wuhuuu.. ! 83,6 kg... har ikke været på vægten siden den 4 november.. og jeg var noget nervøs for at gå på den efter så mange dage uden min "daglige tryghed" men det var ikke så slemt og det er blevet til minus 300 gr på 4 dage og den hidtil laveste vægt under mit vægttab... håber stadig at komme ned under de 80 kg inden jul... det skulle kunne lade sig gøre med lidt god vilje :-)
ønsker jer alle en dejlig dag
#92 af Tanjaknoth (slettet)
Britta -Tak <3 jeg skal nok være forsigtig med theén - smiler... det er jo heller ikke en fordel at ryge i den modsatte grøft.. det tager for meget af ens kostbare tid, hvis man skal sidde på tønden hele tiden :-)))
Der er kommet lidt gang i systemet igen :-D men det kan da godt være jeg skal investere i det the - hvis jeg skulle komme i samme situation en anden gang :-)
Charlotte... tak for dit indlæg, jeg følger også din tråd - det er altid rart at have nogle i samme båd at læne sig lidt op af - jeg bliver ihvertfald også utrolig inspireret af i andres historier herinde. og jeg kan se det også er gået dig rigtig godt alerede :-) Tillykke med det !
God aften til jer .-)
VH Tanja