. Komisk nok ligger bukserne sammen med flere pakker for gamle småkager....og frugtgrød hehe. Skal jeg holde vægten og motivationene er det ikke med for store bukser..trøjer går bedre i oversize.
12 år6. januar 2012 kl. 11:59
#74
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Rigtig calcit ud med de store bukser
og småkagerne ligeså. Du er bare sej:)
Jeg passede lillebror idag han kastede op hele dagen
men havde overskud til at sige jeg elsker dig mormor.
Til sommer er det slut med kemo:)
God weekend:)
12 år6. januar 2012 kl. 21:42
#75
re: Vedligeholdernes holdeplads.
uhe Kis ...mangler ord er sikker på det er lige fra hjertet!
12 år6. januar 2012 kl. 21:58
#76
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Kan se at der her er plads til at melde ind med lidt af hvert, så tænkte jeg ville dele lidt tanker med jer andre og se, om der mon er andre end mig, der har det sådan her...

Det er nu lykkes mig at komme et godt stykke ned i vægt og det er dejligt. Jeg var helt euforisk i starten, men som med alt muligt andet, så bliver det hverdag igen.

Julen har sat sine (små) spor og det irriterer mig grænseløst. Vi snakker om et lille halvt kilo, men stadigvæk - et halvt kilo i den forkerte retning. Jeg vil nemlig stadig gerne lige smide et par kilo mere.

Det der undrer mig er så, at på trods af at jeg langt de fleste dage sagtens kan styre mig hvad angår maden og slik og kun tager det "nødvendige", altså alt med måde, det kan jeg i små perioder komme helt fra for at skulle kæmpe mig tilbage på den gode vej igen. Det er små perioder af et par dage - og hvis jeg ikke holder stramt igen - op til en uges tid, hvorfra det så fortsætter over i de gamle og trælse vaner, hvis ikke jeg stritter voldsomt imod.

Det er så selvsagt ikke lettere nu hvor der er blevet spist mere fed og usund mad i julen, men de her perioder med trang til fedt og sukker i stride strømme kommer hele året rundt.

Kender i andre det? Jeg ved godt at cyklus og humør spiller ind, men jeg har ikke kunnet finde noget mønster i det, udover at jeg 2 dage før menstruation er villig til nærmest hvad som helst for at få lov til at spise dagen lang :-D
12 år7. januar 2012 kl. 15:32
#77
re: Vedligeholdernes holdeplads.
ja jeg kender det...men ved også at det så udlignes i løbet af måneden. Og det forsætter resten af livet.
12 år7. januar 2012 kl. 16:46
#78
re: Vedligeholdernes holdeplads.
Tusind tak for svar, håber og tror på at du har ret og føler mig straks mere rolig :O))
12 år7. januar 2012 kl. 19:02
#79
re: Vedligeholdernes holdeplads.
" Bukserne er pæne mor men du er for lille til dem "
Smiler... godt det ikke var omvendt.
Hvordan går det med jer på vedligehold?
12 år11. januar 2012 kl. 23:38
#80
re: Vedligeholdernes holdeplads.
@ Kis - Fin bemærkning ;0)

Her går det godt. Vægt i dag 74,3, mål: 74 kg.

Synes det er forholdsvis okay at holde vægten, den svinger omkring et kg +/-, det må vel siges at være ok.

12 år12. januar 2012 kl. 15:24



For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });