lyder som om du nok skal nå dit mål... jeg syntes selv det er rart og have et overblik over hvad man gerne vil gøre for at det skal lykkeds... og man når sine mål... og det er jo li ha du har lavet her....
Stort tillykke med det vægttab indtil nu... :) det er flot...
Tror på det skal lykkedes...
#2 af Rokko (slettet)
I dag vejer jeg 86,5 (vægten har drillet lidt de sidste par dage) - jeg har været nede på 85...
Nu vil jeg give den en ordentlig skalle og har sat mit næste delmål til 76,5 kg til det bliver den 1 Januar 2011
Mit endelige mål er at komme ned på 60 kg.. men lige nu koncentrere jeg mig om de næste - 10 kg.
jeg vil her i tråden skrive lidt ned fra dag til dag måske/forhåbentlig til inspiration for andre men til dels for at holde mig selv i nakken.... Det giver en god motivation at skulle stå til regnskab over for andre end en selv... ;-)
Måden jeg taber mig på er ved at droppe sukker og hvidt mel og skærer kraftigt ned på indtagelse af kartofler, pasta og ris...
Alt åbenlyst usundt er elimineret fra min kost.
Jeg sørger for at få 5 - 6 mindre måltider i løbet af dagen.
Jeg spiser meget varieret med sørger for at få en masse grove grøntsager, fibre, protein, lidt god olie osv... dvs sundt og mættende...
og jeg drikker ca 1,5 l vand om dagen og derudover et par kopper kaffe eller the.
Motion består dels af cykling, gåture med min hund og træning med håndvægte og pilates boldt.
Derudover sørger jeg for at bevæge mig mere i løbet af dagen end jeg plejer...