Hej Lovely.. jeg må da hellere lige tilføje at det er super godt at du er på banen igen - så håber jeg at du efterhånden har fået jaget den sidste rest af virus på porten, så du kan blive fit for fight igen..
knus
Til morgen stod vægten på 81,1 laveste vægt hidtil - men kun 200 g under sidste uges laveste vægt som var 81,3 og tættere på de 79,9 så alt i alt har det ikke været den forrygende uge, somjeg havde håbet på , men bedre end ingen ting.
kan i have en dejlig Tirsdag <3
#212 af Tanjaknoth (slettet)
jeg nyder helt sikkert ungernes glæde, i fulde drag - her kommer julemanden på besøg hver søndag i advendt (om natten) Eeeelsker når de begejstrede kommer springende om morgenen med de har fået -Min datter er dog for længst holdt op med at tro på ham, men min søn på 6 tror vist stadig lidt på ham :-) - Der er jo mange hyggelige ting ved julen, pynten og lysene som giver en hyggelig stemning, på de kolde og mørke vinteraftener - julefesterne og det sociale samvær er alt sammen hyggeligt.. men jeg kommer ikke i sådan en nostalgisk julestemning som mange andre, jeg har ikke lige den rette bagage fra min barndom at tage med mig, men nu har jeg chancen for at skabe mine egne dejlige minder som voksen med børn der nyder julen og alle de oplevelser der hører en rigtig jul til.
I dag kom ungerne hjem fra skole før tiden, skolen havde lukket pga sne.. så jeg gav mig i kast med at lave pandekager og the til dem og da vi havde hygget os med det, fik de begge lov at vælge noget julepynt som de måtte pynte deres værelse med - der fik jeg jo ikke pyntet igår og jeg synes de selv skulle have lov på deres nye fine værelser... alt i alt har det været en god dag, jeg har fået lavet lidt husligt og hygget med ungerne, men træningen har været en saga blot - vi var dog til skydning som vi plejer her om mandagen og det gik udmærket jeg fik 190 ud af 200 point - men det giver altså kun motion i højre håndt pegefinger, så i morgen må jeg hellere give den en ordentlig skalle med motionen..
det er vist godtnok blevet lidt sent, så det kunne da være jeg skulle finde min seng.
sov godt derude...
stort knus
Tanja