hmm 84,2 så plus 300 g siden igår.. men regnede også med svingninger i væskeballancen, når jeg vejer mig fra dag til dag- så jeg er ikke slået ud.. og efter at have set tallet 83 på vægten får jeg da bare endnu mere lyst til at kæmpe for det.. så trods en mindre fibersprængning i lysken efter gårsdagens træning så giver jeg den en ekstra skalle på opvarmningen og træner en time idag.. maden er der ikke så meget at justere på - vægttabet er i den høje ende gennemsnitlig hver uge, ca 1,4 kg så jeg klare det jo rigtig godt og kan ikke forlange mere... får så kan kroppen ikke følge med - så det eneste der skal til er tålmodighed og så fortsætte den gode stil... :-)
Ønsker jer alle en dejlig dag.
#72 af Tanjaknoth (slettet)
Det er et fitness spil hvor du får trænet hele kroppen (alle muskel grupper)... og får pulsen op
spillet har en helt masse gode funktioner også madplan opskrifter, yoga, opvarmning, nedkøling/ udstrækning gode fif osv dog er det på engelsk - men prøv at søg på biggest looser til wii på google der må det være beskrevet mere fyldestgørende..
Rigtig god tirsdag til jer :-)